24 Aralık 2020 Perşembe

ESKİ TÜRK DİZİLERİ






Herhalde hepimiz bir şekilde izlemişizdir yerli dizileri. Benim de çok severek, heyecanla izlediğim diziler var tabii. 

Aşk-ı Memnu. Bihter hiç unutulur mu? Romanını okudum sonra da. Med Cezir unutulur mu? Mira, Eylül, Orkun, Yaman. Bu dizinin orijinalini de izledim sonra, netten. O.C. de çok güzeldi. 

Kara Ekmek. Asiye, en sevdiğim dizi kahramanı. Bu dizide yine çok sevdiğim Ushan Çakır ve Engin Hepileri de vardı.

Bu üçünün yanında eski dizilerden olup da yeni duyup nette yeni izlediğim iki dizi de en sevdiklerime giriyor. 

Yağmur Zamanı. Eylül ile Fırat. Bir de Yedi Güzel Adam. Cahit Zarifoğlu ve diğer şairlerin yaşamı. 

Veee Şubat dizisi. Çok sevdiğim tiyatrocu ve dizi oyuncuları, Alican Yücesoy, Serkan Ercan, Nadir Sarıbacak, Damla Sönmez, Melisa Sözen.

En sevdiklerim bunlar yani. Yeni yılda da, eski dizilerden olup da yine yeni duyduğum iki yerli diziyi daha izleyeceğim. Yalancı Yarim ve Leyla ile Mecnun.

77 yorum:

  1. Benim için diziler Sıcak Saatler'le başladı, Sıdıka ile devam etti, 7 numara ile de bitti. Bu üçünün tadını alamadım hiç bir şeyde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı.

      7 numarayı yazın izledim ivit komikti :)

      Sil
  2. Yedi Güzel Adam'ın methini duymuştum. Leyla ile Mecnun'u da hiç kendim bölüm açıp izlemedim ama arkadaşlarla beraber izleyip muhabbete hakim olduktan sonra bölüm izler gibi kesit izlerdim güzeldi :) Diğerlerini izlemedim hatta kitapları olanların kitaplarına bile uzağım o derece. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      leyla mecnun izlicem ben de işallah :)

      Sil
  3. Eski Türk dizileri mimi Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı.

      eveey hepimiz izleriz arada dizi yaniii :)

      Sil
    2. Benim hiç unutamadığım dizi Perihan Abla dizisidir.

      Sil
    3. eğitim pınarı.

      doğrudur, bakayım bi nette bu diziye o zaman :)

      Sil
  4. yazmıştım ben de eski dizileri bir zamanlar.. :)
    https://benandromeda.blogspot.com/2020/08/en-sevdigim-eski-diziler-1.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. andromeda.

      hatırladıım bakarım yinee :)

      Sil
  5. Şubat ,yalancı yarim ve yağmur zamanını izledim :) ekranda ilk döndükleri zaman izlemiştim. bitteri garip bir şekilde izlemediğim halde izledim ..nasıl oluyor deme deep , çok acayip bir şey:) ben de bilmiyorum hala :) her yerdeydi, istisnasız her yerde...dört bir yandan üzerime bitter ziyagil attılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      ha haa eveey bitter kikiki :) dizi zevkimiz demekki tam örtüşüyoo :)

      Sil
  6. Bahsettiklerin içinde bir tek Yalancı Yarim'i izledim, zamanına göre güzel diziydi :) O.C'yi izlediğim için Medcezir bana biraz basit gelmişti. Diğerlerini hiç izlemedim desem yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      yalancı yarim izliyceem :) oc ne güzeldi yaa :)

      Sil
  7. eski dizilerin tadını pek yakalayamıyoruz artık çok nadir oluyo :) yalancı yarim hala hüzünlendiriyor beni. yedi numara, ekmek teknesi, yedi güzel adam, leyla ile mecnun, yağmur zamanı, yedi tepe istanbul, yabancı damat, gülbeyaz, elveda rumeli, avrupa yakası... ooo daha var da aklıma bunlar geldi şimdi :D

    YanıtlaSil
  8. Leyla ile Mecnun♥️ harika ötesi. Kolay kolay da böyle bir yorum yapmam. 😉

    YanıtlaSil
  9. Ah o eski ve güzel diziler kalmadı artık ne yazık ki ekmek teknesi, Ruhsar, cennet mahallesi ,Galip derviş 😊😀 keyfli olmuş gönlüne sağlık güzel insan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      sen de yazmışın ne güzeel :)

      Sil
  10. Çok iyi bir dizi izleyicisi olduğumu söyleyemeyeceğim. Ama geç keşfettiğim İstanbullu Gelin'i son sezonun son yarısında severek izlemiştim.

