3 Ocak 2020 Cuma

KİTAPLAR 2019






2019’da okuduğum 123 kitabın türlere göre dağılımı:

Yerli/Yabancı Edebiyat: 49
Popüler Romanlar: 29
Polisiye/Suç/Fantastik/Gerilim: 27
Çizgi Roman: 8
Derleme/İnceleme/Anı: 4
Kişisel Gelişim:4
Mizah: 2

En iyilerin listesi (Edebiyat dışı olanlar):

Kar Melekleri-James Thompson (suç)
Mavi Çemberli Adam-Fred Vargas (polisiye)
Katiller Çetesi (İzabel/Kuğu ve Çakal/Kötülük Tohumları)-J.A.Redmerski (suç)
İz-Patricia Cornwell (polisiye)
Altı Çarpı İki-Arne Dahl (polisiye)
Jane Casey polisiyeleri
Sarışın Vampir-Christopher Pike
The Secret-Rhonda Bryne (kişisel gelişim)
Günlük Öğretiler-Rhonda Bryne (kişisel gelişim)
Vazgeçebilmek-Guy Finley (kişisel gelişim)
Çizgili Pijamalı Çocuk-John Boyne (çocuk)
Saftirik Greg Serisi (mizah)
Tenten, Red Kit, Agahta Christie, Şerlok Holmes çizgi romanları
Indeh-Ethan Hawke (çizgi roman)

Çağdaş Edebiyat (yabancı)

Roy Jacobsen-Görülmeyenler
Jose Saramago-Mağara
Charlotte Delbo-Auschwitz’in Külleri
Gregory David Roberts-Shantaram
Dag Solstad-Mahçubiyet ve Haysiyet
Lawrence Durrell-Kıbrıs’ın Acı Limonları

Çağdaş Edebiyat (yerli)

Sevinç Çokum-Onlardan Kalan
Nermin Yıldırım-Unutma Dersleri
Melisa Kesmez-Nohut Oda
Melisa Kesmez-Bazen Bahar
Ayfer Tunç-Aşıklar  Delidir ya da Yazı Tura
Gülten Akın-Deli Kızın Türküsü
Şermin Yaşar-Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu
Demir Özlü-Ferit Edgü Mektuplaşmaları-Özyurdunda Yabancı Olmak

(devam edecek, yerli yabancı klasiklerle)


70 yorum:

  1. Oooo güzelmiş bu listeler:)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir liste okumadığım kitaplara mutlaka bakacağım Deep 😊

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok iyi gözüküyor. Fred Vargas'ın başka bir kitabını okumuştum bunu da not almıştım denk gelirsem okuyacağım. Görülmeyenleri okudum tabii ki muhteşemdi. Yerli listeden de sadece Unutma Dersleri'ni okumuştum. Bakalım klasiklerde neler var?:)) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      vargası sahaflarda buldum. bulursam okuycam ben de :) jacobsene devaam :) nermin yıldırım da iyiii :)

      Sil
  4. Tatlı enfes görünüyor yalnız, afiyetler olsuuun efendim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      magnolia bayılırııım :)

      Sil
  5. Çok verimli bir yıl olmuş sizin için, tebrikler.

    YanıtlaSil
  6. düzenli bi liste tutmak bazı şeyleri berraklaştırıyor sanki ama neleri, bilemiyorum.
    polisiye, suç, gizem seviyorsun sen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedikedikedi.

      ha haa listeciyim yaa :) hıhım ivit seviyoreee :)

      Sil
  7. Maşallah ne çok okumuşsun Deep :)
    Favorilerini kaydettim, okumadıklarıma bakacağımm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler.

      kitaplar, en büyüüük tutkuuum :)

      Sil
  8. Detaylı analizler :) borsacı gibisin deep. Sınıflandırmayı çok severim ben de:) duyamadığım da çok kitap varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      eveet listeler, sınıflandırmalar çok severiim :)

      Sil
  9. Vallahi gizli bir hazine gibisin sevgili Deep😍Bir çok ta film, dizi vs var.. Dolayısıyla bu kadar verimli bir yıl için de gönülden tebrik ediyorum tabii ki👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  10. Fevkalade bir başvuru kaynağı. Hangi kitabı okumalıyım diye düşünenlere büyük kolaylık. Hepsinin kısa ve öz analizine ulaşmak mümkün. Eşim polisiye ve suç türüne meraklı. Bu yüzden onu hoş tutmaya çalışıyorum:) Resmini koyduğun tatlı da benim merakım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      ha haa hoş tut tabii :) ah magnoliaaa bayılırım, sütlücüyüüm :)

      Sil
  11. bayılıyorum deepcim toplu listelereine! nice kitaplara canım ...

    YanıtlaSil
  12. Aboooov,ne diyon sen ya tam 123 kitap,hay maijallah...🙂 Ben senden daha çok kitap okuyom, 0 tane..😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      süpersin seeen :)

      Sil
  13. Vouvv liste mükemmel 😊

    YanıtlaSil
  14. 123 kitap, harikaa! Klasik listeni merak ediyorum asıl :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      oleeey yaşasın kitaplaaar :)

      Sil
  15. 123 kitap dile kolay.Helal olsun.Umarım 2020 de daha çok olur. :)

    YanıtlaSil
  16. Alkışlıyorum seni
    Ne güzel okumuşsun 👏👏👏

    YanıtlaSil
  17. maşaaaaalllahhh şu an çok kıskandım ehehehe :) yeniyılın kutlu olsunn deep bol okumalı bol yeni deneyimli bir yıl diliyorum sana!!

    YanıtlaSil
  18. Maşaallah nazar değmez de böyle devam eder inşallah :)))) Bunun dergisini de yazabilirsin :))))))

    YanıtlaSil
  19. Deep harikasın walla 123 kitap okumak herkesin harcı değildir yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      kitaplar en büyük tutkum ki yaaaa :)

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. en nefis tariflerim.

      sana daaa bol tariif :)

      Sil
  21. Maşallah Deep 2020’de bol okumalı bir yıl olsun umarım :)

    YanıtlaSil
  22. Saramagonun mağara kitabını bende beğenerek okumuştum. 123 kitap çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplara kaçanlar.

      saramago bütün kitaplarını okurum işallah :)

      Sil
  23. 123 kitap okumak bana da kısmet olur umarım :)

    YanıtlaSil
  24. Yeni yılda da keyifli okumaların olsun! Ayrıca, bu yıl bir tane daha yazarsın belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klionun şarkısı.

      yazıcam işallah yaa :)

      Sil
  25. Shantaram sayende okuduğum için çok mutluyum

    YanıtlaSil
  26. ilkay özgür.

    eveey yıl sonu dökümleriii :) kitapları dizileri daptım, şimdi dıra dergiler ve filmlerdeee :)

    YanıtlaSil
  27. müfred.

    ha haa çok tatlı yoruuuum :)

    YanıtlaSil
  28. Maşallah sana Deep. :) Ne çok okumuşsuun ben otuz beş kitapla kapatmışım geçen seneyi. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      abartmışım biraz bu sene biraz azaltcam filmi diziyi kitabıı :)

      Sil
  29. Listen çok zengin baya dolu dolu geçmiş bu yıl

    YanıtlaSil
  30. bu listeleri sonra kaldırma dursun olur muu kitap alışverişi yaparken bakacağıım ;)

    YanıtlaSil
  31. Bu listelere ben de kitap alırken bakıyorum, emeğine sağlık canım, çok faydalı oluyor :)

    YanıtlaSil
  32. Okuma oranın çok iyi.😎 Nohut Oda'yı ben de geçen sene okumuştum ama pek ısınamamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      hımm bi başka kitabını daha dene, iyi yazar yaa :)

      Sil
  33. Çizgili pijamalı çocugu biliyorum bir tek 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      ne güzel ama o kitap de miiii :) filmisi deee :)

      Sil