15 Ağustos 2022 Pazartesi

KORE DRAMALARI


 

OUR BELOVED SUMMER

Yaz dizisi. Tatlı bir yaz esintisi gibi. Sakin, yavaş, yumuşak bir dizi. İki lise öğrencisi, bir kız bir erkek. Okuldayken onların belgeseli çekilir. Kız en çalışkan, oğlan ise en tembel öğrencidir. Bu belgesel sosyal medyada çok popüler olur. Okul biter. İkisi bir dönem sevgili de olurlar. Aradan yaklaşık 10 yıl geçer. Bu sürede oğlan ünlü bir sanatçı olmuştur. Medya, onlardan yine belgesel ister. Herkes eski belgeseldeki iki kişinin bugününü merak etmektedir. Romantik yeni dizilerden. Not:3/4





MASTER’S SUN

Klasikleşmiş dizilerden. 2013 yılı dizisi. Romantik komedi ve korku iç içe. Genç bir adam, bir şirketin CEO’su. Ciddi, soğuk biri. Genç bir kız ise bir kaza geçirdikten sonra hayaletler görmeye başlamıştır. Yani ölüler ona gözükür ve onunla konuşurlar. Bu kız ile oğlan tanışırlar. Kız oğlana dokunduğu zaman hayaletler görünmez.  Kız da bu nedenle hep oğlana dokunmak ister. Oğlan da kıza inanmaz. Kız, oğlana dokunması karşılığında oğlanın işlerine yardım etmeyi teklif eder. Tadına doyum olmayan dizilerden. Not:4/4




EXTRAORDINARY ATTORNEY WOO

2022 yaz romantik ve hukuk dramı. Woo otistik bir avukat. Babası ile yaşar. Büyük bir hukuk firmasına girer. Hafızası inanılmaz güçlüdür, zekası ve duyguları da öyle. Mahkemelerde otistik diye itiraz edenler olur, çünkü onu sosyal iletişimde başarısız olarak görenler vardır. Davalarda gerekli yasaları hatırlarken aklına hep balinalar gelmektedir. Otistik olsa da iletişimde de başarılıdır işinde de. Mükemmel dizi, duygusal, komik, insancıl, anlamlı, hüzünlü. Not:4/4

46 yorum:

  1. Our Blossed Summer ın çok övgüsünü duydum. Listemde zaten. Son dizinin de videolarına çok rastlıyorum. Güncel dizi diye erteliyorum biraz. Tamamlanınca izliyeceğim. Master's Sun eski dizilerden sanırım. İsmi tanıdık geldi ama izlemedim henüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      üçü de iyi, sonuncuya bayıldım yaa evet devam ediyor :)

      Sil
  2. Merhabalar.
    Kanal7'de bir Hint dizisi gösterimde. Bir de Kore dizisi gösterseler ya!..
    Dizilerle aram pek iyi değil, ama Kore dizileri ile ilgili o kadar çok paylaşım gördüm ve okudum ki, artık bir Kore dizisi ile tanışmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.
    Paylaşım için teşekkür ederim. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      izleyeceğiniz zaman size bazı dizileri öğütlerim, bir bakarsınız :)

      Sil
    2. Gerçekten çok müteşekkir olurum.

      Sil
  3. Merhaba Deeptone :) Ben de geçenlerden My Name izlemiştim. Babası mafya olan bir kızın aksiyon dolu hikayesi. İzlemesi çok keyifliydi, tavsiye ederimm :)

    YanıtlaSil
  4. En baştaki dizi göz kırptı gibi bana :)

    YanıtlaSil
  5. Ay hepsi çok iyi! İlk ikisini izlemek istiyorum. Sonuncuda üzülmek istemiyorum çünkü :') korku da benlik değil ama romantik komedi kısmı beni çekiyor. Çok güzel bir yazı, kalemine sağlık 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefrika.

