24 Mayıs 2019 Cuma

MERE NAAM YOUSUF HAI VE TITIAN CINTA






Mere Naam Yousuf Hai

Bir Pakistan romantik dizisi. Konusu Yusuf ile Züleyha öyküsünden alınma. Yusuf rolünde Pakistan’ın en ünlü oyuncularından, birçok dizi ve filmde oynayan çok çok yakışıklı İmran Abbas var. Züleyha genç bir kız, ailesi onu evlendirmek ister, çeşitli adaylar vardır. Züleyha, kendisini ölümüne sevecek bir erkeği sevmeye karar vermiştir, yoksa hiç kimseyi sevmeyecektir. Bir gün trende Yusuf ile Züleyha karşılaşırlar. Yusuf anında aşık olur Züleyha’ya. İsimlerinden dolayı da birbirlerine yakıştıklarını düşünür. Züleyha, Yusuf ile ilgilenmez. Yusuf, Züleyha’nın kalbini çalmak ve evlenmek için her şeyi yapar. Züleyha’yı ölümüne sevdiğini ona kanıtlamak ister. Aşk dizilerini sevenlere. Dramatik ve heyecanlı. Bir sezon ve 20 bölüm. İzlemesi çok keyifli.






Titian Cinta

Bir Malezya aşk ve dram dizisi. Dizinin adı Aşk Köprüsü veya Aşk Hikayesi. Bu dizilere genel olarak tesettür dizileri de deniyor. Bir sezon ve 28 bölüm. Aşk, dram, aldatma, kıskançlık, ihanet, intikam, her şey var dizide. Aileler de çok etkin. Aisy ve Sofia birlikte yaşayan iki arkadaş. Sofia biraz hareketli, Aisy sakin, ciddi. Aisy, Sofia’nın arkadaşı Harris ile tanışır. Sofia, Harris’e aşıktır, Harris de Aisy’ye aşık olur. Ayrıca, her iki kıza da aşık olan başka erkekler de vardır. Harris ile Aisy arasında sevgi oluşmaya başlayınca, Harris, Aisy ve Sofia’yı önceden seven her insan bu ikiliyi ayırmak için uğraşır. Sofia da ikisini ayırmaya çalışır. Ailelerin durumu da karmaşıktır. Harris ile Aisy’nin başına gelmedik kalmaz. Bol aşk bol entrika bol intikam bol aile. Aşk ve evlilik konularını sevenler için ideal dram. İzlemesi çok keyifli.

32 yorum:

  1. Konusu çok güzelmiş . İzlerim kesin :) teşekkürler deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharın kadrajı.

      ikisi de ivit güzeel ve aşk temalı :)

      Sil
  2. İkisi de güzel diziye benziyor.. Bakacağım boş vaktimde.Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      yaa pakistan endonezya malezya dizileri de ayrı bir hoş yaaa :) tayvan tayland çin japon dizileri de öyleee :) kore başka zaten en gözdemiz :)

      Sil
  3. Dizinin sonu da Hz. Yusuf ile Züleyha kıssasının sonu gibi mi oluyor? Yoksa mutlu son var mı?

    YanıtlaSil
  4. Geneldekore komedileri izliyorum ama değişikliklere de açığım. İlginç olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      kore romantik komedileriii biricik en sevdiğim yaa amaaaaa :) amaaaa malezya pakistan endonezya vee tayvan tayland çin japon dizileri de çokzeeel :)

      Sil
  5. birincisi günümüze mi uyarlamış acaba

    YanıtlaSil
  6. Pakistan'ın dizi çektiğini bilmiyordum. Öğrendim diye sevindim.

    Doğu olunca, konu daha çok sevdaya yönelik. İçli oluyor.

    Bir ASİ daha yok ama bizde. Her şey vardı onda. Giysinin bile hası. Doğa, gelenek, yemek kültür, mimari, tarih, öykünün en güzeli ki uyarlama idi zaten. Daha neler neler...

    Birileri artık yeni bir ASİ çekse...

    Teşekkürler öğrendiğimiz diziler için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ah asiiiii vah asiiiii :) istanbullu gelin de çok iyi çekilmiş bi diziiii amaaa :)

      Sil
  7. Ay ne karışık. Okudum anlamadım kim kime aşık kim düşman kim sevgili kim arkadaş 🤣🤣🤣
    Ben suç severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      ya işte aslındaa aisy ve harris aşkı ve evliliği amaa ikisini de saplantılı seven başkaları da var maleselef :)

      Sil
  8. ala ala senin adının yusuf olduğunu daha yeni duydum..daha önce neden sölememiştin bakiim..😁 aaaa tita cintadakileri birine benzettim ama çıkatamadim,malezyalı oması lazim..🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      hihi :) ilk dizi pakistan ikinci dizi de malezyalı demiştimdi zatensiğğğ her iki yazının da ilk cümlelerii :)

      Sil
  9. Tutkunun Rengi'ni anlaması bile karmaşık geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rehitu.

      bir ikilinin aşkını kaldıramayan ve onları saplantıyla sevenlerin entrikaları işteğğğ :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. irem can.

      evet evet denişik oluyo bunnaar kikiki :)

      Sil
  11. Rizzoli izliyorum ben şu aralar , ilki enteresan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatoş.

      rizzoliiii şu eski dizi dı maa :) gerritsen yaniii. ay polisiye gözdem gözdem ne polisiyeler var yaa :)

      Sil
  12. müfred.

    dizide serbest uyarlamışlar iştee :)

    YanıtlaSil
  13. ben bu ara eski Türk dizilerini baştan izliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. ilkay özgür.

    ben de yakın zamanlara dek izlemediydim ama pakistan, malezya, endonezya bi de tayland, tayvan, çin, japon dizilerine de başladım. eğlenceli oluyo yaaa farklı kültürleri izlemek :)

    YanıtlaSil
  15. Ben bu tür dizileri pek izlemedim şu ana kadar. Aslında değişik konuları var izlemek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dert anası gülhan.

      ya farklı kültürler iyi oluyoooo :)

      Sil
  16. Malezya'yı ve Malezya yapımı dizileri/filmleri çok seviyorum, en kısa zamanda bakacağım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varolan.

      eveet ben deeee izliyom hep film ve dizilerini. pakistan ve endonezya filmleri dizileri de benziyo onlaraaa :)

      Sil