4 Ekim 2023 Çarşamba

BLOGLARDAN SEÇMELER



ŞENAY BN

Eski biricik arkadaşlarımızdan biri döndü bloguna, yıllar sonra.

https://yenibirzamanda.blogspot.com/

PLAZMO

Bol bol dizi bol bol film, eski arkadaşlarımızdan.

https://plazmodezmata.blogspot.com/

SEVGİLİ GÜNLÜK

En yeni şirin bloglarımızdan.

https://gizliuye.blogspot.com/

ŞAPŞİK ANNE

Şifa ve enerji veren cici arkadaşlarımızdan.

https://sapsikanne.blogspot.com/

ZEYNEP ÖZMEN ÜNLÜ

Ara verip dönen en eski ciciş arkadaşlarımızdan.

https://zeynepozmenunlu.blogspot.com/

ANNABELL

Yeni keşfettiğim çok şeker yazan arkadaşımız.

https://gunbatimiesintisi.blogspot.com/

SAYE

En yenilerimizden ve etkileyici biri dili var.

https://kotumserim.blogspot.com/

GİZLİ ÖZNE

En eskilerimizden, en etkileyici yazanlardan. Depremde zor günler geçirenlerden.

https://gizlioznee.blogspot.com/

29 yorum:

  1. Hakkın ödenmez Deeptone 🙏🏻🪷
    Ne güzel bloglarla karşılaşmamıza vesile oluyorsun

    YanıtlaSil
  2. Okuma listesinde kendi adımı görür gibi oldum önce ve burada benden bu şekilde bahsetmeniz ne kadar güzel hissettirdi anlatamam :) ❤ Geceye puanım sayenizde 10 puan daha arttı. Allah bereket versin diyeyim 😅 Çok teşekkür ederim, kocaman kalp size ❤

    YanıtlaSil
  3. Bazı blogları bilsem de çoğunu ilk kez gördüm. Teşekkürler öneriler için :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim tek tek diğerlerini de ziyaret edeceğim. Çok zarifsin deepcim💙💙

    YanıtlaSil
  5. Canım benim :) Çok teşekkür ederim. Buraya tekrar geri dönme fikrimin en belirleyici sebeplerinden biri buradaki samimiyeti ve arkadaşlarımı özlüyor olmam :)

    YanıtlaSil
  6. Tavsiye bloglar için teşekkür ederim. Bu mecraya yeni başlayanlar için kayda değer nitelikte.

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldiniz diyelim o zaman

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir paylaşım daha. İlgi çekici bloglar olduğu kesin. 😊

    YanıtlaSil
  9. Listelediğiniz blogları bilmiyordum. Hoş gelmişler. Ziyaret edip bakacağım her bloğa. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  10. Bloglara ziyarette bulunacağım. :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir paylaş olmuş deep, ziyaret edeceğim...

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir paylaşım olmuş deep, ziyaret edeceğim bloglari...

    YanıtlaSil
  13. Her seferinde Deep nasıl yetişiyor bu işlere diye düşünmekten kendimi alamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      akşamları bir saat duruyom blogda. kolay oluyor. yazı yazmak ve blog okumak :)

      Sil
  14. Uzun zamandır ara verdiğiniz bir etkinliğe yeniden başlamak iyi olmuş. Daha önce ulaşamadığımız, hatta şu anda listede adı olmayan ne güzel bloglar var. Ve bazen izleme bölümünü bulamadığımız, istesek de yorum yapamadığımız bloglar. Uğraş verenlere emek harcayanlara teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Bunların arasında ben var mıyım arkadaşım?

    YanıtlaSil
  16. burada adımı görmek beni mutlu etti blogumu begenen takibe alan deger verip yorum bırakan herkese cokça kalp

    YanıtlaSil
  17. yaaa cicişmiyim gerçekten, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Seninle yeni blokları keşfetmeye bayılıyorum ama kafamda deli sorular sen nereden buluyorsun ;;;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      yeeey ben bulmuyorum ki, arkadaşlarımız buluyor. bak şimdi, bu yazıda 8 arkadaşımız var, bu 8 arkadaşımız da son birkaç haftada bloguma gelip yorum yaptılar, 5 arkadaşımız eskilerden, şenay, zeynep, gizli özne, şapşik anne, plazmo, bu şirin arkadaşlarımız bloglarına az veya çok ara verip dönünce bloguma gelip yorum yaptılar son zamanlarda, öyle haberim oldu döndüklerinden, diğer 2 arkadaşımız ise yenilerden sayılırlar veya benim bloguma yeni gelmişler, saye ve annabell, bu iki arkadaşımız başka bloglardaki yorumlarımı görüp bloguma gelmişler, yorum yaptılar, onların bloglarından da böyle haberim oldu, sevgili günlük arkadaşımız ise aramızdaki bir blogcu imiş, ikinci bir blog açmış kendine ve gelip bloguma yorum yaptı, ondan da öyle haberim oldu. yani bu yazıdaki 8 arkadaşımız da bloguma yorum yaptılar, son birkaç haftada ve öyle öğrendim bloglarını. genelde blogçu arkadaşlarımız, sanıyorum başka bloglarda yorumlarımı görüp geliyorlar. yani diyorum kii, blog keşfetmiyorum, nasıl bulucam kii blogları, onlar bloguma yorum yapmadan yanii :)

      Sil
    2. uzman amatör.

      bak şimdii, bir dahaki "bloglardan seçmeler" yazım için hazırlık olarak :) film seçkisi 10 adlı yazıma yeni bir arkadaşımız gelmiş, muharrir, yeni blogçu herhalde veya bloguma yeni geldi, ilk yorumu bu arkadaşımızın :) ağaç ev sohbetleri 215 adlı yazıma yeni bir arkadaş gelmiş, ali demiral, yeni açmış blogunu, onun da blogumdaki ilk yorumu bu :) kitaplar 7 adlı yazıma neslihan duysak arkadaşımız yorum yapmış, o eski arkadaşımız alonenes, 5 yıl ara verip dönmüş bloguna, yıllar sonra gelmiş bloguma :) yeni blog açanlar veya eski olup dönen arkadaşlarımız genellikle bloglarda yorumlarımı görüp geliyorlar, blogumu keşfediyorlar veya hatırlıyorlar :) yani ben keşfetmiyorum blog, nerden bulucam ki yeni blogları :) bu 3 arkadaşımızı bir dahaki bloglardan seçmeler de tanıtacağım, önümüzdeki günlerde gelecek olan yeni blogçular ve eskilerden dönenler olursa :)

      Sil
    3. müfred.

      hımm anladım, ilgi alanına göre blog hiç bakmadım, olabilir evet, hiç kullnmadım o işlevi.

      muharrir hımm olabilir, belki bloguma yeni gelmiştir, yakınlarda ilk yorumunu yapmıştı bloguma ama eskilerden de olabilir de belki yıllardır görünmüyordu şimdi ortaya çıkmıştır, yani yorumlarını onun yeni görmeye başladım belki eski de yeni aktif oldu tekrardan :)

      Sil
    4. müfred.

      olabilir eveet sık yazmayınca ve bloguma sık sık yorum yapmayınca unutmuş olabilirim :)

      Sil
  19. Ne güzel bol bol çoğalsın bloglar 😊

    YanıtlaSil
  20. Harikasın bu önerilerin çok güzel dönüşleri oluyor:)

    YanıtlaSil
  21. ne güzel eski yeni bir çok arkadaşımız var burada :)

    YanıtlaSil
  22. Yeni arkadaşlarımız hoş geldiler:)

    YanıtlaSil