    YanıtlaSil
  11. Medcezir disinda hepsini severek izledim zamaninda. LM benim askim zaten. Ilk bolum babamla izlemsitik hic unutmuyorum. Basta anlamamistik ama bir sekilde o kafaya girip izliyorsun, cok guzeldi. Aski memnu bas tacim. Cok severim. Kitabi ben de okudum. Kitap da cok guzel. Saatlerce konusabilirim kitap hakkinda. Iyi ki yapmissin bu mimi gece gece heyecanlandim, sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      lm izlicem ben de, aşkı memnu eveet, babanla anın da ne tatlıı :)

      Sil
  12. Kaçak, Bonanza, Küçük Ev, Dallas, Arsen Lüpen, Love Boat, Avukat Petroçelli, Tatlı ve Sert, Charlie'nin Melekleri, Uzay 1999, Aşk-ı Memnu (Ama Müjde Ar'ın Bihter olduğu versiyonu) desem şimdi döverler mi beni:)))) Öyle Bir Geçer Zaman ki, Elveda Rumeli son dönemde izlediğim en güzel filmlerdi bana göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      eskiden daha çok izliyodum dizi diyiosun yanii :)

      Sil
  13. Ay ne güzel diziler vardı bir zamanlar.Bahsettiklerinde sadece Aşk-ı Memnu yu izledim.

    YanıtlaSil
  14. Yağmur Zamanı çok tatlı bir diziydi ya :) çok güzel bir yazı olmuş ben de yapcammmn :) Medcezir kalp ben. Aşkı memnu de izlemeyeni dövüyorlar gibi izledik güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavinin denizi.

      ooo dizi zevkimiz benziyo demekkisii :)

      Sil
  15. Güzel bir mim! Bende de mim var, beklerim! :)

    YanıtlaSil
  16. Çok çok teşekkür ederim. Yedi Güzel Adam'ı bilmiyordum sayende merak ettim ve bende bakacağım. Bu mim sayesinde belki de hiç duymadığımız dizileri duymuş olabiliriz:)

    YanıtlaSil
  17. ooo güzel zekleriniz varmışş:)
    Merhabaa:)

    YanıtlaSil
  18. Ay benim için Çemberimde Gül Oya, İkinci Bahar ve Avrupa Yakası unutulmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çemberimde Gül Oyadan inanılmaz etkilenmiştim..ikinci Baharı tekrar izleyelim dedik aynı zevki vermedi en fazla 3 bölümden sonra dayanamadık..

      Sil
    2. sevda ünlü/kahve zamanı.

      çemberimde gül oya, not aldım :)

      Sil
  19. Hemen şuracığa yazayım..
    Canım Ailem
    Bizimkiler
    Bir Istanbul Masalı
    Asmalı Konak
    Çemberimde Gül Oya .çok iyiydi
    İkınci Bahar
    Süper Baba
    Ekmek Teknesi
    Mahallenin muhtarları
    Sıdıka
    Yılan hikayesi
    Şehnaz Tango
    Aliye
    Kaygısızlar
    Hatırla sevgili
    Veeeee
    Perihan Abla

    YanıtlaSil
  20. Leyla ile Mecnun, Beş Kardeş, 7 Numara, Masum, İkinci Bahar, Çemberimde Gül Oya mutlaka izlenmeli, ilk aklıma gelenler. Aslında Kahve Zamanı’nın listesi bir iki tanesi hariç, benim de önerim olabilir 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş sevdası.

