10 Haziran 2020 Çarşamba

KISA RÜYALAR





Almanlar Geliyor

Almanlar geliyor. Almanlar geliyor. Böyle diyerek annemin üstüne atlıyorum divanda, sarılıp öpüyorum. Sonra babamın üstüne, sonra kardeşimin (Savaş filmi izleyince böyle yorumlamışım rüyamda).

Börek

Annem börek yapıyor. Peynir, maydanoz koyuyor içine. Ne bu diyorum anne ne böreği bu. Börek işte diyor. Olmaz adı olcak. Ya işte tepsi böreği diyor. Haa, bütün börekler tepsi böreği değil mi anne? Hepsi tepsi böreği. Hıhım hepsini. Hepsini mi? Evet annişko, sen başka bir tepsi böreği daha yap. Bu hepsi böreğini ben yiyicim (Rüyamda acıktım demekkisi).

Gündem

Evden kız çıkarma töreni. Kapının önünde davul zurna, herkes göbek atıyor. Pencereden bakıyorum, oo diyorum, apartmanda bir gelin var. Sonra kapı açılıyor. Ay benmişim. Bana gelmişler. İnip göbek atıyorum. Hoydur hoydur. Erik dalı. Yüksek tepelere kız vermesinler. Sonra yine bakıyorum pencereden. Asker uğurlama töreni. Hop hop havaya atıyorlar askere gidecek olanı. Anaa diyorum, dur daha yeni istediler, hemen de askere gitmek mi olurmuş? Gitmeee (Bugünlerde sokaklarda bunlara rastladığım için rüyama böyle girmiş).

Öldür

Hadi öldür öldürsene. Ya nasıl öldürücem. Daha önce hiç öldürmedim ki? Olsun işte öldür, alışırsın diyor elime silahı veren. İstiyordun öldürmek ya başla şimdi diyor, anı yaşa, hayallerini erteleme. Öldürmezsen ileride pişman olacaksın (Çok kiralık katil filmi izlersen).

66 yorum:

  1. Deep bu rüyaları bir gecede mi gördün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara postası.

      son bikaç gecede :) daha çok görüyom da hepsini hatırlayamıyorum. ya çok derin uyuyom bi de çok uyurum :)

      Sil
    2. Ben en fazla günde 6 saat uyurum en son ne zaman rüya gördüm hatırlamıyorum :)

      Sil
    3. ankara postası.

      altı saat yetmez banaa en az sekiz olmalı :) rüya görüyorsundur ama unutuyorsundur yaa :)

      Sil
  2. aaa rüyada törenler yemekler börekler baya eğlencelii :D tepsi böreği ismi bana da hep tuhaf gelir bor camda yapınca da adı borcam böreği mi oluyo yanii :D baya acıkmış olmalısın uyurkeen :) hayallerini mi öldürüyormuşsun yanii neyii amanın korkunçluymuş bu rüyaa :D semizotu sarımsaklı yoğurtlu en sevdiklerimdeen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      borcam böreği kikiki :) hayallerimiz ölmesin noluuur :) semizotu hıhıms :)

      Sil
  3. Ya Deep çok güldürdün beni. 😂😂
    Özellikle "... Ay benmişim" çok güldüm. Sen güzel filmler diziler falan izle bol bol rüya gör.😄

    YanıtlaSil
  4. Daha yeni istediler, hemen askere mi gidilir ya :))))))

    YanıtlaSil
  5. Ay çok tatlı hepsi :))

    YanıtlaSil
  6. Bilinçaltındakiler rüyana konuk olmuş anlaşılan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      rüyalar öyle oluyoi herhaldesiii :)

      Sil
  7. Rüyaların da çok komik, anlatımın da. İstihareye mi yatıyorsun bu rüyaları görmek için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      yok yok normal yatakta yatıyorum ha ha haaa :)

      Sil
  8. "Ay benmişim. Bana gelmişler. İnip göbek atıyorum. Hoydur hoydur." 😁 İyiymiş,rüya bile olsa evleniyon işte ne güzeee..😊

    YanıtlaSil
  9. Demek evlendin:))) Deep bu ara altın çok yüksek takamayız :)))))

    YanıtlaSil
  10. Böreklisine bayıldım, ben de acıktım sanki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      e öğle yemeği zamanı tabiii :)

      Sil
  11. çeşit çeşit rüya görmüşsün ne güzel. ben unutuyorum uyanınca genelde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı diyarlar.

      ben de çoğusunu unutuyom yaa :)

      Sil
  12. Ben de son günlerde acayip rüyalar görüyorum, çok etkiliyor beni :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakura.

      e salgından hepimiz tuhaf rüyalar görüyoz normaal :)

      Sil
  13. Hayırlara çıksın rüyaların...

    YanıtlaSil
  14. Karmaşık rüyalar, çok film izleme bence. hihi)

    YanıtlaSil
  15. Rüyaların hayra çıksın Deepcim

    YanıtlaSil
  16. ay sonuncusu fenaymış silahlı ölümlü Allah korusun

    YanıtlaSil
  17. börek ve almanlar çok tatlı :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      almanlar geliyooooo hepsi böreğiiii :)

      Sil
  18. Neyse ki rüyalar gerçekolmuyor. Bir kısmı gerçek olsa fena olmazdı tabi de.. tuhaf rüyaların varm rüya görmeyi çok severim ama hiç hatırlamıyorum. Keşke hatırlayabilseydim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      ah demekki sabah hemen unutuyon seeen :)

      Sil
  19. Hayalleri ertelemeyip anı yaşayalım tamamdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göçebenin zihni.

      eveet eveet ondan ondan :)

      Sil
  20. Evlilik yaşı geldi de geçiyor demek ki. :)

    YanıtlaSil
  21. müfred.

    tava böreki evet yaa doğruuu :) valla evet karantina devam etsin ha ha haa :)

    YanıtlaSil
  22. Canım börek çekti okurken :)

    Maydanozlu peynirliyi de özellikle severim , olsa da yesek.

    Ooo evleniyorsun demek hayırlı olsun Deep ablaa, damat nereli acaba kii kikiki :)

    Almanların Türkiye'ye gelmesine lüzum yok, Türkler Almanya'da zaten ki :) Bizim de Ayşe teyze vardı ya hani, anlatmıştım sanki çok eskideen :) İsviçre'de yaşayan , çikolatalarını yediğimiz hani :) Hatta o da Kırım Tatarı , bize geldiğinde Tatarca bir şarkı söylemişti de çok eğlenmiştik , ben de videoya almıştım. Geçenlerde laptopu karıştırırken o videoya rastgeldim ,neselendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      eveet çikolatalı ayşe teyzee hıhım :) ne tatlı bir anıııı :)

      Sil
  23. Rüyalar gerçek olsa seni hergün görürdüm.
    Der şarkıda.
    Sana demek yanlış olur şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      ha haaa komikçiiii :)

      Sil
  24. Rüya günlüğü tutuyor musun deep? Bence tutmalısın, sonra bunlardan romanlık malzeme bile çıkar :D ben de rüya günlüğü tutmak istiyorum ama üşeniyorum sanırım. aslında ne hoş olur, rüyaları kaydetmek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      rüya günlüğü çok iyi fikir yaa :) bütün rüyalarımı yazıyorum bloga :) çook rüya yazdım valla yaaa :)

      Sil
  25. Geçen gün rüyamda ben de börek yaptım. Biz yedik üstüne misafir geldi. Devamında eve hırsız girdiğini farkettim falan. Vitrinin 2 camını çalmışlar, yatak altlarındaki çul çaputu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adadenizi.

      ah eski hırsızlık olayından işte buuuu :)

      Sil
  26. Bir de hatırlamadığımız rüyalar varr. Ne kadar çok rüya görüyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      sanırım çoğunu sabaha karşı görüyoruz ama hemen unutuyoruz uyanıncaa :)

      Sil
  27. senin rüyalar iyiymiş ya hahahah ben de hiç rüya görmem gördüklerim de saçma sapan oluyor şu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs.soda.

      karantinadan dolayıdır tabii yaaa :)

      Sil
  28. ilkay özgür.

    hihi tişkirs :)

    YanıtlaSil
  29. Damat kimmiş gördün mü Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      orasını göremedim yaaa :)

      Sil
  30. Ne alemsin deep 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      renkli rüyalar derler yaaaa işte bu :)

      Sil
  31. Gelin olmuş gidiyorsun ama haberin yok, üstüne bi de erik dalı oynuyorsun sokakta :) Silahlanıyorsun sonra süper.

    YanıtlaSil