9 Mayıs 2020 Cumartesi

Yume-iro Patisserie







Rüyaların Rengi Pastanesi

Yume-iro Patisserie

Pasta, pastacılık konulu Japon manga dizisi. İlk sezon 50 bölüm ve her bölüm yaklaşık 25’er dakika. İkinci sezon ise 13 bölüm, yine 25 dakika.

Ichigo Amano ailesi ile yaşayan minik bir kız. Çok becerikli değil. Ancak tat alma duyusu gelişmiş. Babaannesi, ona güzel tatlılar yapmış bir pasta ustası imiş bir zamanlar. Ichigo’daki pasta yeteneğinin farkında olmuş. Ichigo bir pasta okuluna gitmek istiyor ve ailesini ikna ediyor.

Pasta akademisine kaydoluyor. Okulda, sınıfta birçok arkadaşı oluyor. Kashino, Hanabusa, Andou gibi, hepsinin farklı tatlıcılık yetenekleri bulunmakta, bu gruba tatlı prensleri denmekte.  Henri Lucas da bu okuldaki ünlü bir pasta uzmanı. Ichigo ve diğer tatlı prenslerinin hepsinin birer de tatlı perisi var. Vanilya, Karamel, Kahve, Şoko gibi. Bu periler öğrencilere yardım ediyor. Bunun yanında fantastik bir tatlı krallığı ve tatlı kraliçesi de bulunmakta.

Ichigo, zamanla pasta yapmayı öğrenir, öğrencilik boyunca her türlü pastayı yapar öğrenciler, pasta yarışmaları da olur, rekabet, kıskançlık da. Ancak olumsuz bir olay olmaz. Rekabet ve kıskançlık da yumuşak ve tatlıdır. Pastayı kalpten yapmayı öğrenirler. Kokulardan, çiçeklerden enerji alırlar. İyi pastacılar, başkalarını mutlu etmek isterler. Her pastanın bir hikayesi olur. Çocukluğumuzdaki bir anıyı hatırlatabilir, bir gül bahçesini, rüzgarı.

Öğrenciler gruplar halinde yarışırlar. Başkalarını mutlu etmenin mutluluğunu tadarlar. Başkaları ile birlikte yemenin de tadını öğrenirler. İkinci sezonda ise liseye başlarlar. Yeni arkadaşlıklar ve yarışmalar olur. Öğrenciler gruplaşıp tatlı dükkanları açıp rekabete başlarlar.

Dizinin müzikleri de çok tatlı. Kahramanları da, konusu da. Duyguları karamelize eden bir dizi bu. Pamuk şeker gibi, çilekli pasta gibi. Yani diziyi izlerken şeker komasına girebilirsiniz. Periler de şirin. Sürekli olarak pasta yapıldığı için de lezzetli dizi.

Daha önce izlediğimiz sihirli kurdeleli kız dizisi Hime-chan no Ribbon ile aynı kalitede.

Not:4/4





43 yorum:

  1. Hiç manga dizisi izlemedim ama bu tatlı görünüyor, bunla mı başlasam? Tavsiyen var mı bu konuda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı.

      charlotte, another, cowboy bebop, full metal alchemist, bunlar olabileer :) veya bu patisserie veya hime-chan :)

      Sil
  2. Daha önce sanki izlemiştim bilemedim başka bir diziyle mi karıştırıyorum. Yok yok izlemiştim.😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalleri yaşamak.

      o zamaan, izlemediyseeen hime-chan no ribbon izleeee :)

      Sil
  3. ilkay özgür.

    ah bundan daha tatlısı olabilemez :)

    YanıtlaSil
  4. Bu karakterlerin koca gözlerine bayılıyorum. Mutlu eden bir diziymiş. Aman o kadar çok şey var ki sanki hepsi kaçıp gidiyor:) seçmekte zorlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      ah ama bu çok lezzetli :)

