10 Nisan 2022 Pazar

MALEZYA ENDONEZYA DİZİLERİ

 




SERIBU RINDU

Bin Kere Özlem

2018 yılı Malezya aşk, dram, aile, evilik dizisi. Başrollerde şarkıcı Azira Shafinaz ve Zul Ariffin. Ariffin, Rindu Awak, Titian Cinta gibi dizileri ile sevilen bir oyuncu.

Maisarah ve Ariel evlenme planları yaparlar ancak kız Ariel’in ona çok da ciddi yaklaşmadığını anlar, ondan ayrılır ve köyüne döner. Ailesinin yanına gelen Maisarah, çocukluk arkadaşı İrfan ile görüşmeye başlar, bir tür kardeş gibidirler, çok iyi anlaşırlar. İrfan, Maisarah’a evlilik teklif eder, evlenirler.

Ariel ise kızı kaybettikten sonra onun değerini anlar ve yine peşine düşer. Bu arada İrfan bir kaza geçirir ve ayakları sakatlanır, tekerlekli sandalyede yaşamaktadır artık. Ancak zamanla iyileşme olasılığı vardır. İrfan, kazadan dolayı huysuzlaşır. Ariel ise Maisarah’ın boşanıp kendisiyle evlenmesini ister. Maisarah ona iyi davranan ancak dürüst olmayan Ariel ile iyi biri olan ancak sağlığından dolayı çekilmez hale gelen İrfan arasında kalır.

Keyifle izlenen dramlardan. Not:3/4





SEJUTA RASA BUAT ADELIA

Adelia’nın Bir Milyon Hissi

2018 Malezya aşk dizisi. Diğer Malezya dizileri gibi Malayca ve İngilizce. Başrollerde Daiyan Trisha ve Aliff Aziz. Malezya dizilerinde genellikle olduğu gibi bölüm sayısı çok değil ve bölüm süreleri de kısa.

Adelia, gelişmek isteyen başarılı bir aşçıdır. Bir otelin mutfağında işe başlar. Mutfağa yeni şef olarak gelen Idlan ile aralarında bir çekişme olur ancak birbirlerinden de hoşlanırlar. Ancak mutfakta ve otel yönetiminde her ikisinden de hoşlanan başkaları da vardır. Bu kişiler ikisinin ilişkisini zorlarlar, Idlan’ın ailesinden gelen problemler de ortaya çıkar. İkisi birbirinden uzaklaşır ve hatta ikisi de başkaları ile evlenme durumuna gelirler ancak hala birbirlerini sevmektedirler.

Dram olmasına rağmen sevimli, şirin bir romantik dizi. Not:3/4





TELUK ALASKA

Alaska Körfezi

2021 Yılı Endonezya okul, gençlik ve aşk dram dizisi. Başrollerde Syifa Hadju ve Devano Danendra. Dizinin adı, Alaska Körfezinin iki tarafındaki denizlerin yanyana olmasına rağmen sularının birbirlerine karışmamasından geliyor.

Sekiz bölümlük dizide, Ana ile Alister çocukluk arkadaşıdırlar. Yıllarca birbirlerinden haber almazlar. Alister, Ana’nın okuluna transfer olur. Ana onu tanır ancak Alister tanımaz. Eskiden sevecen biri olan Alister artık soğuk biridir, ailesindeki problemlerden dolayı. Ana ona yaklaşmaya çabalar. Uzun süre sonra yakınlaşırlar, birbirlerini tekrar severler ancak Ana ağır bir hastalığa yakalanır. Bu durum, ikisinin sınavı olur.

