12 Ağustos 2020 Çarşamba

SIRT ÇANTASI





Parka oturmaya giderken sırt çantası ile gidiyorum. Çantayı kitapla doldururum. Beş on kitap olur içinde ve parkta keyifle aralarında seçim yaparım. Günlük defteri, kalemler, su, gofretler ve başka şeyler olur işte.

Geçenlerde çok kitap doldurmuştum, parka giderken çok ağır geldi çanta, çantama biraz söylendim, ya dedim çok ağır oldun sen, yük olmaya başladın bana. Bu sözümle ona haksızlık yapmıştım aslında. Ne yapsın yani çanta!

Sonra çimlere oturdum, çantayı yanıma koydum, gofretleri yemeden ve kitap okumaya başlamadan önce bir kahve alayım dedim, kağıt bardakta, parkta kafe var.

Öyle bıraktım sırt çantamı, kafe de hemen çok yakında yani, gittim kahveyi aldım, döndüm, çanta yok. Biri almış gitmiş yani. İçinde ne var sandıysa, dolu dolu kitaplar.

Belki çantayı alan okuyacaktır kitapları, inşallah okur. Ama düşündüm, çantam hakkında olumsuz bir şeyler söylediğim için gitmişti çanta.

İşte enerji yasası, evrensel çekim kanunu. Veya şöyle, ne dersen o olur. Kendi diyen kendi olur.

68 yorum:

  1. Son cumle Deep uzun uzun düşündürdü beni... Şanssızlık üzerimde bu ara dedikçe daha büyük bir şanssızlık döngüsüne giriyorum sanki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      evet evet deme öyle. geçmişi de boşver, şu an elinde olanları bir başarı olarak gör öncee, şanssızım dersen şanssız olursun, şanslıyım deee :)

      Sil
  2. Doğru söyledin valla👌👏 Ama geçmiş olsun gitti onca kitap🙃 Belki alanın okuyası gelir😎😄

    YanıtlaSil
  3. Seni ğnstada buldummm,sende beni bul🙃🙃😎😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su.

      eveeey elenceli neşeli blogcuuu instacı seniiii :)

      Sil
  4. Alanın okuyacağını pek sanmıyorum 😏 kötü olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuray çiçek.

      bencesi de hayal kırıklığı olmuştuur :)

      Sil
  5. Çok yazık olmuş o kadar kitaba alan kişi okusa iyi olur içinde hazine var onların blogunuz çok hoş takibe aldım sizi beklerim bloguma

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Çantayı çalan kişinin de çantana pek iyi şeyler söyleyeceğini sanmıyorum. Kendi okumasa da okuyacak birilerine verse ya da satsa en azından. Umarım kitaplar bir şekilde okuyan birinin eline geçer eninde sonunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      hehe kızmıştır çantaya vallası :)

      Sil
  7. Kitapları görünce şok olmuştur :)) Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. ah yaa kitapları görünce utanıp tövbe edip kitap okumaya başlamıştır insallah ne saçma insanlar var yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      he evet yaa tövbe etmiştiiir hıhıms :)

      Sil
  9. "insan bu çantanın içine hiç mi değerli birşey koymaz" deyip olduğu gibi çöpe atmıştır o yaratık. Geçmiş olsun, herkesi kendiniz gibi görmeyin...

    YanıtlaSil
  10. Alan hazine bulmuş aslında ama kadrini bilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      bizim için hazine olabiler tabii :)

      Sil
  11. Bu anlattığın kurgu/rüya değilse,kitapları okumaz satar..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      yazının altındaki etikette "öykü" diyosa kurgu veya rüya hıhıms, "öykü" demiyosa kurgu diyel :) satsın bari para kazansıın :)

      Sil
  12. Çantanın içini gördüğünde yüzünü merak ediyorum. Sevindiğini düşünmek istiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tülin.

      bencesi hayal kırıklığı olmuştuur :)

      Sil
  13. Bence söylediğin sözler ağırına gitmişti çantanın, o da sana yük olmayayım diye çekip gitmiştir. Lütfen çantalarımıza iyi davranalım, onlar da can:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      eveet alıngan çantaymııış :)

      Sil
  14. amanın geçmiş olsun, hırsızlık çok fena.

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun eminim okumak için almamıştır. Galiba öyle kötü enerji çekmiş seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yankım ve gölgem.

      evet evet olumsuz enerciii :)

      Sil
  16. Dün ben de sırt çantamı çimenlerin üzerinde bıraktım oğlumla kısa bir tür atıp geri dönerim diye düşündüm. 20 mt gidip geri döndüm ve çantayı sırtladım. Fermuarı bozuk diye söylenirim hep. Birazdan çantamın yanina gidip ilan ı aşk edecegim. üzüldüm deep kitaplar alınır tekrar ama günlügun gitmesi kötü olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ay eveet çantalarımızı seveliim. neyse ki günlük dolu değildiii :)

      Sil
  17. ay bu gerçek miii? çok üzüldüm Deepcim çok geçmiş olsun, sırf kitap bile olsa üzülür insan:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      ay parklara hep böyle gitsem de ilk defa oldu işteee :)

      Sil
  18. Hay Allah. Çanta yuvana geri dön.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      hehe dönmez artııkk, başkalarına yar olmuştuur :)

      Sil
  19. çanta gitmiş deep, demek ki seni sevmiş.:)
    alan da ona iyi baksın umarım kitapları da okusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi kedi kedi.

      gitmiş kendini çok sevdirmedeeen :) okusun işallah :)

      Sil
  20. Hiç bırakılırmı ortada çanta benim de camları fırçaladığım fırçayı çalmışlar bahçeden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      fırça bile götürüyorlar yani pes valla :)

      Sil
  21. Olsun alan biraz kültürlenmiş olur. Ama çekim yasası gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada.

      inanırsın sen de bu tür şeyleree eveet :)

      Sil
  22. çok üzüldüm Deep cim geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  23. Kitaplar için üzüldüm Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      oldu artık napalıım :)

      Sil
  24. Geçmiş olsun keşke ortalığa bırakmasaydın, sağlam kafası olan insan çok etrafta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi mırıltısı.

      ya evet, ekonomiden, salgından ruh sağlığı sağlam insan mı kaldıııı :)

      Sil
  25. Okumasa bile kitapları bir yere bıraksa keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra takım.

      onu düşünemez herhaldeee :)

      Sil
  26. Geçmiş olsun deep. Dediğin gibi, kitapları okusalar bari:)
    Eşyalarım hakkında kötü konuşamam ben de. Anlarlar gibi gelir:) İşi bitene de teşekkür ederek elden çıkarırım. Ne anormaliz yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klio.

      ha haa eşya duyarlılığıııı ilginçmiş seninki de fazlaymış yaa :)

      Sil
  27. İstanbul'daysanız yere çöpünüzü koysanız ve arkanızı dönseniz bir şey zanneder çalarlar, sanırım bu şekilde metropol şehirlerde belli bir toplumun yozlaşma göstermesi normal gibi gözüküyor bu durumun sebebi ise geçim şartları ve kültür çatışmaları diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif kerim çalışkan.

      ekonomik sıkıntı en büyük neden herhaldee :)

      Sil
  28. inamıyorum çok üzüldüm deep ama dediğin gibi bari çantayı alan umarım okur kitapları.birde parka giderken kendi kupanı yahut ternosunu götürüp ona kattırsan kahveni atık çıkarmamış olursun.kahvem termosta diye bir hareket başlatılmştş hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma nil.

      humm iyi fikir teşekkür ederiim, kahvem termosta, iyimiş :)

      Sil
  29. müfred.

    valla bizim ülke çok fena olduuu :)

    YanıtlaSil
  30. ilkay.

    bencesi de komik yaa. alan kişi hayal kırıklığına uğramıştır bencee :) he evet onları sırt çantasında taşımamak lazım eveet :)

    YanıtlaSil
  31. Bende sırt çantamı küçültmek istiyorum ama daha küçülmedi.
    Ama yakın o günlerde gelecek
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      sırt çantaları eveet hep çok dolu ve ağır oluyoooo :)

      Sil
  32. Hımmm bence olumsuz bir şey söylediğinden değil biraz tedbirsiz davrandığındna gitmiş sanki :( Geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e e.

      hehe hayıır küstü bana işte gitti çantaaa :)

      Sil
  33. Küsmüş sana, benim kızlar da küser söylenince :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloglu yorum.

      eveeet oluyor öyle de mi, küserler tabiii :)

      Sil
  34. Kitaplardan hazine değerinde dilerim o kitapları okurda kendine iyilik yapmış olur.Dediğin gibi deep ne düşünürsen o oluyor.O çanta geri seni bulsun daha fazla kitapla dilerim 🥰

    YanıtlaSil