8 Kasım 2022 Salı
ONAY
-Masal Hanım koltuk tanımlamanızı gerçekleştirdim. Sistem mail göndermemizi onaylamaması sebebiyle gönderim gerçekleştiremiyorum. Mail bilgileriniz için Fun Hava Yolları ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Size yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?
-Ne dediğinizi tercüme edebilir misiniz nütfen? Rezervasyon numaramı mı vereceksiniz?
-FSNTR2 size ait rezervasyon numaranız. Size yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?
-Teşekkürler. Zaten yardımcı olmuyorsunuz. Şöyle demeniz lazım. Size nasıl yardımcı olamayabilirim?
-Doğrudur. Size nasıl yardımcı olabilirim?
-Yani şimdi anlamadım. Rezervasyonum var, koltuk nosu için ekstra mı ödeyeceğim?
-Hayır herhangi bir ücret ödemesi gerçekleşmeyecek.
-Yani ben pencere kenarı istiyorum. Koltukum pencere midir?
-Doğrudur. Cam kenarı 1A koltuk tanımlanamanızı gerçekleştirdim. Onaylıyor musunuz?
-Ney durun, bir saniye siz otomatik ses misiniz, insan sesi mi?
-Masal Hanım, isteklerinizi anlayamadım.
-Ben de söylediklerinizi anlayamıyorum. Mail gönderebilir misiniz?
-Sistem mail göndermemizi onaylamaması sebebiyle gönderim gerçekleştiremiyorum.
-Ya ama çok karmaşık konuşuyorsunuz. GORA filminde çekirdek yiyerek izleyenler geldi aklıma.
-Affedersiniz Masal Hanım. Sizin adınıza bir rezervasyona ulaşım sağladım. Tek yolcu var ve ödeme işlemi yok.
-Ney? Doğru mudur?
-Masal Hanım. Onu ben soracağım, siz değil?
-Biletçi Hanım. Bu gece uçabilecek miyim? Doğru değil midir?
-Masal Hanım. Doğrudur. Uçabileceksiniz.
-Doğru değildir demeniz lazımdı.
-Masal Hanım. Sizi müşteri temsilcimize aktarıyorum.
-Ay teşekkür ederim. Ne kadar da yardımcı olamadınız? Doğru mudur?
-Doğru değildir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bu nedir ya:) Benim operatörlerle diyaloğuma ne kadar da benziyor:)
YanıtlaSilkitap cumhuriyetim.
Silişte böyle konuşuyorlar yaa banka uçak filan çalışanları :)
müfred.
YanıtlaSilvallahi yaa bu tür hizmetleri verenler kendi prosedürleri gereği böyle konuşmak durumunda kalıorlar da anlamak zor :)
Gülümsedim; güzeldi. Teşekkür ederim.
YanıtlaSileğitim pınarı.
Silben dee :)
Bazen sokakta yüksek sesle telefonda konuşanlara tanık oluyorum. Sinirler tavan yapmış ses yükselmiş oluyor. Karşısındaki bir bankanın müşteri hizmetleri elemanı belli ki... Hayatı kolaylaştırdıkları doğrudur ama çıldırttıkları da az değildir hani :))
YanıtlaSilfilm gündemi.
Silya bizim ülkede evet sokakta bağıra bağıra telefonla konuşuyorlar bu bana tuhaf geliyor :)
çarşambadan çarşambaya evde çeviri işim var yoğun, yorumlara cevap vermeyi, blog okumayı haftaya yapacağım sevgili arkadaşlarıım :)
YanıtlaSilKolay gelsiin :)
Silfilm gündemi.
Silteşekkür ederiiim :)
Ahahah bu benzeri konuşmalar sürekli yaşanıyor aslında hayatta. :D
YanıtlaSilshe is the man.
Sileveet ama yaa :)
:))))) hahhaa çok hoştu :))))
YanıtlaSilyıldız.
Silgündelik halimiz :)
Senin mi başına geldi Deep :)
YanıtlaSilyaşamdan yazılar.
Silbanka, hastane randevusu, turkcell gibi hep böyle konuşuyorlar yaa :)
Süper😂
YanıtlaSildiary of meri.
Silthanx :)
ah bu aralara digitürk ve vodafone nedeniyle bu şekil dialoglar yaşamak zorunda kaldım delirmeme az kaldı yeminlen..Nefret ediyorum callcenter olayından adam gibi çözümodaklı muhatap bulamamaktan....
