17 Temmuz 2018 Salı

Kızçeler






Birkaç tane kitap yazdım ya, arada bir bu kitaplardan bazılarını okuyan arkadaşlarım oluyor ve bloglarında yazıyorlar. Bazı arkadaşlar da instada foto koyuyorlar kitaplarımla ilgili. Bazı arkadaşlarım da kitapları henüz okumasalar da bloglarında duyurularını yapıyorlar. Hepsine teşekkür ederim. Kitaplarım zaten blog arkadaşlarım için yazdığım kitaplar. Herhangi bir kitabımı bir tek kişi bile okusa benim için yeterli. Blogumda kitaplarımı okuyan arkadaşlarımın yorumları bulunmakta, arşivde.

Son zamanlarda okuyan bazı arkadaşlarım:

Sevkoz (Sade ve Derin)

Kitabı pek hoş anlatmış kitapsever ve hayvansever arkadaşımız.


Özden Ak (Yani)

Yani'yi pek şeker annatmış.

https://hayatkitaplaguzel.blogspot.com/2018/05/deep-tone-yani.html

Bir Poşet Kitap (Sade ve Derin)

Sevgili arkadaşımızın bin kitapta yazdığı yazıyı sonradan fark ettim.


Kiremithanem (Sade ve Derin)

Sevgili arkadaşımız kitabımdan bir cümleyi kart haline getirdi.



Derya (Günesürgün)

Sevgili Derya, kitaplarımı hem okuyup blogunda yazdı hem de videolarda seslendirdi.


diğer Derya seslendirmeleri; Derin Mavi, Frambuazlı Hayat, Yani

63 yorum:

  1. İnşallah haftaya ben de Türkiyedeyim ve hepsini okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Deep kitap yazmak gerçekten cesaret öncelikle bunun için kutluyorum... Bir de kadar açık ve dürüst yazdığın için

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben niye hala okumadım, acil yazıp ünlem koydum notuma. Bakarsınız ilk kez bir kitap tanıtım yazısı bile yazarım.

    YanıtlaSil
  4. Bu kitaplar blog yazılarından mı oluşuyor, yoksa blog dışı yazdığın yazılardan mı? Nedense "Şu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak, yoksa sarımsaklamasak da mı saklasak?" tekerlemesi aklıma geldi. Neyse bunun zaten konumuzla alakası yok :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu anlar.

      ilk kitap blog yazıları. blog arkadaşlarım kitap isteyince yaklaşık 1500 yazı arasından seçmiştim o kitaptaki 80 yazıyı.

      Sil
    2. Vay be. Blog arkadaşları kitap isteyince, "Piki mademsi kitap yapiim." diyen bir Blogger. Tam böyle demesen de bunun gibi bir şeydir herhalde :) Kaç senesine denk gelir?

      Sil
    3. mutlu anlar.

      evet yaa aynen öyle oldu aslında. kitaplarımı zaten blog arkadaşlarımız için yazıyorum. o ilk kitabı çantalarında taşıyanlar var. moral verici bir kitap olduğu için. sınavlardan önce veya zor anlarda okuyolarmış. ailece okuyanlar da var filan işte. ikibinondört başı o ilk kitap :) içindeki yazılar da birbirine hiç benzemiyor. bir dolu farklı tür ve anlatım dili var filan işte. bence blogumun ruhunu çok iyi yansıtan bir kitap. aşk, sanat, insan, yaşam, gelişim, kültür üstüne eğlenceli denemeler. diğer kitaplar da birbirine hiç benzemiyor. biri şiir ve kısa öykü, diğeri yine denemeler, bir diğeri uzun öyküler ki genelde kısa yazarım. sonuncusu ise günlük, anı, anlatı şeklinde. çevremi anlattım, onların ağzından :) işallah daha büssürü kitap yazarım yaniiiii :) bir kişi okusa yeter bana :)

      Sil
    4. Güzel bir heves ve heyecan :) Dilerim yazmaya ve yazdıkların karşısında da enerjik tepkiler almaya devam edersin :)

      Sil
    5. mutlu anlar.

      ya heycanı çok fazla yaa. bloga yazarken de çok heycanlıyım. kalbim gümbürder yazarken hep, yazıyı bloga koyduktan sonra bir onbeş dakka kendime gelemem ki. kitapda öyle tabii. heycan enerji heves çok fazlaaaa :) tepkiler de öyle tatlı ki. blogdan, twitten, instadan filan yazarlar hep çok tatlı şeyler, fotolar gönderirler. interaktif benim kitaplar yani, blogum gibi. çok yakın ilişki var okuyanlarlaan :)

      Sil
  5. İnşallah o furyaya bende katılacağım. Herkesin emeğine sağlık. Seninde bir çok kitabın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda.

      ay işallah yazarım daha kitaplar :)

      Sil
  6. ay süper, yalnız ben anahtarlığa bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      jysra ayraçlardan yapmışşş :)

      Sil
  7. 😂😂😂 kalp kalbe bu kadar karsi olur bloga gelsene 😍
    https://www.deryasoyguel.com/2018/07/blog-konugum-deeptone.html?m=0

    YanıtlaSil
  8. okuyayım bunları hemen kitapları okuma fırsatım olmadı henüz..

    YanıtlaSil
  9. Şimdilik;burada ki kaleminle yetiniyoruz Deep;eninde sonunda eserlerine de uzanacağım:)) Düşselliğin,irdelemen,kaleme taşıman;yazı sanatının bin bir güzelliği,zahmeti hep peşinde olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güven serin.

      saool işallah yazarım daha kitaplar :)

      Sil
  10. Bende okumak istiyorum. En kısa zamanda alacsağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. “Okuduktan sonra da, yazdıktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı..” demişsin ya Deep bu yazdıklarının hakkını veren nadir insanlardan birisin. Benim için zor olmayacak olan kısım seni okumaktan vazgeçmemek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      öle olmalı işte bencesi yiaa :)

      Sil
  12. Güzel ve derin kitaplar.

    Biri dışında hepsi var. Birini de çok zor bulmuştum. Kitapçının yardımına hala yürekten teşekkür ediyorum.

    Çeşme'ye de yolculuk edip, poz vermişlerdi dört kızçe, hayli önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit hıhım tatliş fotolars :)

      Sil
  13. Sevgili Deep,cancağızım..yaz tatili sebebiyle hem blog aleminden hem sizlerden uzak kaldım.
    Uğramasına uğruyorum ama öyle hızlı ve yoğun geçiyor ki günler uğramama rağmen hala başım dönüyor sanki..
    Demem o ki,sana da diğer dostlara da pek uğrayamadım bana gönül koymayın..
    Bu yayınına gelince bir kez daha söylemekten mutluluk duyarım;sen iyi ki varsın bu alemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiremithanem.

      üzülme gelirsin yine aramızaaa :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      psikologlar kırılmaaz, kırıkları onarııır amaaaa :)

      Sil
  15. şaka yaptım kırılmak mı o da ne ne kadar çocukça :D ben kim kırılmak kim tipik oğlak burcuyum ya bunu bir kez daha gördüm kendimde :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      oğlak burcu nasıl yaniiiii :)

      Sil
  16. Harry Potter serisindeki Hermione gibi boynuna zamanı tekrar yaşamanı sağlayan bir sihir astığından şüpheleniyorum.

    Nasıl yetişiyorsun bunca yere?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      yalnız yaşamak galiba bunun sırrı :)

      Sil
  17. Kitaplar benim de listemde. Kitaplığımı yenileyeceğim diye kitapları istif yaptım, deşip kitapları çıkarayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilüfer.

      ay bu fırsatla kitaplarını da ele biras :)

      Sil
  18. Daha nicelerini yazarsın inşallah. :)
    Ben de okuyanlar listesine katılacağım bir gün inşallah. ^-^

    YanıtlaSil
  19. 3 tanesini de ben yazdım blogumda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      eveeet var eski linklerdeee :)

      Sil
  20. Ben de okudum iki kitabını.Bakacağım arkadaşların yazdıklarına da :)

    YanıtlaSil
  21. Kitaplarını okumak daha nasip olmadı ne yazık ki.Ama okuduğumda mutlaka seninle düşüncelerimi paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  22. Bende alacağım inşallah.Anahtarlıkar harika yapanı sanki biliyorm zlm yani Özlem mi yaptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      özlem de yapabilirdi ivit bunu jysra reçani yaptıı :)

      Sil
  23. Great post! Photos are amazing :)
    Hope you'll leave a comment here if you want that we follow each other --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2018/07/elegant-romper-outfit-part-3.html

    YanıtlaSil
  24. Türkiye'ye dönünce alacağım hem bana önerdiğin kitabı hem de senin kitaplarından. Ama acaba hangisini okusam ? Yetenekli, üretken deep kocaman sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  25. Kitap sahibi olmak nasıl bir duygudur acaba hep merak ederim. Blogdaki yazılarım okunduğunda duyduğum hazzı düşününce harika bir duygu olduğu kesin. Yazlık dönüşü en azından bir kitabınızı okumak isterim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. Bak bu yazıyı şimdi gördüm. Okuyayım diğerlerini çok şeker şeker anlatacağım. Sen yaz bana anlatmak düşsün. Kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  27. müfred.

    maket gibi onlar. jysra arkadaşımız yapmış. benim kitapların ayracından kesip anahtarlık yapmış :)

    YanıtlaSil
  28. daha çok kitaplar bekliyoruz senden deepsiii ama çok yorucu bir süreç bu kitap işleri :) bissürü kızçe daha olur inşallah ama yormadan seni :)

    YanıtlaSil
  29. Bende o zaman şöyle diyeyim . Şuan için değilde gelecekte unutmasam bende alıp okuyacam ve size geri dönüş yapacam :)

    YanıtlaSil
  30. Kitap yorumları, en sevilenlerden:)

    YanıtlaSil