      çemberimde gül oya buna bi bakayım :)

      Sil
  21. ikinci bahar, asmalı konak, çemberimde gül oya hayat bilgisi daha da eskilerden perihan abla, bizimkiler geldi şimdi benim de aklıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemin takvimciği.

      iyi izleyicisin demekkisi seen :)

      Sil
  22. selam Deep,uzun zamandır ortalarda yokum.Keza evdeki yaşam online dersler,çocukların online dersleri ve üstüne eşimde online çalışınca bizim evde herşey ters işlemeye başladı.Şu ara Tv'den biraz uzağım galiba,sadece Netflix var hayatımda:)))))

    YanıtlaSil
  23. Eskilerden tat bırakan diziler hemen hemen aynıymış yorumlara baktım da.
    :)
    Eklemek istediğim bir dizi aklıma gelmiyor şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      eveet demekki ortak zevkler belliii :)

      Sil
  24. Medcezir güzeldi ya :)

    YanıtlaSil
  25. Yedi Güzel Adam izlemek istediğim bir dizi. İnşallah bakacağım .

    YanıtlaSil
  26. Bizimkiler'i her pazar izlerdim

    YanıtlaSil
  27. Yedi Numara'yı izledin mi Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      evet yakınlarda izledim, çok komikli :)

      Sil
  28. Günlük telaşlar arasında pek vakit ayıramıyorum oturup bir şey izlemeye ama bulaşık yıkarken, çamaşır katlarken ya da ütü yaparken ses olsun diye Türk dizisi izlerim. Diğer Yarım, Çalıkuşu, Yedi Güzel Adam, Yunus Emre dizileri favorim. 2-3 kere başa sarıp izlediğim var aralarında:) En yakın zamanda da Vuslat dizisini bitirdim. Onu da çok sevdim, meraklandıran bir kurgusu vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varolan.

      yedi güzel adam eveet en sevdiklerimden eveet çalıkuşu u da izledim eveet zaten romanı en sevdiklerimden, yunus emre dizisini de izledim yaaa onun da biçok bölümünü bikaç defa izledim evet ben de seviyom, vuslat ve diğer yarım, bunları duymadım bakarım bi :)

      Sil
    2. vuslat mart ayında bitmiş ama ben yeni izleyebildim. Diğer Yarım da 2014 filandı sanırım, ikizler var Gonca Sarıyıldız oynuyor ikisini de. Diğerlerini senin de seviyor olman ne güzelll:))

      Sil
    3. varolan.

      tımams ikisi de aklımda olsun, senin uzakdoğu filmlerini de unutmadıım :)

      Sil
  29. Ya benim direkt aklıma Avrupa Yakası, Aliye, Cennet Mahallesi ve Selena geliyor:D Çocukluk dönemlerimde bunlar vardı, yıllardır Türk dizisi izlemiyorum ki ben... Biraz gerisinde de Kurşun Yarası diye bir dizi hatırlıyorum annem izlerdi ama benimde ilgimi çekmişti o zamanlar=)

    YanıtlaSil
  30. Yağmur Zamanı güzel diziydi, masumdu.

    YanıtlaSil
  31. eski dizileri ben de çok seviyorum, gölge çiçeği vardı geçenlerde onu izledim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      onu duymadım hiç, bakayım neymiiş :)

      Sil
  32. Ben maalesef yaşımdan dolayı yetişemedim bu dizilere bir aşkı memnuyu biliyorum onu da çok popüler olduğu için diğerlerini de yine isim olarak duymuştum ama bakmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azkaban firarisi.

      yeni dizilerden yok mu hiç, yerli yaniii :)

      Sil
  33. Merhabalar.
    Dizilerle pek aram iyi olmamakla birlikte işte şu dizilerde bende iz bırakan diziler arasına girmeye muvaffak olmuşlardır: Ekmek Teknesi, Bizimkiler, Yaprak Dökümü ve Fatma Gül'ün Suçu Ne?

    Acılar ve felaketlerle dolu bir yılı daha geride bıraktığımız 2020 yılının şu son gününde; 2021 yılının umutlarımızın yılı olmasını diler, yeni yılınızı kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      valla evet ya unutalım şu 2020 yi :)

      Sil
  34. Bu dizlerden bir tek Aşk-ı Memnu'yu seyretmiştim. Artık dizi syretmiyorum. En son seyrettiğim dizi Muhteşem Yüzyıl'dı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e e.

      aşkı memnu seviyom, öbürünü bilmeyom, ben yılda bir iki dizi seçiyom, biri kışlık, biri yazlık :)

      Sil
  35. Eskiden çok dizi izlemezdim.Bir tek Leyla ile Mecnun'u izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      leyla ile mecnunu yeni izlemeye başladım ben yaa :)

      Sil