14 Mart 2021 Pazar

DERGİLER

 



LACİVERT

Uzay, Boğaziçi Üniversitesi, fikir özgürlüğü, sosyal medya, ilmi tasfiye, üniversitelerimizin geleceği, Coen kardeşler, sinemadaki üniversite filmleri, ülkemizde üniversitelerin tarihi, 28 Şubat olayı, dünyanın en eski üniversiteleri, Kabe’nin tarihi, değişen müzik kültürümüz, müzisyen Büşra Kayıkçı, Doğan Cüceloğlu gibi gündem konularını içeren Mart sayısında genelde akademi, üniversite konusu inceleniyor. Üniversitelerimizin dünü bugünü geleceği.


SABİT FİKİR

Ayın dosyası, edebiyat ve psikoloji ilişkisi. Terapist yazarlar, terapi öyküleri. Ayrıca Dağlarca ve Orhan Veli gibi şairler, yazar Bruno Schulz, müzisyen Patti Smith, yazar Leyla Polat, yazar Amin Maalouf, çizer Alan Moore, Kemal Tahir, İsveç’li yazarlar, Fuzuli, yazar Sevinç Yavuz, yazar Salinger, yazar Toynbee  ve ayrıca birçok kitap tanıtımı bulunuyor Mart sayısında.


DELİ KASAP

20 yıldır çıkmakta olan rock müzik dergisi.

İnternette ve basılı olarak da çıkan dergiyi roman ve müzik yazarı Murat Arda yayınlamakta. Yerli yabancı heavy metal, hard rock, rock müziğin ve müzisyenlerin geçmişi bugünü, şarkılar, sohbetler. Meraklısı için doyurucu, mutluluk verici dergi. Arada bir özel sayıları da çıkıyor.

35 yorum:

  1. Artık okuyan insanların azaldığı günümüzde dergi okuyan kaldımı Deep? Burda zaten bulma imkanım yok eğer olsaydı kesinlikle okurdum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten çapkın.

      var dergiler daha çıkıyor işte :)

      Sil
  2. Yine güzel dergiler tanıtmışsın ikisini biliyordum duymuştum çok ama deli kasap bilmiyordum senden öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      çok spesifik bir müzik dergisi ondan çok duyulmamış :)

      Sil
  3. Deli Kasapla tanışmadım.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok sağlam bir dergi koleksiyoncusuydum yıllar önce ama zamanla bu kültürde çok azaldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. szgnbsl.

      evet artık net dergileri okunuyo :)

      Sil
  5. Benden de sana bir öneri olsun deep, ben de yeni bir dergi buldum geçen gün Tabure diye. Yeni bir dergi ama bence oldukça güzel tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seymsomething.

      tabure tamamdııır bulcam tabisideki :)

      Sil
  6. Teşekkürler Deepsi 👍😊

    YanıtlaSil
  7. Çok seviyorum şu dergileri ya! Ayrı bir yeri var bunların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavinin denizi.

      eveey dergi okumak keyifli yaaa :)

      Sil
  8. Dergi alıp okumaya bayılırım. Özellikle 2 nolu dergi ilgimi çekti. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli pencere.

      sabit fikir, keyifli bir edebiyat dergisi :)

      Sil
  9. Dergi okumayı uzun zamandır bıraktım. Eskiden ne çok severdim aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      hala güzel sanat edebiyat dergileri var yaa :)

      Sil
  10. Dergi takip etmek valla helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevkoz.

      edebiyat dergileri güzel ki amaa :)

      Sil
  11. Dergi hiç alıp okumuyorum ama bu paylaşımlar beni dergi almaya doğru itiyor :) Teşekkürler deeptone :)

    YanıtlaSil
  12. Deli Kasap'ı ilk defa duyuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      hıhıms özel okuru olan müzik dergilerinden :)

      Sil
  13. sabit fikir evet hoş dergi :)
    deli kasap duymadım fazla rock dinlemiyorum ondan mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      hıhıms ondandııır :)

      Sil
  14. müfred.

    hıhıms var kemal sayar dergide :)

    YanıtlaSil
  15. Dergilere bayılıyorum, buradakilerden sadece Sabit Fikir'i okuma fırsatım oldu şimdiye kadar:)

    YanıtlaSil
  16. Bir rock müzik sever olarak Deli Kasap'ı ilk kez duymuş olmak üzdü biraz. :) Ama dergi okumakla pek aram yoktur. Denk gelirsem inceleyeceğim yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      nette de var okuyabilirsin kiii :)

      Sil
  17. Böyle uzun süreli çıkan dergilere hayranım ya. Yıllara meydan okumak. Harika bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      sabit fikir on yıl olmuş evet ülkemizde büyük başarı bu yaa :)

      Sil