Romantik dram olmasına rağmen şirin dizi. Not:3/4





TERSANJUNG

Gururu Okşanmış

2021 Yılı Endonezya aşk, evlilik, dram dizisi. Başrollerde Jessica Mila ve Rezky Adhitya.

Indah genç ve güzel bir kızdır. Anne babasını kaybedince amcasının yanında yaşamaya başlar. Babasının borcu olduğu için girdiği işlerde kazandığı parayı amcasına verir. Yengesi ile de arası iyi değildir ama amcası ona karşı iyidir. Bir gün bir işadamı olan Bobby ile tanışırlar ve aşık olup evlenirler. Ancak Bobby’nin ailesi kızı istemez ve onları çeşitli hilelerle ayırırlar. Indah’ın Bobby’den bir oğlu olur ama Bobby bunu bilmez. Uzun yıllar boyunca hiç karşılaşmazlar.

Hoş dramlardan. Not:3/4

28 yorum:

  1. İlginç konu Malezya ve Endonezya dizileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara postası.

      malezya endonezya pakistan dizileri çok hoş :)

      Sil
  2. Malezya dizilerine ara vermiştim bir süredir. Bir sürü yeni dizi gelmiş anlaşılan. :) Bakayım ben bunlara :)

    YanıtlaSil
  3. Malezya dizileri uzun zamandır izlemiyordum, not aldım deep kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      ya çok tatlılar yaaa :)

      Sil
  4. Bak yine çalışmadığım yerden olmuş konu:))))

    YanıtlaSil
  5. hiç bir fikrim yoktu bu konuda güzel bir yazı olmuş
    güzel bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Endonezya ve Malezya dizilerinin bizdekilerden farkı sürelerinin kısa olması sanırım. Bu anlamda yapımcıları, izledikleri politikayı tebrik ediyorum. Konusu gençleri hedef alan Teluk Alaska haricindeki dizilerin konularına sıcak baktım. :) Teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      evet ya yarım saat süre çok iyi bence de ve ilk beş dakka da özet hep :) malezya endonezya pakistan dizilerine hayranım yaa :)

      Sil
  7. Ay ben hiç bilmiyorum bunları ilginçmiş:)
    Peki Netflix'de var mı bunlar deepcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      netflix de yok sanıyorum ama nette var :)

      Sil
  8. amanın ilk dizi neymiş öyle irfana yazık etmemiştir inşallah dengesiz biri için
    sondan ikinci dizide de kız hastalanıyo niye hastalık varsa ilişkiler zora giriyor ki insanların kafasında allahım yine neler sorguladım neyse malezya endonezya dizileri hep dramatik galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      irfana yazık olmuyor neyse ki :) kız evet ağır hasta oluyor sonra da pastaaa :) dramatik baklava oluyolar :)

      Sil
  9. "Adelia’nın Bir Milyon Hissi" özellikle aşçılık hakkında olmasıyla dikkatimi çekti. Daha önce de hiç Malezya dizisi izlemedim. Zamanım olursa mutlaka izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül su.

      evet şeker dizi bu, aşçılık ivit, seversen başka malezya dizileri de sölerim :)

      Sil
  10. Başka ülkelerin özellikle diline hiç alışık olmadığım yerlerin dizilerini izleyemiyorum. İzlerken aşırı rahatsız oluyorum. Ama Endonezyalı arkadaşlarım olmuştum. Bir kaç kelime de öğrenmiştim. O yüzden bakmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma nil.

      ben de alışık olmadığım dilleri dinlemeyi çok seviyorum, yani izlandaca, taylandca gibi :) endonezyalılar şeker gibi :)

      Sil
  11. istek olarak kuzey ülkeleri dizisi yazısı rica ediyorum bir de :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      kuzey ülkeleri dizi listesi yapcam tamams :)

      Sil
  12. Keşke tvde çıksa, ders izlerken bakardım bir yandan. Bunları alt yazılı izlemeye üşeniyorum. Sonucusu tam Hint dizileri gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      anladııım ivit ders çalışırken altyazı zor tabiii :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. diary of meri.

      malezya endonezya pakistan dizileri hoş oluyor :)

      Sil
  14. Ayy Endonezyalı arkadaşlarım var izleyeyim onlara sürpriz olsun :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastel.

      malezya endonezya pakistan singapur dizileri çok şeker yaa :)

      Sil