29 Aralık 2023 Cuma

TATLI ANİMELER VE VİDEOLAR

 


HOP

James Mardsen, 2011, A.B.D.

Amerikan animasyon komedi filmi, çocuklar için, çocuklarla beraber büyüklerin izlemesi için, büyüklerin yalnızken de izlemesi için. Paskalya bayramı ile ilgili. Ünlü Paskalya tavşanı hakkında komedi. Film hem anime hem de normal film. Yani bazen çizgi film oluyor bazen de normal film. Şekerlerin, çikolataların üretildiği bir adada Paskalya Tavşanı işini çocuğu olan Paskalya Tavşanına bırakmak ister. Ufaklık ise çok tembeldir. İnsanların arasına karışır ve genç bir adamla tanışır. Bu arada, adada tavşanın yerine geçmek isteyen biri vardır. Tavşan ise bu genç adamın yeni tavşan olmasını ister. Bu ikisi adada tekrar şeker çikolata işini ele geçirmek isterler.

Tatlı film. Ailecek izlenebileceklerden. Defalarca izlenir. Not: 3/4


51 NUMARALI GEZEGEN

Planet 51, 2009, İspanya

Komedi animasyon. Bilimkurgu temelli. Bir uzaylı gezegende yaşayanlar insanlara uzaylı demektedir. Bir dünyalı astronot bu gezegene gider, tabii onu istilacı sanırlar yani genelde izlediğimiz bilimkurguların tersi, burda insan gidip uzaylıları istila ediyor. Dünyalı bu gezegene zamanla alışır ama dünyaya da dönmesi gerekiyordur. Oldukça aksiyonlu film.
 Not:3/4


THOMAS VE ARKADAŞLARI

Thomas the Train

İngiliz çizgi roman serisi, demiryolları ile ilgili. Thomas ve arkadaşları hepsi birer lokomotif ve hoş maceralar yaşıyorlar. Çizgi filmleri de bulunuyor. Seri ülkemizdeki özel kanallarda gösteriliyor. Tadına doyum olmayanlardan. Not:4/4


BABAM SÖZ VERDİ

Jingle All the Way, 1996, A.B.D.

Bir aile babası hep çok çalıştığı için oğlu ile ilgilenemez, onunla oynayamaz, onun spor gösterilerine gidemez. Yılbaşı geldiğinde oğlan Turbo Adam diye bir oyuncak ister. Yılbaşı öncesi alışveriş yoğun olduğu için baba oğluna bunu alamaz ve oyuncağı bulmak için her şeyi dener. Sıcak bir aile filmi. Not:3/4


HAPPY ANNIVERSARY

Çakmaktaşların bu kutlama şarkısı çok ünlü, çok şeker. Uzun yıllardır herkesin kullandığı bir şarkı.

SESAME STREET: CELEBRITY LULLABIES WITH RICKY GERVAIS

Susam Sokağında gece uyku öncesi ninniler ünlü. Elmo, uykudan önce hep ninni ister. Bu bölümdeki ünlü de Ricky Gervais. Gervais şarkıya başlıyor, Elmo onu tanımıyor, bilmiyor, sonra da uykusu kaçıyor. Çok şirin.

https://www.youtube.com/watch?v=Jc20vMz0V7Q

I LOVE LUCY: ENGLISH PRONUNCIATION

Lucille Ball, Amerikalı TV ünlüsü. Talk Şovcu. 2021 Oscar adayı idi, onun hakkındaki film. Being the Ricardos. Bu bölümde, Amerikalıların bile zorlandığı telaffuzlar işleniyor. Bazı kelimelerin neden öyle söylendiğini onlar da bilmez.

https://www.youtube.com/watch?v=uZV40f0cXF4

36 yorum:

  1. Tatlı bir liste olmuş gercekten 💕 normal düzenin tersi durumlar hoşuma gider o yüzden 51 numaralı Gezegen'i izlemek istiyorum. Sondaki videolar çok iyi. Yarın ilk işim onlari izlemek olacak 🐥 Susam sokağı çok meşhur ama izlediğimi pek hatırlamıyorum, ilk olacak, heyecanlı 🌞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefrika.

      sondaki videolar sürekli izlediklerim :)

      Sil
  2. hiçbir şey seyredemez oldum
    15 tatilde ekstralar çıkmasın diye dua ediyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. 51 NUMARALI GEZEGEN
    izlerim torunumla inşaallah :)

    YanıtlaSil
  4. Animeleri izlemeyi seviyorum teşekkürler paylaşım için deep, şimdiden yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      animeler evet yaa :) senin deee :)

      Sil
  5. Babam Söz Verdi filmini çok severim. Kaç kere izledim, bilmiyorum. Arnold Schwarzenegger baba rolünde müthişti. Oğluna alacağı hediye için başına gelmeyen kalmıyor.:)
    51 Numaralı Gezegen, normal film olsaydı, izlemeyi isterdim. :)
    Tavsiye ve paylaşım için teşekkür ediyorum sevgili deeptone.
    Yeni yılınız kutlu olsun. Nice mutlu senelere...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      arnoldun filmini sık sık izlerim ben de :) senin deee :)

      Sil
  6. 51 numaralı gezegen güzel gibi. :) Susam Sokağını çocukken izlerdim, müziği çok hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      her zaman izlenebilecek filmlerden ivit :) susam sokağı nette var çokoş :)

      Sil
  7. İlk film Hop izlenir. Diğerleri arada izlediklerim var. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peliş.

      hop var yaaa öyle güzel kiii :)

      Sil
  8. bu akşam bi film izlenir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      yılbaşı gecesi ben de anime dizi izledim :) my happy marriage :)

      Sil
  9. Kurumuş güllere bayıldım. :)
    Öneriler için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      eveet aktarda çektim :) bişi bişi diyel :)

      Sil
  10. 2024'de yine hep beraber blolarımızda olalım ve dileklerimiz gerçek olsun, sevgiler Deep 💐🎈🎈🥰

    YanıtlaSil
  11. sondaki video çok işime yarayacak teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nil.

      ya evet yaa ingilizcede böyle işte bazı kelimelerin neden öyle okunması gerektiğini kimse açıklayamıyor :)

      Sil
  12. Bu aralar Netflix'te istediğim gibi dizi, film bulamamaya başladım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      nette var tonla dizi :) netflixi bilmiyorum :)

      Sil
  13. Arada böyle yapımlar izlemeyi seviyorum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      eveet çok şirin bunlaaar :)

      Sil
  14. Animelere bir ben alışamadım galiba :) Aslında çizgi film severim ve animeler de hoş gözüküyor aslında. İzleyecekler için ilk önereceğin anime ne olurdu Sevgili Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      hımmm, komşum totoro/your name/sakasama no patema :) beğenmezsen bunları söyle başka sölerim :)

      Sil
  15. Ben anime izlemiyorum ya. Bana sıkıcı geliyor. Hala alışamadı anime izlemeye :)

    YanıtlaSil
  16. birbirinden güzel hepsi dee :)

    YanıtlaSil
  17. Severim ben animasyon, anime, çizgi film hepsini :) Sağ ol tatlı görünüyorlar. Bakmaya çalışacağım zamanım olunca!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep c.

      eveeet seviyon artık :) ben deee :)

      Sil
  18. Gül mü o resimdekiler ne güzel 💞🌹

    YanıtlaSil