2 Eylül 2023 Cumartesi

DİZİLER 6

 


ALMANYA

The Swarm

2023 yılı bir sezonluk bilimkurgu/felaket dizisi. Almanya önderliğinde bir Avrupa/Japonya ortak yapımı.

Dünya denizlerinde bir ekolojik felaket baş gösterir. Hayvanlar normal dışı davranmaya başlarlar. Dünyanın çeşitli ülkelerindeki bilim adamları felaketin kaynağını bulmaya çabalarlar.

Türü sevenler içim keyifli. Yavaş ilerleyen hikayelerden. Not:3/4

A.B.D.

Harlan Coben’s Shelter

2023 yılı halen devam eden gizem dizisi.

Coben’in dizileri, filmleri her zaman keyifli oluyor. Safe, Stay Close, El Inocente, The Stranger, Kimseye Bir Şey Söyleme gibi.

Bu dizide ergenler başrolde. Ufak bir oğlan, babası ölüp annesi tedavideyken halasının yanına yerleşir. Yerleştiği kasabada gizemli bir ev vardır. Bu evde de hayaletler vardır. Hayaletler oğlanın ve ailesinin geçmişi ile de ilgilidirler.

Fantastik, karanlık, gizemleri sevenlere. Not:3/4

Special Ops: Lioness

2023 yılı halen devam eden aksiyon dizisi. Yan başrollerde Nicole Kidman ve Morgan Freeman.

Bilindik Amerikan konuları, savaş, terör, casusluk, CIA, özel operasyonlar. The Nıght Agent ve Liasion benzeri dizilerden, Amerikalıların çok iyi bildiği bir tarz bu. Meraklısına. Not:3/4

Blue Bloods

14. yılına giren polisiye dizisi. 14. Sezon da yakında geliyor. 2010 yılında başlayan dizi bir klasik.

Jesse Stone, Magnum P.I ile tanınan Tom Selleck bu dizide New York Emniyet Müdürü. Bütün aile polis, dededen babaya. Ailenin özel yaşamı ve New York’taki suç olayları dizinin ana konusu. Dizinin her bölümü bir aile yemek sahnesi ile bitiyor.

Polisiye sevenler kaçırmasın. Not:4/4

AVUSTRALYA

The Claremont Murders

2023 yılı mini gerçek suç dizisi. Avustralya’da gerçekleşen genç kız ölümleri 25 yıl boyunca çözülemiyor ancak günümüzdeki DNA incelemeleri ile çözülebiliyor. Şaşırtıcı konu, başarılı sunum. Not:3/4

Bay of Fires

2023 yılı halen devam eden komedi dizisi. İkinci sezonu da gelecek.

Orta yaşlı bir kadın oğlu ve kızı ile birlikte ortadan kaybolmak zorunda kalır. Kıtanın Tazmanya bölgesinde bir kasabada yaşamaya başlarlar. Kasabada yaşayan herkes sıra dışıdır ve hepsinin sırları vardır, sürekli olarak da birileri öldürülmektedir. Kadın da hayatta kalmak için ortama uymak durumundadır. Keyifli, eğlenceli dizi de sıra dışı. İlginç konuları sevenlere. Not:3/4

NORVEÇ

Heimebane

2018-2019 yılları 2 sezonluk spor dizisi. Dizinin adı, kendi sahasında anlamına geliyor.

Bir kadın futbol antrenörü, birinci ligden bir erkek takımına antrenör olur. Takım yönetiminden de, taraftarlardan da tepki vardır. Erkek futbol takımına bir kadın nasıl öğretir futbolu, diye. Antrenör çok zorlanır ancak asla vazgeçmez.

Heyecanlı dizi. Spor sevenler için. İlk sezon biraz daha sürükleyici sayılabilir. İlgi, merak hiç dinmiyor. Çok başarılı. Not:4/4




Fotolar, Heimebane ve Blue Bloods

30 yorum:

  1. The Swarm'ın kitabı çok daha iyiydi dizide bayağı özetlemişler ve sonunu da biraz değiştirmişler gibi geldi bana. Hatta bu değişiklikle 2. sezonu da olabilecek gibi bitti ama devamı gelir mi bilmiyorum tabii. Harlan Coben’s Shelter'i de izliyorum gençlik dizisi gibi biraz ama fena değil. Diğer dizileri hiç bilmiyordum. Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      yaşasın diziler yaa ne çok dizi var yaaa :)

      Sil
  2. Almanlar bu bilimkurgu işini yapıyor:)

    YanıtlaSil
  3. İzlemediğim dizileri not aldım, teşekkürler paylaşım için Deep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      king the land iyi gidiyooo minnoş dizi :)

      Sil
  4. Baya ilginç diziler var. 3-4-6 listeye aldım. Teşekkürler Deep!

