12 Mart 2021 Cuma

ULTRA MANIAC



Manga serisinden uyarlama anime dizi. Yirmialtı bölümlük ve bir de genel tanıtım bölümü bulunmakta. 2003 yılı Japon dizisi.

Ortaokul öğrencisi Ayu, havalı bir öğrenci, Tetsushi de hoşlandığı erkek öğrenci. Sınıfa yeni bir öğrenci gelir, Nina. Nina aslında bir cadıdır ve Büyülü Krallık’tan gelmiştir. Ancak cadılıkta henüz bir usta değildir. Ayu ile Nina yakın arkadaş olurlar. Nina’nın cadı olduğunu sadece Ayu bilmektedir. Nina, bir laptop yoluyla büyü yapar ve bu dünyaya gelme amacı ise beş adet kutsal taşı bulup Büyülü Krallık’a dönerek prens ile evlenmektir.

Nina, Ayu ile Tetsushi’nin arasını yapmak için büyü kullanır ancak o kadar sakardır ki her defasında beceriksiz davranarak her şeyi birbirine karıştırır ve olmayacak durumlar yaratır. Nina, bir yandan da cadı olduğunu saklamakta zorlanır. Nina’dan hoşlanan bir erkek öğrenci ortaya çıkınca cadı olduğunu saklamak daha da zorlaşır. Ardından, Büyülü Krallıktan bir ergen cadı daha gelir, Maya. O da beş kutsal taşın peşindedir. Maya ile Nina taşların peşine düşerler. Nina iyi cadı, Maya ise hırslı cadıdır. Ayu da Nina’nın en yakın arkadaşı olarak hem ona taşları bulmasında yardımcı olur, hem cadı olduğunu saklar hem de Nina’nıs sakarlıklarından doğan utanç verici durumlardan kurtulmak zorunda kalır.

Okul, arkadaşlık, büyü, biraz dram, biraz romantik komedi. Çizgiler, müzik, yan kahramanlar sevimli, komik. Enerjik anime. Ergen kız, genç kız mangası yani Japonca Shojo Manga türünde keyifli, şirin dizilerden. Büyücü, cadı kızlar dizilerinden. Not:4/4

 


47 yorum:

  1. Hiç anime izlemiyorum ama bu güzele benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten çapkın.

      uzakdoğu animeleri biricik :)

      Sil
  2. Deep, ne zaman büyüyeceksin sen:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      büyümeyi düşünmüyoom :)

      Sil
  3. Şapşallıkları çok tatlı gibi. Gidip bir bakayım . Aklıma Saiki Kusuo No Psi Nan animesi geldi nedense . :) Fazlasıyla absürt yan karakterleri ile izlemesi çok zevkliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      bakayım senin dediğine de :) ya bunun gibi bir de hime chan no ribbon ve yume iro patisserie vaar :) en şeker animeler bunlaar :)

      Sil
  4. Yaa,beğendiğine çok sevindim Deep abla <3 Nefis bir tanıtım yazısı olmus, emeklerine sağlık :) Açıp rastgele bir bölümünü izleyesim geldi öyle de severim bu animeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      oleeey hime chan, patisserie, ultra maniac, en sevdiklerim oldulaaar sayendeee :) bi de fairy tail varmış onu da izlemeyi düşünüyorum :)

      Sil
    2. Fairy Tail çok meşhur eveet, daha izlemedim birçok kült anime serilerini. Daha çok shoujo takılıyorum ben, çünkü çok tatlı oluyorlar yeeey :D

      Sil
    3. küçük hanım.

      heeey yeeey shoujo en tatlısı zaten. nana varmış, onu izlerim şimdi önce herhaldeee :)

      Sil
    4. Hmms Nana çok sevilen bir josei diye biliyorum. Mangasini da Mabushimajo çeviriyordu Türkçe'ye, animeden sonra okumak istersen :) Slice of life türünü seviyorum çokça aslında. Methini çok duydum, bir aralık ben de izlemek istiyorum Nana'yı bakalım :) Keyifli seyirler dilerim size efendim <3

      Sil
    5. küçük hanım.

      nana bakarım tabii manga piku :) slice of life, pikuuuu :)

