12 Ocak 2020 Pazar

Dergiler 2019-2






Okuyup bloga yazdığım dergileri türlerine göre listelemeye devam ediyorum.

Klasik Müzik-Andante
Eğitim-ya/da
Dekorasyon-Evim
Spor-Voleybol
Dil-Osmanlıca
Dizi-Episode
Politika-Altüst
Kişisel Gelişim-Sade
Sosyal Bilimler-Libido
Tarih-Yedikıta
Gezi-Traveler
Kültür-Bütün Dünya
Fantastik-Yabani
Sinema-Kültür Sanat
Müzik-45’lik
Bilim-Herkese Bilim Teknoloji, Bilim Teknik, Popular Science
Mizah-Çene, Gececi, Para Tuzağı, Bayan Yanı, Naber, Mağara, Uykusuz

Not: 2020 yılında ise herhalde pandemi yüzünden evde oturduğum için pek dergi keşfedemedim. Sadece salgın öncesi birkaç dergi keşfedebildim. Bunlar da, kültür dergisi Dutluk, edebiyat dergisi Muhit, Hawking'i konu alan bilim dergisi All About Space, şiir dergisi Sadece Şiir oldu.

35 yorum:

  1. Senin evde günler kaç saat acaba deep 🤔 Hayır, bizde 24 saat var ve yetmiyor da ondan soruyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      ayol, yalnız yaşayınca hayat kolay ki yaa. gece geç saate dek dizi izlemiştim. bak bugün, öğleden sonra ikide uyandım, kahvaltı yaptım, bulaşık, çamaşır, yemek filan, şimdi de dizi izlemeye başladım. alışverişe çıkcam, akşam da dizi izlicem işteee :) zamandan bol ne var yaaa :)

      Sil
    2. Ben hep diyorum zaten evlenmek, çoluk çocuk falan delilik diye. Zamandan bol ne var ya demek büyük bir zenginlik Deep, kıymetini bil :) bir saniyeye bile muhtacım, yetmiyor zaman "ben" olup kendi istediklerimi yapmaya...

      Sil
    3. manxcat.

      :) haklısın tabiii ama olsun aile olmak da ne güzel bişi kiii :)

      Sil
  2. Sporda "Socrates". Tek geçerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klio.

      socrates, hep görüyom dergi standlarınnda, bakıyom, ama alıp okumadım daha, tımams okuycam saoool :)

      Sil
  3. Bazılarını biliyorum, bilmediklerime bir bakayım. Dergi okumuyorum uzun bir süredir. Başlasam tekrardan güzel olacak. Süpersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap gizi.

      dergi okumak güzel bişi yaa ne dergiler var amaa, örneğin, 221b, bence en güzel dergiiii :)

      Sil
  4. Deep ilham vericibir insansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      bunu duyduğuma çok sevindiim :)

      Sil
  5. Bir zamanlar Varlık ve Milliyet Sanat vardı. Sanırım hala devam ediyorlar. Ne güzel dergilerdi. Dekorasyonda Evim de iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ikisi de sanırım devam ediyoo :) evim şirin dergi yaaa :)

      Sil
  6. Nat geo ve yine nat geo'nun traveler dergisi dışında daha başka bir dergi okumadım herhalde. Bayadır onu da okumuyorum, iyi hatırlattın alıp okuyayım barii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi mırıltısı.

      nat geo da traveler de iyi yaaa :) bi de conde nast traveler iyi, bir de smithsonian iyiii :)

      Sil
  7. Yedikıta , Popular Science, Bilim ve Teknik sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      hıhıms üçü de iyi şekerlik :)

      Sil
  8. Teşekkürler:)Öneriler için:)

    YanıtlaSil
  9. müfred.

    eveey sen bilim teknik okuyodum hıhıms :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı.

      ay işte çalışınca, yalnız yaşayınca hayat kolay yaa :)

      Sil
  11. Ben de bu yıl Kafa dergisiyle açtım bakalım. Her ay bir dergi okuyabilir miyim hedefler içerisinde var amaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonca.

      ayda bir dergi yeterlii okursun tabiii :)

      Sil
  12. maşallah sana azıcık senin gibi olabilsem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      ay boşver sen olmak da güzeeel :)

      Sil
  13. Ben de dergiler okumak istiyorumm. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      hadi işallah maşallah hihi :)

      Sil
  14. osmanlıca mı öğreniyon,ilginç..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      dillere meraklıyım ya ondan işte, bazen ingilizce osmanlıca da çeviri oluyooo :)

      Sil
  15. Dekorasyon evimi bende severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      çok şirin dergi yaaa :)

      Sil
  16. uykunda paralel evrene geçip bunları okuyup geliyorsun di mii buna asla yetişemeeem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      he evet evet :) atiyedeki teyzeyim ben :)

      Sil
  17. Ne çok dergi varmış deep 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      heee yaa derya gibi dergi vaaar :)

      Sil