13 Şubat 2020 Perşembe

Masalın Masalı-Final





Masalın Masalı ortak öykümüz Sessiz Gemi'nin müthiş finaliyle bitti. Son bölüm, gizemli, heyecanlı, büyülü ve komik de.

Öykümüz baştan sona çok iyi gitti. Finalle Masal'ın hikayesi bitti. Ancak, öyküde devam edebilecek konular var. Olay, Masal ve Köpük açısından bitti. Ama, Merhamet Cadısı, Gazap Cadısı ve Yabancı ile ilgili soru işaretlerimiz var. Yabancı kim ve neden geldi kasabaya? Merhamet Cadısı ve Gazap Cadısının hikayesi ne? Merhamet Cadısı, Gazap Cadısı ile ilgili neler yapacak? Yabancı ve Felsefe Taşı'nın ilişkisi nedir? Yani, bu masalın öncesi ve sonrası da olabilir. Belki Sessiz Gemi yazabilir. belki de bizler yine yazabiliriz. Bu, sanki ilk kitap gibi oldu bir yandan. Ancak, Masal'ın Masalı bitti burada. Devamı yazılabilir mi, düşünebiliriz.

Öyküye katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz. Tüm yazanlara. Okuyanlara da. Öyküyü baştan sona izleyen arkadaşlarımız var bir dolu. Hepsi bize cesaret verdiler. Bu öykü gerçekten de güzel oldu. Gizemli, heyecanlı ve sempatik oldu. Her bölümü okuyup bize moral veren arkadaşlarımızdan özellikle Gül Akça'ya teşekkür ederiz. İleride kısa öykü, küçürek öykü ortak denemelerimiz de olacak inşallah maşallah.

İlk 13 bölümü, sırasıyla, Sessiz Gemi,ben, Manxcat Kuyruksuz Kedi, Ebrar Perili Ev, Ebemkuşağı, Fatoş Gider iken, Kaystros Tyrha, Sevdiğim Günlük, Farklı Diyarlar, Akela, Berlin Berlin, Aden Siyah Su Zambakları ve Hayata Dair, yazdılar.

İkinci sezonu da 8 bölüm oldu. Ben, Ebemkuşağı, Fatoş, Ebrar, Kaystros Tyhra, Hayata Dair, Akela ve finalde de Sessiz Gemi yazmış olduk. Öyküyü, Sessiz Gemi başlatmıştı. Çocukluğunda elektrikler kesildiğinde  dayısıyla yaptıkları hikaye anlatma anısından yola çıkarak. O bitirdi yine. Bize bu eğlenceli, maceralı, heyecanlı, coşkulu fırsatı sunduğu için çok teşekkür ederiz. Oscar adayları seçimi gibi bu da çok heyecanlı oldu.

Masal'ın Masalı'nın finali, Sessiz Gemi'nin blogunda:

https://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2020/02/anlat-bakalm-masaln-masal-final.html

Masal'ın tam metni de Sessiz Gemi'nin blogunda:

https://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2019/12/anlat-bakalm-mim.html

Masal'ın Masalı'na 23 Ekim 2019'da başladık, 13 Şubat 2020'de bitirmiş olduk. Akela, Masal'ın Masalı'nın kapak illustrasyonunu yaptı. Ebrar da, yol haritasını çizdi. Ben de, Sessiz Gemi'nin köpüşü Nazlı'yı Köpük karakteri için uygun buldum. Öykünün adını da Sessiz Gemi, Akela, ben birlikte düşünüp koyduk.









24 yorum:

  1. ayy duygulandım ben yaa çok heyecanlandım finali yazarkeen hala da heyecanlıyım şimdi bunları okuyunca da gözlerim doldu valla :) gerçekten de hep beraber çok eğlendik çok güzel oldu bu öykü oyunu :) katılan, okuyan, yazan herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum ben de <3 :) Masalın öyküsü bitti ama dediğin gibi merak edilecek konular kaldı geride onları da belki bir gün anlatırız dediğin gibi :) tam bir final olsun diye çok uğraştım ama ben hep hikayelerin kendi istediklerini yapabildiklerine inanıyorum bu hikayedeki karakterler bizi bırakmayı istemiyor sanki kiki :D

    YanıtlaSil
  2. Herkesin eline, emeğine sağlık :) harika bir kolektif hikaye oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Asıl ben teşekkür ederim bir şey yapmadım ki. Sizler çok güzel bir hikaye yazdınız bende okudum sadece. Çok güzeldi, sürükleyiciydi, her yazan bir diğerini geliştirdi, zevkle okudum emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Bahsettiğiniz devam edilebilecek noktaları geliştirip ''Kolektif Yazarlar'' olarak çocuk kitabı şeklinde bastırabilirsiniz. Umarım olur. Başka güzel öykülere. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de muhteşem bir final olmuş, bayıldım. Herkese teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. feriha hanımı okumaya başladım. bunu da okuyacağım baştan ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  6. bence devamı gelsin derim..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten mükemmel bir etkinlik. Bir bölümünü okudum harikaydı, devamını da okuyacağım en kısa sürede. Bir dahaki etkinlikte umarım ben de katılabilirim!

    YanıtlaSil
  8. valla elinize sağlık, bravo diyorum..:)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir final olmuş gerçekten, ben de merakla bekliyordum. Eveett Oscar’lı gibi heyecanlı oldu sahiden de haftalık dizi gibiydi. Herkesin emeğine sağlık :) Köpüüük yine çok tatlısın :))

    YanıtlaSil
  10. Bitmesine üzüldüm. :') Emeği geçen herkesin kalemine sağlık. :) Köpük de pek şirin. ^-^

    YanıtlaSil
  11. Ay okudum son bölümü de çok güzel olmuşşşş, bayıldım🤗Bu hikayede aranızda olmaktan inanılmaz keyif aldım. Sana da, sevgili Sessiz gemi'ye de çok teşekkür ediyorum👍😊

    YanıtlaSil
  12. Yaa bu Masal masal tadındaydı. Keyifle okuyup keyifle yazdım. Emeği geçenlere teşekkür ederim. Ama daha bitmese miydi acaba? Tadı damağımda kaldı...

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir çalışma oldu, tüm arkadaşların emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Simdi hepsini en bastan yeniden okudum. Harika bir final olmus. Herkesin kalemine, emegine saglik. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş..

    YanıtlaSil
  16. heeeey sevgili arkadaşlarıııım ne güzel ortak çalışma oldu ve öykümüz de nefisti valla, heycanlı eğlenceli olduuu, belki devamını yazabiliriz. belki başka öykü, kısa öykü porocelerimiz de var zateeen. hayat güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  17. Masalın masalı final demişsin de ben daha yeni geldim malum yoktum bunun bölümlerini okuyamadım. Okuyacağım en kısa zamanda. Böyle projeler güzel oluyor evet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dert anası gülhan.

      çok güzel oldu bu öykü yaa :)

      Sil
  18. Emeği geçenlere teşekkür..😊

    YanıtlaSil
  19. Şahane oldu şahaneee. Herkesin ellerine, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil