22 Ocak 2021 Cuma

PAKİSTAN DİZİLERİ






Meher Posh

Meher Posh, Urduca “mühürlü” anlamında. Bir bakıma, kalbim mühürlendi, demek oluyor. Dizi, 41 bölüm ve yeni sonlandı. Nisan 2020’de başlayan dizi haftalık olarak yayınlandı. Bölümler yaklaşık 30 dakika ve her hafta bir özet bölüm de bulunuyor. Jenerik ve dizi müziği de unutulmayacaklardan.

Dizide, ünlü Pakistanlı karı koca dizi oyuncusu ve televizyon yıldızları Ayeza Khan ve Danish Taimoor oynuyor. Ayeza Khan yıllardır dünyanın en güzel kadınlarından biri olarak kabul ediliyor. Çift, daha önce de birlikte birçok dizi çevirmişti. Üçüncü başrol de daha yeni oyunculardan Zainab Shabir.

Birçok Pakistan dizisinde olduğu gibi konu aşk, evlilik ve dram. Mehru ile Shah Jahan komşu çocukları. Mehru’nun babası ölürken ailesini Shah Jahan’a emanet eder. Mehru’nun başından bir evlilik macerası geçer ama kötü biter. Mehru’nun kız kardeşi Ayat ise Shah Jahan’ı sevmektedir. Shah Jahan da Mehru’yu. Mehru, kardeşinin mutlu olması için Shah Jahan’ın onunla evlenmesini ister. Shah Jahan, Mehru’yu üzmemek için evlenir ama kimse mutlu olmaz.

Dram sevenler için ideal. Not:4/4






Raaz-e-Ulfat

Raaz e Ulfat, Urduca aşkın sırrı anlamında. 38 bölümlük dizi Nisan 2020’de başladı ve yıl sonunda bitti. Bölümler yarımşar saat ve her bölümden önce bir özet var. Jenerik ve dizi müziği diğer tüm Pakistan dizilerinde olduğu gibi insanın içine işliyor. Pakistan dizileri çok popüler Pakistan’da ama ülke dışında çok tanınmıyor, bizim ülke insanı ise Pakistan dizilerini seviyor. Bu dizilerin hoş yanı temiz olması, küfür argo yok, aşk sahneleri yok, yani aile dizileri bunlar.

Başrollerde Yumna Zaidi, Shahzad Sheikh, Komal Aziz Khan bulunmakta. Bir aşk ve aile dramı. Mushk (Misk yani) ve İrtiza birbirini severler ve evlenmeye karar verirler. Ama Mushk’un yakın arkadaşı Sehba da İrtiza’ya göz koymuştur ve onların evliliğini engellemek için kötü niyetli bir plan yapar ve ikili ayrılır ama kimse mutlu olamaz.

Dram sevenler bu diziyi sever. Not:3/4

36 yorum:

  1. Onların dansları çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve zamanı.

      hint dizilerinde daha çok var dans :)

      Sil
  2. Bölümler varmış bi hayli..Müziklerine bakarım ama :) Ben bi tek zindagi gulzar hai diye bi pakistan dizisi seyretmiştim.Hoş fakat ağır ilerliyordu.Hareketli dizilerden sonra bu ağırlığı tuhaf gelmişti.26 bölümdü , bir de başrol erkek oyuncu Bollywood'da boy gösterenlerdendi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      evet daha ağır ve dramatik diziler ama keyifli, müzikleri de :)

      Sil
  3. Sevgili deep, senden duyuyorum detaylarını. Daha önce internette ismine denk gelmiştim, ama konusunu senden duyuyorum. Meher posh'un konusu güzele benziyor. Ben hint/pakistan yapıtlarını seven biriyim. Denenebilir. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bigudili anne.

      ben de seviyom, bir de malezya endonezya dizilerini de seviyom :)

      Sil
  4. Hint dizisi izlemişliğim var da Pakistan dizisi hiç izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      iyi dram yapıyolar, seversin bence :)

      Sil
  5. Hiç benlik değil :P bu aralar netflix in de gazıyla sırf distopik hikayelere sarmış vaziyetteyim, sanat filmlerine bile bakmıyorum, o derece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sokaktaki asosyal.

      distopik film ve dizi çok var yaaa :)

      Sil
  6. Hiç izlememiştim ben Pakistan dizisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      dramatik diziler ama ben şirin buluyorum :)

      Sil
  7. Biraz ben Pakistan'dan bahsetmek istiyorum. Muzaffarabadda yaklaşık 6 ay kaldım. Türk'e karşı o kadar sıcaklık gösteren bir Millet görmedim. Dizilerini hiç seyretmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara postası.

      evet yaa türkleri çok seviyolar :)

      Sil
  8. Ben de Pakistan dizilerini yeni duyuyorum. 🤭 Bölümlerin kısa olması ile dikkatimi çekti sanki. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      kısa ve dramatik ama ciciler yaaa :)

      Sil
  9. Tavsiye ettiğin Ghosts dizisine bayıldım. Çok güldüm ya :)) Pakistan ve Hint dizileri hiç benlik değil ama :))

    YanıtlaSil
  10. İzleyemiyorum ama 4/4 verdiğin nadir dizilerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavinin denizi.

      eveey dört kolay vermem :)

      Sil
  11. Hint dizisine denk geldim de Pakistan dizisine hiç denk gelmedim. Annem bize hep Meksika dizileri izletirdi küçükken. Thalia ile büyüdük resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece.

      hehe meksika evey eskiden çok sevilirmiş de mi :)

      Sil
  12. Geçen tvde denk geldim birine ya ben pek sevmiyorum. Seyredilmedi zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      tv de var mı yaa pakistan dizisi hiç duymadıydım :)

      Sil
  13. Hint dizilerine benziyor sankii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuray çiçek.

      biraz benziyo evet ama daha kısalar :)

      Sil
  14. Pakistan dizisi mi? Dizi konusunda kendimi geliştirmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.

      farklı ülkelerden dizi izlemek keyifli oluyol :)

      Sil
  15. biraz hint dizilerine benziyor gibi ama onlardan daha kısa sanki di mii :) ilk dizinin konusu ikinciden daha hoşmuş ama çocuk çok saçma davranmış mutlu olsun diye evlenmek nedir allahım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      az benziyor çok değil, eveey kısalar :) ya evet ya meher posh da çocuk ablayı çok sevmesine rağmen, abla kardeşi çocuğu sevdiği için kardeşi üzülmesin diye ikisinin evlenmesini istiyor, çocuk da abla mutlu olsun diye kardeşi ile evleniyor ama herkes mutsuz oluyooo :)

      Sil
  16. 2 dizi de birbirinden güzel :) Pakistan dizileri hep bir sosyal mesaj vermeyi amaçlıyorlar bu yüzden çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  17. Karşıma çok çıktı ama izlemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      yaa çok seviyom pakistan malezya dizilerini :)

      Sil