YanıtlaSilbabaannemin takvimciği.
Silya valla sahiden de deli ediyolar insanı :)
Aaahahaah çok iyiymiş. Gıcık oluyorum otomatik seslere :)
YanıtlaSildada.
Sileveeet :)
Ne kadar tatlı olsa da yaşamak sinir bozucu olur :)
YanıtlaSilahmet ozan.
Silhıhım :)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
YanıtlaSilderya.
Silkikiki :)
Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Bir o kadar da hayatın içinden. :)
YanıtlaSilbir pembesever.
Silvallahi yaa :)
Resmen laf cambazlığı yapıyorlar ama bazen :)
YanıtlaSilgeçmiş bahar mimozası.
Sileveeet yaaa :)
Karşılıklı anlaşmama olayı.
YanıtlaSilOkumak keyifli de yaşamak keyif vermez.
uyuşuk hayalperest.
Sileveet aynen öyle :)
Ben şincik ne okudum🤔 hiç anlamadım🙈😂
YanıtlaSilNerdesin Deeep kaç gün olmuş🤔😕
Silsu.
Silhehe işte zaten onu diyorum, anlaşılmıyor ki :) heey üstte yorumlarda yazdıydım geçen hafta salı akşamı :)
her operatörle biten ve asla anlaşılamadığı gayet net anlaşılan konuşmalardan biri, dün buna benzer bir muhabbete canlı tanık oldum :D insanlar çok güzel anlatamadıkları için hiçbir şey anlamıyorlar :D
YanıtlaSilkitap eylemi.
Silha haaa eveeet :)
Benzerleri yaşanıyor:)) eline sağlık Deepcim:)
YanıtlaSileren.
Sileveeey :)
ay okurken o anı yaşadım. Hiç sevmediğim işler.. Otomatik olarak bir sinir yükleniyor insana
YanıtlaSildear monarosa.
Silvallahi yaa insan hastane randevusu bile almak istemiyor telden :)
Yapay zeka işin içine girdi böyle oldu. Masal Hanım da sapıttı ne konuşacağını...
YanıtlaSilrehitu.
Silhıhıms :)
Yaaa müşteri hizmetlerine bağlanana kadar birkaç yaş yaşlanıyor insan.
YanıtlaSilbir garip şeyma.
Sileveet çok sinir yaa :)
Kalemine sağlık Deep :)
YanıtlaSilmor düşler.
Siltenkyuuu :)
Nasıl delirmeyelim yazısı :)
YanıtlaSilgökçe.
Silvallahi yaa :)
-Herkes benzeri bir konuşma yaşamıştır? Doğru değil midir?
YanıtlaSil-Doğru değildir. Bir bunun için çok küçük bir sayıdır çok küçük :'))
beş senede devrialem.
Silhihi çok şeker söyledin sen :)
Yavaşça telefonu masaya bırakıp kaçma prosedürünü uygulamak gereken durumlar :)
YanıtlaSilhamiyet.
Silvallahi yaa :)
Merhaba, bir haftadır yazılarınızı görmüyorum, uzun bir süre değil belki ama siz bu kadar ara vermezdiniz merak ettim? Her şey yolundadır umarım, sevgiler
YanıtlaSilgül akça.
Silteşekkür ederiim. evet ara vermem doğru, baksana üstte yorumlarda geçen hafta salı akşamı yorum yapıp haber vermiştimdi, bir hafta yoğun çevirim var diye, çarşambadan çarşambaya, merak etmesin kimse diye. ilgin için çok teşekkür ederim kiii :)
hiçbir şey anlamadım :/
YanıtlaSilhayat erkeği.
Siltürkcell, bankalar, telekom, uçak şirketleri gibi hizmet sağlayıcılarla yaptığımız konuşmaları alaya aldım işte eveet tabisii zateeen anlaşılmasın diye yazdım hihihi :)
Durum aynen budur:)
YanıtlaSilturgay aksoy.
Silaynen öyle ivit :)
ahaha doğru değildir çok iyi :D
YanıtlaSilebrar.
Sildi mi amaa :)
ilkay.
YanıtlaSileveeet :)
ilkay.
YanıtlaSiltişikkirler :)