13 Eylül 2023 Çarşamba

SEVGİ İZİ


Sevgi İzi, Müge Anlı'nın başlattığı faydalı bir uygulama.

Çoğunlukla, hastası olanlar, yaşlı akrabaları olanlar bu uygulamaya üye oluyor.

http://benibuldular.com/

Üstteki linkten üye olunuyor.

Hasta olmayanlar, hastası olmayanlar da olabiliyor. Herkes bir şekilde kayıp olabilir. Bu uygulama kayıp kişileri bulmak için faydalı.

Sevgi İzi, üye olanların sol bileklerine işleniyor. Bir numara oluyor bu.

Polis, sağlıkçılar sevgi izinden haberdar. Bir kişinin bileğinde bu numarayı görünce, polis aranıyor, üstteki site yardımıyla kaybolan kişinin akrabalarına ulaşılıyor.

Sol bileğe işlenen numarayı dövmeciler ücretsiz yapmak zorundalar.

Hepimiz öğrenelim bu uygulamayı, aklımızda olsun. Bir gün bir sevdiğimiz için gerekli olabilir.

46 yorum:

  1. Çok haklısın Deep. Bir gün başımıza gelebilir. Çok yararlı bir uygulama. Emeği geçen herkesin emeğine sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  2. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun, çok önemli bir uygulama...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulama olmuş👏

    YanıtlaSil
  4. Özellikle yaşlılar için gerekli.

    YanıtlaSil
  5. bak bu güzelmiş özellikle de demans tanıdıklarıma attım duymamıştım uygulamayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      hıhıms özellikle onlar için iyi de mi :)

      Sil
  6. Keşke kaybolan ruhumuzu bulabilmemiz içinde böyle bir uygulama olsa.:)

    YanıtlaSil
  7. Ben kola işleniyor kısmını anlamadım. Kim işliyor ki uygulama direk yükleniyor ise.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      herkesin bir sevgi izi oluyor uygulamaya üye olunca. bu sevgi izi numarasını herkes bileğine işletiyor. seni birisi bulunca polise sağlıkçıya haber veriyor veya polis buluyor seni ve o numaraya bakıp senin aileni akrabalarını arıyor, sisteme yükleniyor aile akrabalar.

      Sil
  8. Çok faydalı ve güzel bir uygulama. 👍🏻

    YanıtlaSil
  9. ne kadar ilginç bir uygulama
    resmen Netflix filminde gibiyiz
    iyice korkutuyo bu durumlar bizi
    hepimizi yakında çipleyecekler !
    Sevgiler deppp

    YanıtlaSil
  10. Hayırlara vesile olsun inşallah çok güzel bir uygulama derler ya hani Allah muhtaç etmesin eksikliğini göstermesin diye demek ki nasıl ihtiyaç duyuldu ki bu uygulamayı başlattı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonsuzluk ve ötesi.

      evet bir yerden başladı demek ki :)

      Sil
  11. faydalı bir uygulama gerçekten... öğrenelim Deepcim eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      eveet tanıdıklarımıza lazım olabiliiir :)

      Sil
  12. Özellikle Demans hastalarında kola takılan bir bilekliğe ad-soyadı ve gerekli bilgiler yazılıyordu. Bu , aynı amaca hizmet eden farklı bir uygulama galiba. Eylül Ayı, Alzheimer "Farkındalık Ayı."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      hıhım ivit farkındalık ayı.

      Sil
  13. Uygulama fikri çok iyi. Mantıklı ama bileğe işletme kısmı herkesin kabul edebileceği bir şey olmayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sude.

      eveet bileğe işlemek ilginçli de mi :)

      Sil
  14. Çok faydalı bir uygulama olmuş gerçekten, beğendim.

    YanıtlaSil
  15. İlk defa duyuyorum. Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rehitu.

      herkese lazım olabilir bir gün, akrabalarımıza :)

      Sil
  16. İlk defaduyuyorum çok güzel bir uygulamaymış.

    YanıtlaSil
  17. Müge Anlı bu uygulamayı ilk başlattığında çok mantıklı bulmuştum. Daha sonra programında da bu uygulama sayesinde bir sürü kayıp kişi bulunmuştu. Kesinlikle herkes yaptırmalı bende düşünüyorum yaptırmayı. Senin de dediğin gibi herkes kayıp olabilir. Bu konuya değindiğin çok iyi oldu Deep çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar.
    Bu durumu ben sizin yazınızdan okuyarak haberdar oldum. Yaşlı ve hastalar için gerçekten ne güzel ve faydalı bir uygulama. Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Demek alınan bu numarayı dövmeciler ücretsiz bir şekilde sol bileğe uygulamak zorundalar.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      hıhım dövmeciler eveet, biri yapmazsa öbürüne gidilebilir tabii :)

      Sil
  19. Ben de ilk defa duydum böyle bir şey olduğunu. Faydalı imiş.

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bir düşünce Deep

    YanıtlaSil
  21. Güzel bir uygulama, sürekli bilinci kaybeden insanlar ve zihinsel engeli bulunan bireyler için süper.

    YanıtlaSil
  22. iyi bir uygulama aslında yıllar oldu başlatılalı ama herkes bilmiyor sanırım duyuru faydalı olmuş :)

    YanıtlaSil
  23. İlk kez şimdi sizden öğreniyorum bu uygulamayı. Çok faydalı olacağı kesin. Özellikle alzheimer hastaları ve zihinsel engelliler için...Bu uygulamayı düşünüp hayata geçirenlerin emeğine sağlık olsun.
    Bilgi ve paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      evet yaa ne güzel düşünmüşler ama değil mi :)

      Sil