      Sil
  5. bölümlerin kısa olması nedeniyle çabucak bitiyor yaa :) çilekli pasta gibiydi sahiden de çok tatlıı :D huuhahahah diye diğer kız güldükçe ben de güldüm izlerken deliydi filan ama çok eğlenceliydi :D periler de pamuk şeker gibi :) bütün karakterler neşeli eğlenceli ve duygusaldı müzikleri de ayrı güzeel ikinci sezonun müzikleri de dans etmelik :D

    YanıtlaSil
  6. En bir sevdiğim animenin yorumu gelmişş oleeey :) Çilekli pasta gibi bir diziydi hakikaten, o ne sevimliliği oyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      heeeey evet eveeet, ya ben en çok ichigo ile vanilla'yı sevdim. seeen. bi kere sormuştun, sana vanilla'yı yakıştırdım been, ama sen kimi yakıştırdın kendineee :)

      Sil
    2. Hepsi çok şekerdi ama ben de en çok Vanilla'yı sevmiştim perilerdenn :)

      Öğrencilerden dee Ichigo ben de , sesi de ne tatliydı onun yaaa :)

      Tekrar baştan izleyesim geldi benim simdii konuştukçaa :)

      Keşke o periler gerçek olsaydı, herkesin karakterine özgü , her zaman yanında olacak bir minik peri. Canımız sıkıldığında pasta yapar muhabbet ederdik, süper olurdu ya :D

      Sil
    3. küçük hanım.

      ben de ben de vanilla ve ichigo. sana da onları yakıştırmıştım zateen :) ben de izliycem bi daa zaten. hime chan ve bu. hiç bıkılmaz yaniii. böyle dizi olunca söle bana yineee. bu arada ernest ve celestine 2 var netteee :) ben de isterdim tabii periii :)

      Sil
  7. İzledim mi acaba,bilmiyom? Sen izledin o zaman,biliyon..🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      dizileri izleyip bitirdikten sonra yazıyorum. zaten o kadar sevdim ki bir daha izlicem :)

      Sil
  8. Yume-iro Patisserie dizinin tanıtımını on numara yapmışsın Deep. Ayrıntılı bir şekilde dizinin kaç bölüm ve kaçar dakika olduğuna kadar detay vermişsin. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara postası.

      o kadar şirin dizi kiii :)

      Sil
  9. Yaa çok tatlıı! Not aldım, teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bunu daha önce görmüştüm sanki ama hala izlemedim ya violet evergarden, charlotte, Yume-iro Patisserie liste uzuyor :)

    YanıtlaSil
  11. Başkalarını mutlu etmek gerçekten de insanı çok mutlu ediyor. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Bu Japon animelerini hiç izlemedim ya ...

    YanıtlaSil
  13. Deep, blog'ların da tasarımı değişmiş yazı yazdığımız alanın, alışamadım bir türlü... :(

    YanıtlaSil
  14. Pastacılık dedin kalbimden vurdun. :D Böyle animelere bayılıyorum. Yemek yedikleri zamanki tepkileri müthiş hele. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      ah o zaman bunu çok seversin buna da bayılırsıın :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      hıhım şeker gibi diziii :)

      Sil
  16. Mangalara çok yabancıyım ben ama yukarıda bir yorumda yeni başlayacaklar için tavsiyelerini gördüm Deep, zaman bulursam izleyeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      hıhım izleyeceğin zaman söle seçerim ben de sana :)

      Sil
  17. Çok tatlı bir animeye benziyor. Konusu da bana biraz farklı geldi şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil
  18. Şimdi bu tatlı animeyi ramazandan sonraya bırakayım okurken bile ağzım sulandı

    YanıtlaSil
  19. tam benlik yaaa çok tatlı, bakayım hemen:)

    YanıtlaSil
  20. Tatlı ama nedense benim pek ilgimi çekmedi. Ben daha böyle canlı cici bici çizimler seviyorum :)

    YanıtlaSil
  21. Manga dizileri harika oluyor, Dragon Ball en sevdiklerimden sende izle izlemediysen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      dragon ball. peki listeye aldıım :)

      Sil