THE NURSE
2023 yılı Danimarka mini tıp ve biyografi dizisi. Gerçek olaydan uyarlama. 2010’lu yıllarda bir hemşire, hastalara morfin ve diazepam vererek onların kalplerinin durmasına neden olur ve sonra da onlara kalp masajı yaparak kurtarmaya çabalar. Bunu sevilmek, ilgi görmek için yapar, herkes onu bir hemşire olarak takdir etsin diye. Ancak hastaların çoğu ölür. Bunu bir başka hemşire fark eder. Sürükleyici, heyecanlı olay ve dizi. Not:3/4
OBSESSION
2023 yılı İngiliz mini tutku dizisi. Başrolde Richard Armitage (Stay Close, The Stranger). Bir adam oğlunun sevgilisine aşık olur. Kız da onu sever. İlişkileri bir tutku ilişkisidir. Oğlu ile kız evlenecekleri zaman olay karmaşık hale gelir ve dramatik olaylar başlar. Estetik, zarif dizi, sürükleyici. Not:3/4
BLUE LIGHTS
2023 yılı İngiliz polisiye dizisi. İlk sezon bitti. İkinci sezon da gelecek. Belfast’ta genelde çaylak polislerin yaşadıkları. Olaylara ön müdahale eden yeni polislerin karşı karşıya kaldıkları dramatik olayları anlatan dizi oldukça başarılı. Doğal ve gerçekçi dizi. Not:3/4
BETTER
2023 yılı İngiliz polisiye dizisi. İlk sezon bitti. İkinci sezon belli değil. Başrolde İran asıllı İngiliz Leila Farzad. Yozlaşmış ve düzelmeye çalışan polisler hakkında dizi. İki taraflı çalışan Detektif Lou’nun iş ve özel yaşamı karmaşıklaşınca iyi polis olmaya karar verir. İzlenir. Not:3/4
LIASION
2023 yılı Fransız/İngiliz casusluk aksiyon dizisi. Oyuncu kadrosu müthiş. Vincent Cassell, Eva Green, Peter Mullan, Gerard Lanvin, Irene Jacob. Dizide sürekli aksiyon var, sürekli olay, takip, politik aksiyon, casusluk, polisiye ve sürekli bir heyecan ve gerilim. Dizi The Night Agent havasında. İki eski sevgili olan iki ajan, uluslararası politik siber saldırılara karşı birlikte çalışıyorlar. Geçmişi bugüne bağlayan olaylar, sürekli şaşırtmacalar ve aşk ve ölüm. Kaçırılmaz. Not:4/4
JUSQU’ICI TOUT VA BIEN
2023 yılı Fransız suç dizisi. Dizinin yaratıcısı Cezayir asıllı Belçikalı TV yapımcısı Nawell Madani dizide başrolde. Bir kadın gazetecinin erkek kardeşi uyuşturucu çetesine bulaşır. Kadın, kardeşini kurtarmak için kızkardeşleriyle plan yapar. Fransa’daki Cezayirlilerle ilgili keyifli ve sürükleyici dizi. izlenir. Not:3/4
BIG SKY
Üç yıldır süren Amerikan western suç ve polisiye dizisi. Dördüncü sezon da yakında geliyor. Başrolde iki kadın, biri detektif diğeri eski polis. Montana’da bir kasabada bir tır şöförü birkaç genç kızı kaçırır ve bu iki kadın onun peşine düşer. Olay sadece bir kız kaçırma olayı değildir ve daha büyük bir çete vardır. Başarılı, heyecanlı dizi. Not:3/4
THE NIGHT AGENT
2023 yılı Amerikan politik aksiyon dizisi çok başarılı, sürükleyici, nefes kesici. Beyaz Saray’da geceleri telefonlara bakan bir FBI ajanı hükümeti, devleti ilgilendiren bir ihanet çemberinin içine düşer, devleti yozlaşmış politikacılardan korumaya çalışır. Not:4/4
CITADEL
Halen devam eden Amerikan casusluk, aksiyon, politika dizisi. The Night Agent ve Liasion havasında. Hafızaları silinen ajanlar yeni bir kötü niyetli casusluk şebekesinin eline düşerler ve geçmişlerini hatırlayıp doğruyu yapmaya çalışırlar. Bol aksiyon. Not: 3/4
Better daha ilgimi çekti. Benzer diziler izlemişsin bu aralar. :))
YanıtlaSilduygu emanet.
Silsuç dizileri izledim. şimdi yine malezya endonezya ya geçerim :)
OBSESSION bu diziyi çok duyuyorummm :)
YanıtlaSildada.
Silbu tür konular çok seviliyor :)
Bol bol polisiye. Nurse, Blue Light ve Better a bir göz atacağım :)
YanıtlaSilokurix.
