20 Ekim 2020 Salı

KALFA

 




Mart’tan bu yana düzenli olarak yaptığım gibi günlük gıda alışverişine giderken eczanenin önünde bir kalabalık ve gürültü gördüm. Yaklaştım, konuşmaları dinledim.

 

Bir iki yıldır çalışan bir eczacı kalfası vardı. İki gün önce filan gündüz eczanede çalışırken bilgisayara girmiş, rulet oyununu açmış ve eczanenin kasasından 35 bin lira alıp oyun oynamış, kaybetmiş.

 

Sonra anlaşılmış tabii. Özür dilemiş, kalfanın ailesi de eczacıya bu parayı ödemiş. Konu kapanmış gibiymiş ama bugün öğlen kalfa, kendisi genç bir oğlan, eczaneye gelmiş ve eczanenin sahibi karı koca ile kavga etmiş.

 

O yüzden eczacı aile tekrar şikayet etmiş oğlanı. Kalabalıkta çevre halk vardı, civardaki parktan bekçiler gelmiş, polis de gelmiş.

 

Oğlan yazık yaa bu olay yüzünden bir anlamda iş hayatını karartmış oldu. SGK siciline işlenecekmiş bu.

47 yorum:

  1. Evet, yazık etmiş kendine, iş hayatını ve özel hayatı karıştırmamak gerek mümkünse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      evet valla yaa :)

      Sil
  2. Yazık yakmış başını hemde genç yaşında Allah akıl fikir versin inşallah bir daha böyle bir şey yapmaz..sevgiler güzel insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      valla işte yani işlediği büyük kriminal bir suç değil sonradan tekrar dükkana gelmeseymiş olmuş bitmişti yaa :)

      Sil
  3. Yeni jenerasyon çok hızlı para kazanmak istiyor.Sonu hüsran neyse cana gelmesin😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ters pabuçlar.

      evet evet yaa deli işte :)

      Sil
  4. Tulumbayı gördüm bizim eskiden evin önünde vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gazete 06.

      tulumbaa nerde görcem ben. bi arkadaşın evinin önünde varmış da o gönderdi ne güzeel :)

      Sil
  5. Evlerden uzak. Kötü bir alışkanlık. Rabbim şaşırtmasın kimseyi de.

    YanıtlaSil
  6. Ne desem bilemedim. Ah gençlik, vah gençlik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      valla yapmış bir delilik işte büyük bir suç da değil ama sonradan gelip kavga etmeseymiş :)

      Sil
  7. E tedaviye götürsünler o genci, kumar da ‘izmlerden biri işte. Alkolizm falan gibi, yazık o anne babaya be çocuğum. Evlat bu, atsan atılmaz, inşallah iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş sevdası.

      ah evet herhalde hapiste kısa bir süre yatacakmış belki sonra artık :)

      Sil
  8. Her seçimin bir sonucu olduğu gibi...

    YanıtlaSil
  9. Bu duruma bir atasözü var; kendi düşen ağlamaz ..

    YanıtlaSil
  10. hem suçlu hem de olay çıkartıyor hem de utanmamış mı ya kasadan aşırırken korkunç bi durum
    deepsii ne tuhaf olaylar denk geliyo sana dışarıya çıktığında dikkat et yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      evet valla yaa tekrar dönmese bişi olmucakmış :)

      Sil
  11. Güvenip yanına almış adam, emanete hıyanet. Ustune bir de yüzsüzlük arsızlık. Allah ıslah etsin

    YanıtlaSil
  12. kalfadaki yüzsüzlüğe bak :( fotodaki tulumba çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Anlattıkların doğruysa üzücü.. 😒

    Paragraf araların neden bu kadar uzun? 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      gerçek evet ya çocuğa üzüldüm ben dee :) arkadaşlarımız rahat okusun diye dabıyom öyle :)

      Sil
  14. Çok üzücü bir olaymış. İnşallah her iki taraf için de tekrarı bir daha yaşanmaz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      evet haklısın işallah :)

      Sil
  15. Ben eczacı ailede buluyorum kusuru. Yaptığı büyük bir hata. Ailesi telafi etmeye çalışsa bile tekrar o kalfaya iş verilmesi geri zekalılık. Kalfanın ailesi için zor bir durum. Allah onların yardımcısı olsun, tedavi edilecek bir durumu varsa tedavi ettirmeleri gerekiyor. Evlat her ne yaparsa yapsın ondan vazgeçilmez. Oğlana yazık diyemiyorum, çünkü başkasının canını yakmaya kurulu bir bomba gibi halihazırda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yanlış anladım. Kalfa eczacı aileden özür diledikten sonra yeniden aynı işine devam ettiğini sandım. Eğer durum böyleyse eczacı ailenin ne suçu olabilir ki. Yine de kavga konusunu bilmediğimiz için yanlış yorumlayabiliriz.

      Sil
    2. kaystros tyrha.

      işe dönmüyor ama yine de gelip kavga etmiş, nedenini bilmiyorum, kavgadan sonra şikayet etmiş aile ve çocuk hapse girmiş ama çok kalmıcakmış, bir de işte sgk siciline işlenmiş.

      Sil
  16. fena olmuş ..umarım akıllanmıştır delikanlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemin takvimciği.

      işallah maşallah yaa :)

      Sil
  17. Ailesi olaı kapatmışken yeniden niye kavgaya gitti acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      valla delikanlı işte bilmiyoz artık ne esti kafasına :)

      Sil
  18. İşlensin yani hrm hırsız hem kumarbaz hem vandal daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      salak çocuğa üzüldüm yaaa :)

      Sil
  20. müfred.

    ah nerde ah nerdeee :)

    YanıtlaSil
  21. Saçmalalığa gel ya :) İş yerinin kasasındaki parayla kumar mu oynanır. İnsanlar iyice arsızlaştı ya. Pes vallahi.

    YanıtlaSil
  22. müfred.

    hımmm pikiiii :)

    YanıtlaSil