31 Aralık 2023 Pazar

UMUDUN IŞIĞI

 



Hayatımıza yeni bir yıl geliyor. Heyecanı içimizi coşturuyor. Heyecan duymayanlar da duysun çünkü yani bu bir yenilenme, değişme fırsatı.

Kendimizi yenileriz, dünyayı, hayatı yenileriz. İşte bize bir bahane sevgiye, huzura, iyiliğe, barışa yer açmak için.

Yeni yılın yenilenme heyecanı yağsın üzerimize, yağmur gibi, kar gibi, yağsın sevgisizlik, acımasızlık üzerine, çocuksu heyecanımız kaplasın beyaz bir masumiyet olarak bu dünyayı, yıkasın, temizlesin hayatlarımızı.

Sevgi, barış, huzur istesin dünya sadece. Kötülükler unutulsun, iyilikler ışık saçsın pırıldasın zayıflar, yoksullar, haksızlıklar üzerinde.

Öyle bir kar yağsın ki bütün kötülüklerin üzerini kapatsın ve bir daha yüreklerimize kar yağmasın, eriyen kar da gözlerimizden keder gözyaşı olarak akmasın, sadece duygudan, mutluluktan, sevgiden ağlayalım. Yağmur yıkasın dertlerimizi.

Yeni yıl kırmızısı ve sevgi pembesi doldursun dünyayı kan kırmızısı değil. Nar suyu içelim kan suyu değil. Hediyeleri paketleyelim ölüleri değil.

Kokulu mumları evimizde mutlulukla yakalım, öldürülmüşlere ağıt için değil. Evimizde mısır patlatalım sokakta bomba yerine.

Kurşun döktürelim aksiliklere, başka bir işe yaramasın kurşunlar. Isıtmak için olsun boyunluklar asmak için değil.

Yılbaşı çelenkleri mutluluk için asılsın kapılarımıza, kurabiye kardan adamlar yiyelim, dardan adamlar dardan kızlar olmasın hayatımızda, lavanta sabunlarla yıkayalım bütün kirleri, kötülükleri.

44 yorum:

  1. 2023 çok acı anılarla da olsa geçti inanıyorum ki 2024 hepimize mutluluk dolu anıları beraberinde getirecek...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dilekler bunlar 😍😍 2024'te öyle mutlu olalım ki 2023'teki yaralarımızı sarsın sarmalasın, şifa olsun hepinize...

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılın kutlu olsun, varlığın blog alemi için çok kıymetli o nedenle daha nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros.

      bloglarımız biricik inşallah hep birlikte oluca burda yıllarca :)

      Sil
  4. O heyeca duymayanlardan biri de benim. Dün hiç biryerde yeni yılı kutlamadım ki geçen yıl geleceğin nasıl olacağını gösteriyor. Yine de benim gibi umutsuzlar haksız çıkar umarım. Güzel şeyler görür özellikle çocuklar ve gençler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      evet evet haksız çıkmalısın seeen :)

      Sil
  5. Bu kelimeler keşke yeryüzündeki tüm insanların kalbine, zihnine işlense... Dünya çok güzel bir yer olurdu. Yine de güzel dileklerimizi asla bırakmayalım ve elimizden gelenin en iyisini yapalım. Mutlu yıllar ve sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      eveet umut hayal dilek önemliiii :)

      Sil
  6. İnşallah be Deep inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      inşallah maşallah :)

      Sil
  7. 2024 yılı herkes için umut dolu bir yıl olsun. Huzur,barış, mutluluk ve sağlık. İyi yıllar Deep :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur. Sağlık ve güzelliklerin çok olduğu yıl olsun. Mutlu yıllar. 😊

    YanıtlaSil
  9. Yılbaşı filan kutlamadım ben Derincim. Özel hiçbir şey yapmıyorum annem öldüğünden beri. Artık yeni yıl benim için sadece dünyanın güneşin etrafındaki 365 günlük turunu tamamlayıp, yeni baştan turlamaya başlaması. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      anladım pekiiiii :)

      Sil
    2. Aaa...ben ne yapmışım? Çok utandım şu an.
      Yeni yılını kutlamamışım.
      Tamam ben kutlamıyorum ama sen kutluyorsun ve sana çok güzel bir yeni yıl diliyorum deeptonecum. Mutlu, sağlıklı, güzel bir yeni yılın olsun. :)

      Sil
    3. bücürük ve ben.

      oleeey çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  10. Bu güzel etkinlikleri sadece bir gün değil, her gün, gücümüz elverdiğince yapabilsek keşke...
    Yağmur ve kar hasar yaratmadan,, zarar vermeden bolca yağsın. Başka türlü nasıl temizlenir dünya ?
    İçten destek ve yardımların, iyi niyetin bu yıl daha çok kişiye ulaşsın.

    YanıtlaSil
  11. Ne hoş dilekler... Olacak bu yıl başka bir güzel olacak.

    YanıtlaSil
  12. Yeni bir yıl, yeni bir umut olsun. İyi seneler.

    YanıtlaSil
  13. ne kadar umut dolu bir yazı böyle bayıldım ! inşallah burada yazan her şey gerçekleşir o kadar ihtiyacımız var ki küçücük bir ışıltıya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      eveeet inşallah maşallah :)

      Sil
  14. Bu güzel ötesi temennilerinize can-ı gönülden katılıyorum. Umarım her şey istediğimiz gibi olur.
    Yeni yılınız kutlu olsun. Nice mutlu senelere...❤️

    YanıtlaSil
  15. Herkes, insanlık, tüm canlılar, doğa ve dünyamız için güzel bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir yıl olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. o kadar güzel ki söylediklerin ne desem bilemedim yeni yılla ve sonrakilerle hayatımızda hep sevgi ve iyilik olsun :)

    YanıtlaSil
  18. Ah kesinlikle duygularımız aynı seninle. Ne olursa olsun iyi şeylerden umudumu yitiremiyorum :) Güzel bir yıl olur umarım hepimiz için de ülkemiz için de...

    YanıtlaSil
  19. Musmutlu bir yıl olsun deepcim 💞

    YanıtlaSil
  20. İyi dileklerinin hepsi ayrı güzeller. :)
    Sevdiklerimizle geçireceğimiz sağlıklı, mutlu, sevgi dolu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar.
    Fikirleriniz, duygularınız ve düşünceleriniz çok güzel. Okudukça kendimi bir masal ülkesinde hissettim ve ardından da "yok öyle bir dünya" dememek için kendimi zor tuttum.

    Yeni yılın en iyi tarafı, aşağıdaki yazınızdan bir alıntı olan cümlenin içindedir.
    "...İşte bize bir bahane sevgiye, huzura, iyiliğe, barışa yer açmak için..."
    Sevgiye, huzura, iyiliğe ve barışa ne kadar muhtaç olduğumuzu, bundan daha iyi nasıl anlatabiliriz ki?
    Yeni yılın tüm insanlığa sevgi, huzur, iyilik ve barış getirmesini diliyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      eveet yaa masumluk gelsin bu dünyayaaa :)

      Sil