15 Haziran 2023 Perşembe

YAZI NOTLARI


 

Bloga öykü veya yazı yazarken aldığım notlar:

Doğaya bakınca sevgi, sanat, bilim, yaşam görüyoruz. Allah’ın sevgisini öğreniyoruz.

Bizim ülkenin sırtı yere gelmez ama adam da olmaz.

Rüyamda İstanbul’a atom bombası düştü. Telefon çekmediği için kimseyle haberleşemedim.

Rüyamda trafik kazası oldu caddede. Kaza yapan kadına bir şey olmadı ama arabadan çıkarılınca şoktan öldü.

A.B.D.’de furry adlı bir akım var. İnsanlar, kedi köpek gibi giyiniyorlar, kedi köpek gibi besleniyor ve yaşıyorlar.

Spotify’da chat yapmayı sevenler var.

Evde oynamak için detektif oyunları satılıyor. Katili buluyorsunuz. Kartlar var.

Puzzle King adlı oyun da eğlenceli.

İnsan yemekler arasında gönül gezdiriyor. Yani hepsinden yemek istemese de hepsini biraz tatmak istiyor.

Anneannem ah akılsız kurukafam diyor. Yanlış bir şey yapınca.

Güzellik için yüzümüze pancar sürmek, muz kabuğu yapıştırmak gibi organik yöntemler de var. Güzel olunca kız kınalarına gidilebilir.

Poo-pourri diye bir sprey çıkmış. Tuvaletten çıkınca klozetin içine sıkıyorsun, kötü koku gidiyor.

60 yorum:

  1. Deep ya, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      bu notlarımdan öyküler yazıyorum sonra :)

      Sil
  3. Furry ne yahu. İnsan gibi yaşayan insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      gerçekten de kedi gibi yaşıyorlar ve onlara öyle davranılmasını istiyorlar :)

      Sil
  4. Ülkenin adam olmayacak kısmına yüzde bin katılıyorum 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ters pabuçlar.

      enflasyon, döviz kuru, faizler çökertcek bizi iyice :)

      Sil
  5. Notların bayağı ilginç. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      öykü yazarken aldığım notlar :)

      Sil
  6. Senin rüyalarda ilginçmiş. Benim rüyalarla ilgili bir yazı yazayım bende bir ara. Hahahahah

    YanıtlaSil
  7. "İnsan yemekler arasında gönül gezdiriyor." Tatliş bir cümle bu. Notlar güzel, hepsi de ilham verici :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      gönül gezdiriyoz ama de mi. şunu canım çekti bunu çekti diye :)

      Sil
  8. Aldığınız notlar epey ilginçmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı.

      hihi öykü yazıyorum bunları birleştirip :)

      Sil
  9. şu dedektif oyununu araştırayım ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruşyena.

      büssürü var. kargo ile gönderiyorlar :)

      Sil
  10. yaa bu fikir süpermiş ben de yazı taslaklarımın başlıklarını paylaşayım :)) bir kaçı ortak bu arada...

    YanıtlaSil
  11. Anadolu gibi notların. Alakasız zengin ve işe yarar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Güzel olunca kız kınalarına gidilebilir sözüne kahkaha attım :))

    YanıtlaSil
  13. Hahah kurukafa güzelmiş :))
    Ben de geçen gün rüyamda tuvaletteydim evimizin ve deprem oluyordu. İnanır mısın, bugün tuvaletteyken deprem oldu.
    Furry, insanların garip fantezileri var.
    Minik minik bilgiler, sağol :)

    YanıtlaSil
  14. Telefonların çekmediği durumlar ya da Fiber İnternet bağlantısı yapıldığı halde halâ İnternet kesintisi yaşamak keşke sadece rüyalarda yaşansa sevgili Derin. Gerçek hayatta da çoğu zaman kötü rüyalar yaşanabiliyor. Ve bir uyurgezer gibi ayakta rüya gördüğümüzü sanıyoruz.
    Herkes işini, görevini dürüstçe yapsa bu durumlar yaşanır mı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ah evet telefon ve internet sorunları var tabii. telefon birden susar kapanır bazen nette kaybolur :) ah bizim ülkede hayat işte aynen kötü bir rüya :)

      Sil
  15. Bazı notlarını şaşkınla okudum. Furry için araştırma yaptım. Kıyafet üretimi yapanlar için işe yarar bir moda. Yazın giyilmez ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      furry ivit, abd delirdi iyice özellikle özgürlükleri iyice abarttılar yaa :)

      Sil
  16. Poo-pourri! Potpori gibi:)) O kadar etken ki tüm kokuların yerini alıyor olmalı:))

    YanıtlaSil
  17. güzel olmadan kınaya gidilemiyor mu allah seni ne yapmasın yaa :D

    YanıtlaSil
  18. müfred.

    gerçek ivit vallahi öyle işte :)

    YanıtlaSil
  19. Ciciş Deep'in not defteri basına sızdı:))

    YanıtlaSil
  20. Ben de blog yazıları için notlar alırım heryere 🤣

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. irem witt.

      yaa hiç kötü koku bırakmıyor :)

      Sil
  22. Doğa gerçekten bize Allah'ın sanatının ne kadar harika olduğunu gösteren bir tefekkür aracı:)

    YanıtlaSil
  23. Yazı beynimin içinden canlı yayın gibi ya. :D Kafamda böyle birbiri ile alakasız milyon düşünce olur hep. Arada böyle yaz bak güzel olmuş bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      ha haa sen de not al böyle yaz iştee :)

      Sil
  24. Dedektif oyunu ve akılsız kurukafam güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      evde masabaşı oyunları ne hoş oluyor de mi yaa :)

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. doktorun defteri.

      haaa hepimizin kafası karışık herhaldeee :)

      Sil
  26. Dedektif oyunu iyiymiş. Tuvalet kokusu, oda kokusu yerine camı açmayı tercih ediyorum şansıma banyo pencerem aydınlığa bakmıyor dışarı açılıyor; en doğrusu da bu maalesef kardeşimin evinin banyosunun ve eskiden oturduğum evin banyosunun pencereleri öyle değildi çok havasız oluyor:( keşke ev yaparken banyo ve tuvaletlerin pencerelerinin dışarı açılması şartı olsa. Oda kokuları da kimyasal o yüzden eve sokmadım ömrümde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      hımmm anladım pekiii :)

      Sil
  27. yine okudum yine güldüm :D bazı yazılarını duvara çerçevelemek lazım :)

    YanıtlaSil