      Sil
  5. Tanıtım güzel olmuş. :) Ama ben shounen anime severim. Naruto, Bleach, Shingeki no Kyoujin tarzı şeyleri... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      bleach efsaneee, naruto izliycem hıhıms, öbürüne de bakarım, yaşasın animeler yaa bir dolu var güzel, full metal alchemist gibiii :)

      Sil
    2. Animeler yaşasın cidden. :) Bleach çok güzel de animelerde güncele gelince beklememek için izlemeyi bırakıyorum. O yüzden Bleach ve Shingeki no Kyoujin'i yarım izledim. Fullmetal Alchemist de güzeldi ama nedense çoğu bölümünü unuttum, hatırlamıyorum.:) Bu tarz da önerin varsa izlerim. :)

      Sil
    3. duygu emanet.

      :) one piece, hellsing, fate, fairy tail :) vee cowboy bebop :)

      Sil
    4. One piece ve fairy tail' e biraz bakmıştım ama bıraktım. Diğer üçünü hiç izlemedim, bakabilirim. :) Teşekkürler.

      Sil
    5. duygu emanet.

      hıhıms pikiiii :)

      Sil
  6. Resimler çok tatlı:) Japonların böyle kocaman gözlü karakterler çizmesi bana çok hoş geliyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      eveet öyle onlaar hıhıms :)

      Sil
  7. Benim çocukluğuma dair bir çizgi film. :) Fakat dışarda oynamayı daha çok sevdiğim için bunlar dikkatimi çekmezdi. Tanıtım güzel olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeymanur çalışkan.

      sokakta oynamak daha iyi tabisideeee :)

      Sil
  8. Anime hiç izlemedim ama hep başlamak istedim :( Cadı konulu heeeer şeyi çok seviyorum bu da baya ilgimi çekti ✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roza.

      ayy anime sölersin bana sölerim sana güzellerinden :) cadılı anime çok tabiii ve hepsi çok şeker :)

      Sil
  9. Ultra maniac çok eğlenceliydii adını da hak ediyor yani :) teknolojik cadılar bilgisayarla büyü yapıyorlar falan çok değişik bir bakış açısı ayrıca hepsi de çok sevimliydi :)

    YanıtlaSil
  10. Anime izlemiyorum ama değişik sürükleyici olabilir gibi geldi :) Teşekkürler paylaşımına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dode.

      izliyceğin zaman söle banaa seçerim sanaa :)

      Sil
  11. aslında animeler normal filmlerden daha zevkle seyrediliyor. insana daha fazla hayal gücü sunuyor sanki

    YanıtlaSil
  12. death note başladım onca anime sevmiyorum yorumumdan sonra, hem de dizisine bakalım hangi cesaretle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      death note oooo efsaneeee, basılı kitapları daaa :)

      Sil
    2. Kitap Eylemi,
      Death Note harika ya. En sevdiğim ikinci ya da üçüncü anime diyebilirim. :) Akıl oyunları çok iyiydi. Dizisini pek sevemedim ama Japonlar sadece anime yapsın. :D

      Sil
    3. duygu emanet.

      benim de ilk okuduklarımdan sayılır, kipatlarınııı :)

      Sil
    4. Üstte yanlış yazmışım normal filmini sevemedim diyecektim. :)

      Sil
    5. duygu emanet.

      eveet eveet anladıım :)

      Sil
  13. Böyle animeler bana çok nostaljik hissettiriyor çizimleri, dönüşümleri falan :) İzlerim ben bunu teşekkürleeer :))

    YanıtlaSil
  14. ilkay.

    eveey uzakdoğu çok başkaaa :) animeleri en güzeli amaaa :)

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı görünüyor, aklımın bir köşesine yazdım. İzlemek ve okumak istediğim çok şey var ama okul çok yoğun maalesef:) Bu hafta 5 günde 12 sınav oldum ve iki hafta sonra aynı maratonun ikincisi başlayacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berra.

      kolaylıklar sana başarılar, boşver sonra izlersin :)

      Sil
  16. Şirin bir animeye benziyor. ^-^

    YanıtlaSil
  17. İnternetten birkaç görsele de baktım. Çok eğlenceli görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  18. Uzun zamandır anime izleyemiyordum. Bu animenin konusu da ilginçmiş. Teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil