7 Şubat 2021 Pazar

DELİ VE DELİ KIZ

 




DELİ

Gülsen Kılıçaslan

Nemesis Kitap

Zonguldak’ta geçen bir romantik, biraz da komik bir aşk ve evlilik öyküsü. Bir Wattpad romanı.

Elif ve Emre’nin öyküsü. Elif ailesi ile yaşayan bir kız. Ailesi onu pek önemsemiyor, erkek kardeşini daha çok seviyorlar. Markette çalışıyor, aile de biraz yoksulca. Emre ise babasının mobilya dükkanında çalışıyor. Lakabı da Deli. Kadınlara kötü davranıyor, yakışıklı bir erkek, annesi ölmüş, babası onun evlenmesini istiyor.

Elif’in kardeşi Tufan, Emre’nin arabası ile kaza yapınca ailesi Elif’i Emre ile evlendiriyor, araba parasına karşılık. Emre de babası istediği için evleniyor, görücü usulü. Mecburen evleniyorlar. Emre, bir çocukluk travması nedeniyle kadınlara kötü davranıyor.

İkisinin evliliği kolay değil. Bol atışmalı, kavgalı sürüyor. Hoş ve sürpriz bir son oluyor. İkisinin ilişkisi, atışmaları eğlenceli. İkisi de biraz deli gibi olsalar da kötü insanlar değiller.

Sürükleyici ve çok bizden bir hikaye. Sevimli bir roman. Gündelik yaşam, aileler, ilişkiler gibi konuları sevenler için. Not:3/4


DELİ KIZ

Gülsen Kılıçaslan

Nemesis Kitap

Yazarın ikinci kitabı ilkine benzer bir konuda ve yine eğlenceli, keyifli. Yine romantik bir konu ve aşk ve evlilik. Bu kez kız deli. Çocukluğundaki bir travmadan dolayı deli gibi davranıyor, Aslı. Kadir ise ilk romandaki mobilyacı Emre’nin yanında çalışıyor.

Kadir, Pınar’ı seviyor ancak telefonuna yanlışlıkla gelen bir mesaj yüzünden başına dert açılıyor ve Aslı ile evlenmek zorunda kalıyor. Bir deli ile evli olmak zor tabii. İkisi geçinemiyor bir türlü. Ancak, arka arkaya birkaç sürpriz geliyor ve roman beklenmedik bir drama ve sona doğru ilerliyor.

Kadir ve Aslı’nın ilişkileri eğlenceli, ailelerin ve arkadaşların iyi niyetli ve kötü niyetli taktikleri ilginç, belki de çevremizde tanık olduğumuz olaylar. Romanda Aslı’nın günlükleri de gidişi belirliyor.

Sürükleyici, eğlenceli, komik, dramatik ve yine bizlerin gündelik yaşamları gibi. İlk romandaki Elif ve Emre’yi de yan karakterler olarak görmek hoş. Not:3/4

25 yorum:

  1. Zamanında çok okumuş hatta yazmıştım bile Wattpadde. Güzel kitaplara benziyor bu kitaplar da :) şans verilebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. andromeda.

      heey o öykülerini koysana blogaaa :)

      Sil
  2. way hem bizden hem hımm, okey alındı anlaşıldı :D Zaman sorunum var benim, zaman yönetimi sorunum ya da :( hele şu aralar fazlasıyla hem de, bir de hiç tahammülüm yok amaçsızlığa/kararsızlığa ama şu anda tam o kısmındayım hayatımın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      geçer geçer geçince bişeyin kalmaz :)

      Sil
  3. Wattpad okuyamıyorum ben. Gerçi şu sıralar hiçbir şey okuyamıyorum 😔

    YanıtlaSil
  4. pek ilgimi çekmedi ikisi de ...

    YanıtlaSil
  5. Nı nımmmm ! Okumuşsun şahanesin Deep emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavinin denizi.

      saol sayendeee keyifli kitaplar okuduum :)

      Sil
  6. Wattpad okuyamıyorum. Önyargılı olmak istemiyorum. Eminim sağlam kurgulu kitaplar vardır ama sırf aşk üzerine olan kitaplara elim gitmiyor. Zaten çok fazla göz önünde olan şeylerden hoşlanmıyorum. :) Beğeneceğime emin olduğum kitapları bile o dönem popülerse okumayı erteliyorum. Ama bazen çerezlik insanı yormayan kitaplara ihtiyaç duyuluyor. Böyle bir dönemde okuyabilirim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      evet bazen hafif kitaplar iyi gidiyor :)

      Sil
  7. Kadınlara kötü davranılan ilişkilerin romantize edilmesi, halka okutulması izlenilmesi zaten sevgi nedir bilmeyen gençler, yetişkinler için çok sakıncalı geliyor bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      e doğru valla ama bizde çok popüler bu romanlar niyeyse :)

      Sil
  8. wattpad zaman geçirmelik kitaplarla dolu bir ara okuyordum sonra bıraktım :) yaa genç kızlar böyle ilişkileri okuyup izliyor ve normal olarak algılıyor o yüzden dizilerde kitaplarda böyle konuları sevmiyorum ben :) ama bak kesin dizi olur bu tutar yani dram ve şiddet seviliyo dizilerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      eveey dizilik vallaaa bu kipatlar :)

      Sil
  9. En azından Wattpad okuyanların bildiği bir seri olduğu için bir ara ismi duyulmuştu ama 2-3 yazar hariç bu türdeki okumayı fazla tercih etmiyorum. Açıkçası Nemesis'in şimdiki yayın politikasını daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      wattpad evet haklısın :) nemesis hıhıms ivit :)

      Sil
  10. müfred.

    vallahi yaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Aa beni mi yazmış deep 😀

    YanıtlaSil
  12. Yazarı ilk kez duydum ve notumu aldım. Fırsatım olursa okumaya çalışacağım.

    YanıtlaSil