1 Mayıs 2020 Cuma

Charlotte








Charlotte

Japon animasyon dizisi. Tek sezonluk, 13 bölüm, daha sonra bir de özel bir bölüm çekiliyor. Her bölüm yaklaşık yarım saat.

Genel olarak bildiğimiz formüllere uymayan dizilerden. Dizinin yarısı sakin geçiyor, karakterleri tanıyoruz yavaş yavaş, bir aksiyon yok, öyle ki karakterler bile dizide neler olduğunu anlamıyor. Yarıdan sonra ise dizi hızlanıyor, sürekli değişimler, sürprizler gerçekleşiyor, dizi bir dolu kavis alıyor. Hiç beklenmedik yönlere gidiyor, dizi kahramanları da neyin ne olduğunu ancak öğreniyor.

Bazı ergenlerin özel yetenekleri vardır. Bunlar bir okula devam ederler. Birbirlerinin özel güçlerini öğrenirler. Ancak onların peşinde olan insanlar da vardır. Onları yakalayıp özel yeteneklerini kötü yönde kullanmak isterler. Bu ergen liseliler bir araya gelip bu kötü teröristlerden kaçmak isterler.

Fantastik, gizemli dizi. Sürükleyici, keyifli, komik ve şaşırtıcı. Not:4/4

49 yorum:

  1. The raini izledim. Yanlış hatırlamıyorsam virüsten sadece gözleri görmeyenler etkilenmiyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara postası.

      yok o başka dizi olmalı, see adlı dizi olabiler :)

      Sil
  2. Charlotte'un 3 bölümünü (?) izledim ama sınavlarım başlamıştı, devamını izleyemedim. Yaza saklıyorum ;( The Rain'de listemde, merak ettiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysu.

      charlotte izle güzel :) the rain heycanlı :)

      Sil
  3. The rain izlemek isterim 😊 teşekkürler paylaşım için Deep 😊

    YanıtlaSil
  4. Rain'i izliyorum, şimdilik iyi gidiyor. Animasyon ilgimi çekti, 4/4 vermişsin. İzlemek isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      rain nolcak acaba yeni sezondaaa :) capon anime dizileri çok çok iyi oluyooo :)

      Sil
  5. Charlotte'un yarısına kadar izlemiş, sonra da sıkılıp bırakmıştım 3-4 yıl önce. Az daha sabretseymişim aksiyon başlayacakmış sanırsam :)

    İlk dizii fiyuu virüs demeyin banaaa :D Ama ilgincliymis konuu, izlenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      a evet dokuzuncu bölümde değişiyo şaşırtıyo iyi dizii :) ya the rain e virüsten önce başlamıştım denk geldi yaaa :)

      Sil
  6. The Rain'i izledim çok da beğenmiştim ama 2. sezonun yayımlandığını görmemişim. İyi oldu öğrenmiş oldum:)) izleyeyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      3 ne zaman gelcek bakalım. iyi yerde bitti :)

      Sil
    2. Yeni izledim (gerçi şu ara iyi tercih değilmiş, neyse ki bölüm sayısı azdı) ama bilimkurgudan çıkıp fantastiğe bağlamışlar, konuyu geliştiremeyip gereksiz bir yöne evrilmişler gibi geldi (kurşuna karşı duran virüs mü? ölümsüzlük ilacı mı?) garip bir şey olmuş açıkçası bu sezonu pek sevemedim 3. yü izler miyim bilemedim. Hale Berry'nin oynadığı Extant adlı bir dizi vardı orada uzaydan bulaşan bir virüs vardı biraz onu taklit etmişler gibi.

