9 Aralık 2023 Cumartesi

BCP KASIM




THE SILENT SEA

2021 yılı 8 bölümlü Güney Kore bilimkurgu dizisi. Başrollerde popüler Bae Doona ve unutulmaz Goblin’den Gong Yoo.

Su kaynağı bulmak için aya giden bir ekip ayda su benzeri bir madde bulur ancak madde insan bedeni ile temasa girince bir virüs yayar. Ekip, aya daha önce gitmiş bir gemide araştırma yapar. Önceki yolculukta ölenler olmuştur ayrıca bu terk edilmiş gemide bilinmeyen yaratıklar da vardır. Ekibin dünyaya dönmesi de zordur, dünyadaki şartlardan dolayı. 

Oldukça gerilimli, gizemli, heyecanlı, merak ettiren bir dizi. İkinci sezon da olabilecek şekilde bitse de henüz ikinci sezon haberi yok. Türü sevenler için keyifli dizilerden. Not:3/4

46 yorum:

  1. Gerçekten baya geniş bir konu aralığıymış ve başlıklar ilginç de. Belgesel ilgimi çekti. Dizi de Gong Yoo etkisiyle ilgimi çekti. Bu adamın olduğu bir şey güzeldir gibi geliyor bana. Oysa sadece Goblin'i ve Busan Treni'ni izledim onun oynadığı ve yıllar geçti. Bana bu güveni verebilmesi ilginç. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaramaz ve tatlı echo :) komşusu, düzen takıntılı mantis karidesi de öyle:)

    Diziyi biliyorum ama izlemedim, belki bir gün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      bu belgesel her zaman tekrar tekrar izlenebilir :)

      Sil
  3. Diziyi not aldım deep sağol.

    YanıtlaSil
  4. Bu ay Blogları Canlandırma Projesi etkinliğine sanırım çok az arkadaş katıldı. Kasım Ayı Teması "Çocuklar, Hayvanlar ve Bilimkurgu " olarak çok geniş bir seçim yapma imkânına da sahipti.
    Sualtı belgeselleri çok değişik geliyor bana. Çocuklar da, yetişkinler de rahatlıkla izleye biliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      sualtı belgeselleri yaaa en sevdiğim özellikle de balinalar :)

      Sil
  5. Belgesel de dizi de ilgi çekici görünüyor. Su altı dünyasını izlemek rahatlatıyor hep. :)

    YanıtlaSil
  6. Blogcuyuz diyoruz ama işten - güçten vakit bulup da şu etkinliklere katılamıyoruz. :(

    YanıtlaSil
  7. Belgeseli izleyeyim en kısa sürede.

    YanıtlaSil
  8. Türleri sevenler için her ikisi de güzel bir tavsiye...İzleyen gözlerinize sağlık olsun.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
  9. belgesel severim hoş görünüyo :) dizi çok heyecanlıydıı tabi bilimsel olmaktan ziyade fantastik geldi bana bi de sanki devamı olacak gibi bitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      sessiz gemi.

      devamı olabiiler evet bigün :)

      Sil
  10. Sulu bir Kasım olmuş:))suyu severim:)

    YanıtlaSil
  11. Mercan resiflerindeki hareketliliği izlemeyi ben de çok seviyorum. Göz atacağım. Diziyi de geçen sene izlemiştim sanırım. :)

    YanıtlaSil
  12. Simdi gidip ben de yazacagim bcp kasimi, cok gec kaldim

    YanıtlaSil
  13. Seçimler gayet güzel. Bende bu etkinlikten biraz uzak kaldım. 😊

    YanıtlaSil
  14. The Silent Sea bu diziyi bilmiyordum. Bunu da izlerim :)

    YanıtlaSil
  15. Silent Sea'yi merak ediyordum.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. The Silent Sea dizisini biliyorum ama izleyemedim henüz. :)

    YanıtlaSil
  17. Bu belgesele ihtiyacım var gibi. Huzur bulup yalnız başıma nefes almamı kolaylaştıracak gibi hissettirdi.
    Gongcuğum seni selamlıyorum canısı ;) Diziyi de tavsiye ederim izlemeyenlere koşun koşun izleyin hatta dizinin röportajlarına bakıp iki başrol oyuncusunun keyifli çekim anılarını dinleyin derim :D

    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh yoon joo.

      ah yaa doğa özellikle deniz belgeselleri biricik yaa :) dizi pekuuu :)

      Sil
  18. belgesel güzele benziyor deepcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      çok güzeeel çok şirin çok aksiyonlu :)

      Sil
  19. Selam Deep,
    Bu yıl hiç olmadığım kadar blogumda aktif olmaya çalışıyorum. Yazdıklarımın çizgisi biraz daha bilimsel konulara yöneldi. Yorumlarını ve paylaşım desteği sunabilir misin?

    YanıtlaSil
  20. Bunları duymamıştım. İlginçmiş.

    YanıtlaSil
  21. Ayy ben kaç aycıklardır yazamıyordum 🙈😂

    YanıtlaSil
  22. Belgeselleri severiz 😊

    YanıtlaSil