13 Kasım 2019 Çarşamba

Dizilerin Yeni Sezonları





Yılın bu zamanlarında dizilerin yeni sezonları başlıyor. Özellikle Amerikan dizilerinin. Genelde yıl sonu ve yılın ilk aylarında geliyor yeni sezonlar.

Bu listede son birkaç yıldır izlediğim diziler ve izleyeceğim yeni sezonları bulunuyor. Parantez içinde yeni başlayan ya da bugünlerde başlayacak olan sezon numaraları var. Bazılarında da kaçırdığım sezonları da yazdım. Birçok arkadaşım bu dizilerden bazılarını izliyordur. Bu listeden hangi dizinin yeni sezonunun başladığını da görebilirsiniz.

Bu kadar çok diziyi izlemek çok zor gerçekten de. Sezonların başladığını fark etmek. Bir yandan da sürekli olarak yeni dizi izlemek de keyifli. Yani, yeni başlayan dizilere ve başlayıp bitmiş olan eskilere ve devam etmekte olan dizilere yetişmek gerçekten de zor.

Suits (9. Sezon)
New Amsterdam (2.)
The Rookie (2.)
Yellowstone (2.)
Muhafız (2.)
The End of F. World (2.)
Sweetbitter (2.)
Seal Team (3.)
This is Us (3./4.)
Anne with an E (2./3.)
The Blacklist (7.)
Riverdale (3.)
Lost in Space (2.) (24 Aralık)
The Crown (3.)
9-1-1 (2.)
Brooklyn Nine Nine (6.)
Hidden (2.) (17 Kasım)
The OA (2.)
Goliath (3.)
Jack Ryan (2.)
The Purge (2.)
Kidding (2.) (Şubat 2020)
Narcos (3.)
Mindhunter (2.)
Legion (3.)
Westworld (2.)
Castle Rock (2.)
Stranger Things (2./3.)
The Handmaid’s Tale (2./3.)
Heartland (12./13.)
Dark (2.)
Power (6.)
13 Reasons Why (2./3.)
You (2.) (26 Aralık)
Peaky Blinders (5.)
Black Mirror (4./5.)

Hangi dizilerin yeni sezonunu heyecanla bekliyorsunuz? Bu listeden veya listede olmayanlardan.

46 yorum:

  1. Komedi seviyom ben pek dizi izlemiyom...En son Bizimkileri izledim

    YanıtlaSil
  2. Listenden sadece Riverdale (yeni bölümü geldi mi diye her gün bakıyorum) ve You'yu (yeni sezonu aralıkta sanırım) izlemişim. Killing Eve'de şahanedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady wednesday.

      killing eve not aldım listeye :)

      Sil
  3. The walking dead de var deeppp :D 9. Sezonuna kadar izlediğim tek dizii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğim günlük.

      o dizi efsoooo ama parça parça izledim belki bi gün baştan izlerim tamamını :)

      Sil
  4. Deepsii bu liste çok iyi olduu takip etmek çok zor sahiden dee :D dizilerde filmlerde kitaplarda sana yetişmekse daha da zoor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ay ne çok dizi var yaaaa yeni sezonu olan pıfff :)

      Sil
  5. fotideki teknenin adı ne güzeel bu aradaaa şarkı vardı öylee :D

    YanıtlaSil
  6. Black Mirror un 2 bölümünü izledim daha Allah ım izleyeceğim cok dizi var listeni aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya.

      bm nin bazı bölümleri çok iyi yaaa :) diziler bitmeez :)

      Sil
  7. "Anne with an E" bekliyordum 8. Bölüm yayınlanmış bile yeni farkettim.Slicon Valley bir seneden fazladır bekliyordum yeni yayınlanmaya başladı.listede başka beklediğim dizi yok.Galiba ben farklı dizileri takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      anne nefis diziii :) silicon valley not aldım bi bakıyims :)

      Sil
  8. Deep ben bunların hiçbirini bilmiyorum ya:(

    YanıtlaSil
  9. Sıra onlara da gelecek, buna kalben inanıyorum:)))

    YanıtlaSil
  10. the crown'ı heyecanla bekliyorum Dark'ın 2. sezonunu izledim bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      ikisi de iyi dark tabii daha heycanlı gizemliii :)

      Sil
  11. Ben genelde tüm sezonlar bittikten sonra izliyorum. Geç kalıyorum biraz:)

    YanıtlaSil
  12. Birisini bile izlememişim :D

    Digitürk abonesiyken izliyordum dizi, sonra Dsmart'a geçtik. Burada izleyecek bişey bulamadım. Olanlar da eski sezonlardı. Netflix'de de en az dizi izleyen benim sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      sanaa ütü dizileri lazım hihihi :)

      Sil
  13. Ay This is Us'ı gördüm de.. Gözlerim dolu resmen. Hiçbir yerde alt yazılı bulamadığımdan uzun bir süredir izleyemiyorum. Bak sinirlendim yine. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akela.

      ay evet ya çevrilir bigün ben de 3 te kaldıım :)

      Sil
  14. Valla hayranım şana sen hiç uyumuyor musun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevkoz.

      akşamları ve haftasonları evde yalnızım hep dizi izliyom bi de film :)

      Sil
  15. Başlamak istediğim o kadar çok dizi var ki. :) Ama sorun şu yeterince zaman kalmıyor hepsine. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      çok haklısın başa çıkmaz :)

      Sil
  16. Muhafız a başlama bence. Çok kötüydü 2.sezonu. You dizisini 1.bölümde bıraktım bir tık korkutucu bir dizi. Diğerleri için şimdiden keyifli izlemeler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonca.

      ay zamanın olunca tatlı diziler istersen söle bana :)

      Sil
  17. müfred.

    olsun önemli bişi değil büyük kayıp diyel :)

    YanıtlaSil
  18. Anne with an E çok methediliyor, izlemek istiyorum bir aralık muhakkak :)
    Bir de kraliyet dizilerini de severim, The Crown da aklımdaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      anne with an a öyle tatliş ki, klasik zaten, tatliş bir kız vaar izlersin sonaaa :) the crown da iyi ama o ağır diziii :)

      Sil
  19. ilkay özgür.

    birinden öyle kısa kısa dizileri dinlemek çok keyifli ki yaa :) film izlemek tabisideki keyiflii. ya işte dönem dönem sardırıyoz filme veya diziyee :) ay bak merak ettim iştee, eveet hangi diziler ilgini çekiyooo, görcez demekkisi yakında holeeey :)

    YanıtlaSil
  20. Daha çok kitapçıyım. Dizi pek izlemem ama listeye bakıp izlemeye başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogger ajandası.

      hımm kitap daha iyi ama iyi diziler de var örneğin edebiyat dizilerii :)

      Sil
  21. 'Black Mirror' ve 'Westworld' severek takip ettiğim diziler, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekşimtrak sayfa.

      evet ikisi de iyi ve birbirine benziyolar biraaz :)

      Sil
  22. Stranger things. Anne with an e, talihsiz serüvenler dizisi. Favorilerim.
    Bunlarin haricinde başlayıp yarım biraktiklarim da oldu. Hele Netflix in uyarı yapmayı unuttuğu bir glitch kabusumuz var ki evlere senlik, aman tanrim🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar 006.

      üçü de güzel dizi :) glitch hıhım duydum da izlemediim :)

      Sil
  23. Birkaç tanesini izledim ben de. Dizi iyi oluyor bölümler kısa 😊

    YanıtlaSil