31 Mayıs 2023 Çarşamba

İNŞAAT



Evin yanında inşaat var. Yeni bina yapıyorlar. Ama binayı bir türlü yerleştiremediler. LEGO gibiydi, sığmıyordu.

Dediler ki sizin evi kenara çekelim biraz. Yer açılsın. Vinçle benim evi tutup kaldırıp yola koyuyorlar.

Öyle bir sarsıntı çıktı aklım çıktı. Sonra içimden dedim, bari bizim evi yerine koyana dek komşuya gideyim.

Komşu da falcı. Falcı sorular sordu. İsmim Ay dedim soyadım da Güneş.

Fal devam ederken korktum, düşündüm, galiba kötü şeyler olacak, ya evimizi yerleştiremezlerse doğru.

Bu anda uyandım.

Sokağın köşesinde inşaat var. Eskisini yıkıp yeni bina yapıyorlar. İş makinası yeri kazıyor.

Herhalde onun sesinden gördüm bu rüyayı.

32 yorum:

  1. Ruya yazılarını okumayı seviyorum deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      yaa çok rüya görüyorum galibağa :)

      Sil
  2. Gerilimli bir rüyaymış, bir yandan da komik. :)) Dışarıdaki şeyler insanın rüyasına girebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      gündelik şeyler giriyor rüyaya galiba :)

      Sil
  3. Film gibi rüyaların var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      konulu rüyalar görüyoruum :)

      Sil
  4. İsmin Ay, soyadın güneş. Daha ne olsun kanka :))

    YanıtlaSil
  5. Bizim evide taşısa birileri. Şöyle okula yakın bir yere. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      her gece onun rüyasını gööör :)

      Sil
  6. değişik bir rüyaymış :)

    YanıtlaSil
  7. :))) Ah o şehirlerin göbeğindeki inşaatlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      ah evet yaa inşaat meraklısı milletiz :)

      Sil
  8. Sizin rüyalar da bayağı enteresan oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı.

      evet fantastikli oluyol :)

      Sil
  9. Hayır olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Deep ve fantastik rüyaları :)

    YanıtlaSil
  11. baya değişik bir rüyaymıs benım ruyalarda böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      sen de annatsana rüyalarını ama yaa :)

      Sil
  12. evin lego gibi taşınması iyiymiş mevsime göre yer seçer taşırdık gerçek olsa :D

    YanıtlaSil