      Sil
    3. gül akça.

      hımm evet haklısın :) bak ben aksiyon bilimkurgu fantastiklerde düşünmeden izliyom, sorgulamıyom, kaptırıp izliyom, görselliğe bakıyom yani :) extant duymadım bakıyım :)

      Sil
  7. the rain merakla bekliyorum devamını heyecanlı bir yerde sezon finali oldu dış dünya ile bağlantı kurabilecekler mi bakalım :)
    charlotte müthiş bir tatlı kiki :D bu da çok güzeldi görüntüler çizimler hoştu konu ilginçti ama son bölümü biraz acele ve eksik buldum ben sanki bitsin artık der gibiydi bir de kötü adamları doğru düzgün göremedik isteseler bir sezon uzatıp daha kapsamlı hale getirirlermiş ama kısa olsun istediler sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      eveet bakalım fena yerde bittiii :) charlotte hızlı dizi çekmişler bu da bir tarz herhalde çaponyada :)

      Sil
  8. The rain tam da günümüze hitap eden bir dizi olmuş.
    Charlotte şimdiden sevdim mi ne. Animasyonları severim. Çocukluğumdaki şeker kız candy leri hatırladım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayel damlası.

      hıhım rain uygun düştü, dizide yağmurla geçiyo, neyseki şimdi öyle değil :) candy eveeet :)

      Sil
  9. Covid-19 için de bir araştırmacı aynı şeyleri söylemişti. Havada asılı kalabilen virüs yağmurla yere düşebiliyor demişti. Önce filmini çeviriyorlar sonra aksiyon, hadi bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      evet ya diziler gerçek oluyi. aman yağmurla düşmesiin cavit korhan :)

      Sil
  10. Deep bana virüs demw valla içim sıkıldı virüsten.
    Animeye bir göz aticam .
    Benim de sana önerim var .
    Sachiiro no one room
    Japon dizi 10 bölüm her bölüm 20 dkk.
    Blogumda bugun paylastim konusu.
    Değişik konusu .
    Monarch yeni bolum yayinlamasini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      virüs haklısın hıhıms :) izlicem not aldım saool :) dün demiştin hıhıms. monarch 5 bölüm yayınlandıı :)

      Sil
  11. Bu aralar çok film izlemek istiyorum ama bir türlü başlıyamıyorum. Ama öneriler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalleri yaşamak.

      bugünlerde iyi gidiyo yaa film ve dizi bencesii :)

      Sil
  12. The Rain oldukça ilgi çekici duruyor. Daha 2 sezoncukmuş izlemeliyim hemennn teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  13. Deep normalde The Rain dikkatimi çekmemişti ama şuan izlicem listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Sayende bütün dizilerden haberim oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra takım.

      birgün sen de izlersin dizii :)

      Sil
  15. Charlotte'ı duymuştum sanki ama günlük yaşamın ağırlıkta olduğu bir animeydi diye hatırlıyorum. Veya ben başkasıyla karıştırdım :)

    YanıtlaSil
  16. The Rain 3. Sezonun çıkacağını bilmiyordum cok sevindim suan ya mutlu oldum bir sevindirik hal :D High school of the Dead anime dizisini izledin mi izlemediysen onu da izlemelisin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya.

      çıkar bu yaz belki :) high school of the dead peki not aldım aldım listeye :)

      Sil
  17. The Rain'i ilk defa duyuyorum. Dizilerle aram çok iyi değildir :DD Animeler çok güzel oluyor *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra.

      animeler ve kore dizileri en sevdiklerim :)

      Sil
  18. rain ilk sezon seyrettim ikincisini daha izlemedim araya sürekli başka dizi giriyor :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      evet yaa dizilere yetişmek çok zor :)

      Sil
  19. Rain yarım bırakmıştım :/ Charlotte merak ettim :)

    YanıtlaSil
  20. Rain bi kaç bölümden sonra sarmamıştı, charlotte izleneceklere ekledim bile, teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      şarlot farklı anime izleee :)

      Sil
  21. ilkay özgür.

    diziler bitmeeez :)

    YanıtlaSil
  22. ikisini de severim kesin:)

    YanıtlaSil
  23. the raini ilk çıktığında izledim ama 2.sezonu daha izlemeye vakit olmadı. diğerine de şans veririm belki diye kaydediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı diyarlar.

      rain izleniir, ikincisi nefis :)

      Sil
  24. Artıkvirüsü gerçekten yaşadık filme gerek kalmadı 🙈

    YanıtlaSil