      üçü de izlenir, üçüncüye bayıldım üzünçlü olsa da :)

      Sil
  6. Ben pek sevmiyorum Kore dizilerini ama bir tane izledim bayağı sevdim. E, her şeyin bir ilki oluyor:))) ismi galiba Misty idi. Ünlü bir tv haber sunucusu kadının başından geçenleri anlatıyordu.

    YanıtlaSil
  7. Ay ben daha Crown'ın üçüncü sezonunu bitiremedim, maaşallah diyorum senin bu izleme performansına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      evet tabii dizi tamamlamak kolay değil :)

      Sil
  8. ayy masters sun efsanelerdeen woo da çok şiriin ilk dizi bana aşırı yavaş geldii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      woooo kum cha cha kum cha cha :)

      Sil
  9. İlki çok tatlıştı, ikincisi efsane sanırım iki kez izledim. :)
    Üçüncüyü izlemedim ama ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      üçüncü halen devam ediyor çok hoş dizi :)

      Sil
  10. Sanırım bunlar da izleyemediklerim arasına karışacak Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      eveet olsun napalım artık kader utansın :)

      Sil
  11. ay benim kayınvalide bayılıyor kore dizilerine ona liste yapayım bari...sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. bu liste harika oldu deepcim:))
    ilkini izlerim kesin
    ikinciyi duymuştum hem komedi hem korku iyiymiş:)
    ee sonuncu da güzel görünüyor listeme aldım bunları:)
    pekü bir soru bunlar netfiliş de var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      üçü de varmış netflix de şimdi kontrol ettim :)

      Sil
  13. Bunun için hemen bir konu paylaşıyorum. Ama Chrome sorun çıkardığı için mozillayı indirin konuyu hemen blog adresimde paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Sorunun çözümünü blog adresimde paylaştım. Herkese duyurun ki bilsin. Reklam amaçlı değil tabi bilgilendirme amaçlı yapılan bir durum. :) Sonra kızmasın kimse link paylaşıyor diye o yüzden burada link paylaşmadım. :)

    YanıtlaSil
  15. Sweat home izliyorum şuan, seviyorum kore dizilerini, bitince bakacağım önerilerine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts.

      o dizideki başrol oğlanı pek severim :)

      Sil
  16. Master's Sun dizisini çok merak ettim. Kadının durumuna da üzüldüm. Kimseye dokunamamak çok yaralamış görünüyor onu. Online bakarım :) Teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  17. müfred/blog detektifi.

    pikiki :)

    YanıtlaSil
  18. En sevdiğim dizilerden bir buket hepsi ayrı dönemlerde çekilmiş apayrı konulardan oluşan ancak çok iyi yapımlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh yoon joo.

      eeveet üçü de güzel avukat woo ya hayran oldum yaa :)

      Sil
  19. Yumis cells den sonra izleyecek dizi arıyordum ben de masters sun çok ilgimi çekti hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Master's Sun'ı çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      en sevilen dizilerden ooo :)

      Sil
  21. Master's Sun harikaydı ya, en sevdiklerimden. 2 3 kez izlemiştim. İki oyuncu da zaten en başarılı bulduğum Koreli oyuncular. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      eveeet en iyi dizilerden evet ben yeni izledim daha :)

      Sil
  22. Master's Sun ve Extraordinary Attorney Woo dizilerini listeme ekledim, bol boş vaktimde izlerim inşallah :)

    YanıtlaSil
  23. Üçünü de her yerde duyuyorum, özellikle son dizi son zamanlarda çok popülerdi. Konularını öğrenmiş oldum, hepsi süper görünüyor ya :) Kore dramaları insanı kendine çekiyor, sonra da bırakmıyor gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      vallahi evet dediğin gibi, çekiyorlar :) son diziye bayıldım ben :) dün gece korede son bölüm yayınlandı ve finalden sonra korede gökte çok sayıda dron ile bir balina yaptılar :) dizide balina var da :)

      Sil
  24. Korelerle aram hiç iyi değil 😃

    YanıtlaSil