3 Haziran 2023 Cumartesi

PAKİSTAN DİZİLERİ 5

 


KOİ CHAND RAKH

2018 yılı Pakistan aşk dramı. Başrollerde popüler oyuncular Ayeza Khan ve İmran Abbas. İkili, dizi çifti olarak da popülerler. 28 bölüm, bölümler yarımşar saat. Dizinin adı ayın batışı anlamına geliyor.

Tam bir aşk dramı olan dizide, bir doktor olan Rabail, anne babasını kaybettiği için amca ve yengesiyle yaşamakta. Onların da iki çocukları var. Biri kız, Nishaal, diğeri erkek, Umair. Bu üçü birlikte büyümüşler ve Umair, kendisinden yaşça büyük olan Rabail’e çocukluğundan beri aşık.

Zain ise zengin bir ailenin oğlu ve ailesi onun evlenmesini istiyor. Zain, Nishaal’a aşık oluyor ancak bir yanlışlık sonucu Rabail ile evleniyor. Nishaal, onların boşanması için elinden geleni yaparken, Umair de aynı şekilde. Zain ise arada kalıyor.

Aile, evlilik, aşk trajedilerini sevenlere. Oyuncuları ise izlemek keyifli. Not:3/4




MERE APNE

2021 yılı Pakistan aşk, evlilik, aile dizisi. Pakistan dizilerinde popüler olan akraba çocukları arasında evlenme konulu dizide kuzenler arası aşk ve evlilik teması işleniyor. Oyuncular, Pakistan dizilerinin ünlü oyuncuları Zainab Shabbir, Hajra Yameen, Usama Khan, Ali Abbas. 47 bölümlük dizinin bölümleri kısa. Dizinin adı tek başına anlamına geliyor.

Biri zengin diğeri orta halli iki akraba ailenin kızları ve erkekleri arasındaki aşk, nefret dramı. Severek evlenmek isteyenler, onlara aşık olan ve ara bozmak isteyen diğer kuzenler ve farklı istekleri olan aile büyükleri arasındaki olaylar, ana konu. Oyuncular iyi. Not:3/4





HABS

2022 yılı Pakistan dram dizisi. Başrollerde Feroze Khan ve Ushna Shah. 33 bölümlük. Bölümler yaklaşık yarım saat. Dizinin adı mahpus anlamına geliyor.

Ayesha, üniversiteyi bitirir ve işe girer. Annesi onun zengin erkekle evlenmesini ister. Salman ise zengin bir iş adamıdır, babası işi oğluna bırakmak ister, bunun için oğlunun evlenmesini şart koşar. Salman, işyerindeki Ayesha ile hemen evlenir. Ancak, Salman’ın eski nişanlısı ortaya çıkar. Bu arada, aileler de çeşitli hedeflerle bu evliliğe karışır.

Bu tür dramları sevenler için keyifli. Oyuncular da iyi. Not:3/4

24 yorum:

  1. Pakistan dizisi izlemedim ama izlemek isterim deep, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      malezya ve pakistan dizilerini sevdim :)

      Sil
  2. paylaşım ve tavsiye için sağol deep

    YanıtlaSil
  3. Diziler ggüzel, paylaşım güzeel. Hayat güzell:)

    YanıtlaSil
  4. Valla bu dizi izleme özelliğine hayranım bende o konsantrasyon sıfır sıfır sıfır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      her gece izliyom :)

      Sil
  5. Hiç izlemedim Pakistan dizilerini 😅

    YanıtlaSil
  6. Konuları Hint dizeleriyle aynı hep. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      olabilieer ama bunlar kısa :)

      Sil
  7. Ben bu aşk meşk dizilerini hiç sevmiyorum. İçinde yaşadığımız ülke kaynaklı muhtemelen. İçimizi çürüttüler

    YanıtlaSil
  8. Pakistan dizisi hiç izlemedim. Sevenlere güzel seçenekler olacaktır. Paylaşım ve anlatım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. kim kime aşık noluyoo karışıkmış konular ben sinirlenirim bunları izlersem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ha haaa evet çok aşk dramlı bunlar :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. diary of meri.

      pakistan endonezya malezya dizileri ne güzel ama yaa :)

      Sil
  11. Pek sevmiyorum Hint, Pakistan vs. dizilerini. Yine de bir, iki Hint dizisini severek izledim, bir Kore dizisi de. (Eskiden hiç bakmazdım önyargılıydım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      pakistan dizileri kısa, hint dizileri gibi değiller :) kore dizileri minnoş yaa :)

      Sil