18 Kasım 2023 Cumartesi

MİNİ DİZİLER 6

 




KANADA

SHELVED

2023 yılı komedi dizisi.

Halk kütüphanesi çalışanları ve ziyaretçileri ile ilgili komedi. Ödeneği az olan kütüphane en faydalı şekilde hizmet etmeye çalışır. Çalışanlar da ziyaretçiler de komik durumlara düşerler. Sevimli dizi. Not:3/4




İSVEÇ

TORE

2023 yılı dram dizisi.

Cenaze işletmecisi bir ailenin genç oğulları, ailenin babası trafik kazasında ölünce ne yapacağını şaşırır. İşletmeyi devam ettirmelidir ancak o babasının acısı ile başa çıkamaz ve hayatı dağılır. Oradan oraya savrulur. Herkese göre değil. Uyuşturucu ve LGBT dizisi. Not:3/4




ALMANYA

SEBASTIAN FITZEK’S THERAPY

2023 yılı gerilim dizisi. Ünlü yazardan uyarlama.

Bir psikiyatristin kızı kaçırılır. Yıllar geçse de bulunamaz. Karısı ile de bunun yüzünden ayrılırlar. Adam, kızını bulmaya kafayı takar. Karşısına kızı hakkında ipucu veren kişiler de çıkar. Adam kızını bulamadıkça delirme noktasına gelir. Psikolojik gerilim. İlgiyle izleniyor. Not:3/4

GERMAN CRIME STORY: GEFESSELT

2023 yılı gerçek suç dizisi.

1980’lerde evli ve çocuklu bir adam evinin bodrumunda bir işkence odası inşa eder ve kızları işkence ile öldürür. İnanılmaz olay, adamın yakalanması ve suçlanması çok zor olur. Not:3/4




NORVEÇ

FORSVINNINGEN PA LORENSKOG

2021 yılı gerçek suç dizisi.

Bir işadamının karısı evinden kaçırılır. Polis olayı çözemez, hala da çözülemeyen olayda kocasından şüphelenilir ama kanıt bulunamaz. Belki kadın kendisini kaçırttı belki de adam karısını ortadan kaldırttı. Not:3/4

GANGS OF OSLO

2023 yılı suç dizisi.

Oslo’daki Pakistan uyuşturucu çetelerini anlatıyor. Etnik mahallelerdeki çeteler arası anlaşmazlıklar ve etnik polisler. İlgiyle izleniyor. Not:3/4

50 yorum:

  1. Not aldım deep, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. Shelved ilgimi çekti, hem sadece sekiz bölümmüş, hem de kütüphanede geçiyor.
    you've got maili anımsadım biraz, o da ne şirin filmdi, keşke Kathleen gibi şeker bir tükkanım olsaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveet bir de kahve ve puding olsun :)

      Sil
  3. Fitzek'in dizisini merak ettim, daha kitabı bile okumadım gerçi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      psikolojik gerilim izlenir ivit :)

      Sil
  4. Suç dizileri baya ilgi çekici. Ama ben komediyi tercih edeceğim bu listede. Kütüphane komedisi hoşuma gitti. Tenkyuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefrika.

      komedi ne güzel bişey yaa :) örneğin, mom var, abishola var çok komik diziler :)

      Sil
  5. Bu dizileri hiç görmemiştim ama hepsi çok ürkütücü geldi bakalım bakalım:) Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
  6. İlk komedi izlerim. Bu aralar suç ve dram izlediğim için araya komedi fena olmaz diye düşünüyorum. 😊

    YanıtlaSil
  7. SHELVED ilgimi çekti not alıyorum teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi ilginçmiş keşke vaktim olsaa :)

    YanıtlaSil
  9. Dizi ararken iyi denk geldi :) Sağolasın var olasın :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de bu aralar nexflixdeki mini dizilere sardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tutam karınca.

      netflix de de var ivit :)

      Sil
  11. Sayende alabora olmuş durumdayım, bilinirki bir kuzey hastasıyım, yazdıkların iştah açıcı, gel gör ki bende de takip konusunda istikrar yok işte... işe yarar diziler lakin işe yaramıyan şahsım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros.

      olsun dizi izlemek çok da önemli bişey değil, kitap okumak daha güzel :)

      Sil
  12. Merhabalar.
    Her ne kadar diziler bana göre olmasa da, her diziyi tüm ayrıntılarını okudum. Gerçekten ilgi çekici ve güzel dizilermiş.
    Kaleminize, emeğinize ve gönlünüz sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      farklı ülkelerin dizilerini izlemek keyifli oluyor :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      eveet eğlenceli dizi :)

      Sil
  14. Shelved benim de ilgimi çekti :) Deep'cim hayatımız olmuş Suç dizisi. Etrafımız ve de instagramımız suçlularla çevrili olunca komediye hasret kaldık valla :) Vallahi bu paylaşımlarınla Amme hizmeti yapıyorsun, baş tacısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annabell.

      evet yaa haklısın vallası :) kitap film dizi çok severim de ondan hep yazıyom bunnarıı :)

      Sil
  15. Biraz romantik komedi öneri bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Therapy yi geçen hafta izledim yazacağım birkaç güne kadar. Deepcim son yazımı paylaşır mısın canım? Tüm blogları ilgilendiren bir konu 💞

      Sil
    2. sıradan bir kaktüs.

      romantik komedi korede çok iyileri var yaa :) king the land, romance is a bonus book gibi :)

      Sil
    3. derya.

      hıhım ivit son yazımda paylaştıım :)

      Sil
  16. bunları bilmiyorum ben yaa :)
    bu arada gözüm fotodaki çikolatalara takıldı üff ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      makro market yaa süpeer :)

      Sil
  17. Gerilim izlemeyi çok istiyorum ancak eski cesaretim yok. Ben çok etkileniyorum sanırım. Bazıları izler ve bittiği anda etkisinden kurtulur. Ben yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      etkilenmem ben de :) izleme tabii o zamansa :)

      Sil
  18. Çikolatalar çok güzel görünüyor:) Suç dizilerine bakacağım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. Sebastian Fitzek’s Therapy dizisinin konusu ilgimi çekti. Not alıyorum, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      fitzek sevilen yazar ivit :)

      Sil
  20. Gerilim ve suç dizileri çok iyiymiş. Gel gelelim bu aralar diziymiş, sinemaymış hepten bıraktım sevgili deeptone. Sadece sabah 5,5 - 6 gibi haberlere bakıyorum, o kadar. Ağır gribin ardından kendimi resim çalışmalarıma adadım. Arada yorulunca kitaba sarılıyorum.:)
    Tavsiyelerinizi keyifle okudum. İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      resim yapmak tabisi her şeyden daha güzel :)

      Sil
  21. Yeni bir dizi başladı (A Murder at the End of the World) daha 4. bölümü yayınlandı ama güzel gidiyor, hem bilimkurgu hem de polisiye. Eğer izlemediyseniz bir bakın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      izlemedim pekiii bakarım tabii, teşekkürler, bikaç dizi izledim, yazarım haftasonu :)

      Sil
  22. alman dizisini epey merak ettim şimdiki izlediğim diziler bitince izlerim oleyy :)

    YanıtlaSil