    YanıtlaSil
  5. The Swarm ın konusu bana Zoo dizisini anımsattı. Konu olarak çok beğensem de kurgu olarak tam bir hayal kırıklığıydı Zoo. Polisiye izlemeyi özlediğimi fark ettim. Blue Bloods a bakayım ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      blue bloods izlemek çok keyifliii :)

      Sil
  6. Hmm...bu seferki dizileri hiç izlemedim Deepcim. Nicole Kidman'ı severim, hayaletli şeyleri de:) Tom Selleck aaa benim gençliğimden hâlâ oynuyor demek. Sahi ben de Mask Girl diye bir Kore dizisine baktım, güzeldi. Çok üzüldüm ana karaktere. Güzel işlemişlerdi konuyu. Dram yönü ağır basıyordu. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      mask girl aldım listeye pekiii :)

      Sil
  7. Bu dizileri hiç duymadım Alman dizilerini severim bakayım ☺️.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      alman dizilerini seviyom ben dee :)

      Sil
  8. yaa inanılmaz hiçbirini izlememişim iyi mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      o kadar çok dizi var kiiii :)

      Sil
  9. Şu aralar dizilere bakamıyorum. Daha çok film ve kitap arasında takılıyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      kitap en büyük tutkum ama film deee :)

      Sil
  10. Jesse Stone'u izlemeyi çok isterim. Dizinin adını not aldım. Nereden izleyebilirim, bakıp araştıracağım. :)
    Harlan Coben kitaplarını okumuşluğum var fakat dizilerini hiç izlemedim.
    İzleyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      jesse stone, blue bloods, coben linklerini yazarım sizeee :)

      https://www.hdfilmcehennemi2.stream/seri-filmler/jesse-stone-serisi

      bakın burda 3 tane jesse stone filmisi var. gugula yazıp diğer jesse stone filmlerini bulmak da çok kolay. jesse stone filmleri izle diyeceksiniz gugul teyzeye.

      https://dizimia4.com/dizi/blue-bloods

      blue bloods sezonları da burdaa :)

      https://dizirix.net/dizi/the-stranger

      https://www.dizibox.tv/diziler/safe/

      https://www.dizibox.tv/diziler/the-woods/

      https://www.dizibox.tv/stay-close-1-sezon-1-bolum-izle/

      üsttekiler de harlan coben dizilerinden birkaçı. başka dizi isterseniz söyleyin yineee :)

      Sil
    2. Zahmetiniz için sonsuz teşekkür ediyorum.
      Tamam, söylerim. :)
      Jesse Stone'u bir izleyeyim, kendimi şanslı göreceğim sanırım. 2010 yılından beri varmış dizi. Hiç haberim olmadı. Yanlış hatırlamıyorsam, bu dizi hakkında yine paylaşım yapmıştınız. Sizin gibi dizi severler olmasa hiç haberim olmayacaktı. İyi ki varsınız. :)
      İnce düşüncenize ve link paylaşımınıza tekrar teşekkür ediyorum. :)
      Mutlu ve sevgiyle kalın.

      Sil
    3. nazlı toaç.

      jesse stone film serisi, blue bloods 14. yıla giren dizi jesse stone'u geçenlerde yazmıştım, bu yazıda da blue bloods ı yazdım. selleck, jesse stone film serisinde bir detektif, blue bloods dizisinde ise emniyet amiri :)

      Sil
  11. The Claremont Murders bunu çok merak ettim, bakayım ona. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      çok iyi dizi o ve gerçek olduğu için şaşırtıcı :)

      Sil
  12. Special Ops: Lioness konu olarak asla ilgimi çekmedi ama başroller iyiymiş.
    Ve maşallah diyorum izleme tempona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      morgan dede biricik yiaaa :) geceleri dizi izliyorums :)

      Sil
  13. 14 yıldır devam eden dizi sıkmıyor mudur ki? Ben mini diziciyim. 3. sezondan sonrasını istemiyorum pek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      mini diziler de güzel tabii :) claremont murders gibin :) amaa blue bloods çok keyifli dizi bıktırmıyoo :)

      Sil
  14. Yine bir sürü dizi keşfettik sayende teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      yaa ama ne diziler var yaa :)

      Sil