Silhepsi izlenir, blue lights özellikle :)
Hepsini ilk kez burada gördüm.Çok güzel anlatım olmuş, teşekkürler:)
YanıtlaSildiary of meri.
Sildiziler izle izle bitmiyor :)
Obsession'u ben de kardeşimden duydum, çok beğendim diyordu
YanıtlaSilgeçmiş bahar mimozası.
Silzarif görüntülü :)
Hepsini not aldım deep:) kalemine sağlık....
YanıtlaSilcamdan düşler.
Silthe night agent çok heycanlı :)
Hemşireyi duymuştum bayağı medyada yer aldı 😁
YanıtlaSilderya.
Silkötü kalpli hemşire filmleri dizileri çoğaldı :)
YanıtlaSilİlk ikisi konu itibariyle bana hiç uymadı, Liasion, The Night Agent ve Citadel'i izledim iyiydiler. Blue Lights'a da başladım ama ilgimi çekmedi onu bıraktım. Keyifli seyirler:)
gül akça.
Silyaşasın diziler :)
Big Sky'ı, Night Agent'i ve Nurse'ı izledim. Üçünü de sevdim ama Big Sky ve Night Agent tabii ki Nurse'e göre çok daha sürükleyici, bol aksiyonluydu. Çok sevdim hatta devamları olsun istiyorum.
YanıtlaSilbücürük ve ben.
Sileveet night agent ve big sky heycanlı, liasion da :)
Nurse gerçek bir olay olduğu için çok severek izledim, severek derken hastalar için çok üzüldüm tabii ki, zavallılar b....k yoluna öldüler, film olarak temposu yavaştı ama o kadar olur çünkü aksiyon filmi filan değildi. O affedersin kaltak hemşire çıkmış hapisten galiba, insanlar ilgi görmek için neler yapıyorlar korkulur filmden sonra insanlardan iyice korku geldi bana.
YanıtlaSilbücürük ve ben.
Silhımm 12 yıl kalcaktı içerde o zamansa erken çıkmış olmalı hımm :)
Yanlış aklımda kalmadıysa çıkmış deepcim. Maalesef:((( ama iş bulabileceğini sanmıyorum yani öğrenirlerse geçmişini kim iş verir buna? Belki kasiyerlik, garsonluk filan yapabilir. Eee, karma diye bir şey var. Çocuğu için üzülüyorum annesinden ömür boyu utancak; evlenmeye kalksa karşı tarafın ailesi öğrenirse ne olacak? Çok zor :( Yazık, hiç suçu, günahı yokken hayatı etkilenecek....
Silbücürük ve ben.
Silhıhım ivit haklısın :)
Bu türde pek izlemiyorum ama ilgimi çekenler oldu. Liste için sağol Deep :)
YanıtlaSilmor düşler kitaplığı.
Silher tür izliyom ben :)
Nurse deki kıza üzüldüm. Hepimizin derdi sevilmek sanırım. Sevilmek için katil olmak ilginç olmuş.
YanıtlaSiltosbağa günlüğü.
Silah evet ilgi görmek için insanlar neler yapabiliyor yaa :)
ya ama ben bir türlü bu kadar izleyemiyorum yaa, çok kıskanıyorum :D
YanıtlaSilkitap eylemi.
Silhihi, geceleri dizi veya film izliyorum :)
Wow :) Yepyeni diziler, hepsi birbirinden ilginç. Çok sezonlu olanlara hiç heveslenmeyeyim ama kısalara bakacağım. Emeğine sağlık deep :)
YanıtlaSilfoto hasta siempre.
Silbencesi sen liasion a bir baksan yaaa, ne kadro var dizide yaa :)
bir süre fotğrafa baktım kaldım neresi orası harikaymış :) nurse fenaydı, obsession devam edecek gibi bitti izlerken hayretler içindeydim :) diğerleri de güzeldi bir iki tanesini bilmiyorum onlarda iyidir muhtemelen güzel liste olmuş yine :)
YanıtlaSilsessiz gemi.
Silkuzey avrupada yapılmış bir dağ resmi :) yaşasın diziler :)
simyamist.
YanıtlaSilkötücül hemşire filmleri var ivit :)
Bi sürrü dizi kim izliycekkafam okuldan kelli bi miltçyon oluyo insan sesine tahammülüm yok,tadilat videosu açıyorum sesini de kapatıp :) insanlar çalışıp duru sınrasında :)))
YanıtlaSilsu.
Silha haaaa o da iyimiş. ben de nat geo wild izlerim o durumlarda :)
Obsession benlikmiş, Damage izledin mi? aynı romandan uyarlanmış...
YanıtlaSileren.
Sildamage. binochet, irons de mi, ne güzel film de mi :)