18 Şubat 2021 Perşembe

PARK









Parkta bir bankın önünde üç oğlan bir kız gördüm, ergenler. Bağırarak konuşuyorlardı, kız gidicem dedi, oğlanlardan biri olmaz filan dedi, kolunu çekiştirdi kızın.

Hemen yaklaştım yanlarına, oğlana dedim, dokunma kıza, oğlan da şaşırdı kız da, taciz etme dedim kızı, kıza da gel benimle yürü evine gidiyorsun dedim, yürüdük biraz, Florence Nightingale’e doğru yürüdü, izledim arkasından gitti, gitmeden önce vallahi haklısınız ya, dedi.

Yine parkta bu kez bir adam gördüm, minnak bir kızın saçını okşuyordu, kız da adamın elini ittiriyordu. Hemen gittim adamın yanına. Kız istemiyorsa dokunamazsınız ona dedim. O benim kızım dedi. Olsun dedim istemezse dokunamazsınız, bak istemiyor dokunmanızı.

Hayır dedi, o kapris yapıyor sadece. Tamam dedim, kapris yapmak onun hakkı. Yapsın, cadı olsun, hakkını arasın, eşinize de o istemediği sürece dokunamazsınız. Adam tuhaf tuhaf baktı, herkes sizin gibi olsa bu ülkede hiç kötü olay yaşanmaz dedi.

Adam ile kızını parkın önünden geçerken görüyorum arada, adam mutlaka gülümseyerek selam veriyor.

73 yorum:

  1. Yaptığın çok güzel Deep. Ama bunları yapanlara o bilinci aşılamak lazım. İşte o zaman aydınlığa çıkacağız.

    YanıtlaSil
  2. Helal:)istenmeyen bir durum olursa yol onların saçlarını minnoş diyipp:)gerekirse bizde yardıma geliriz:)

    YanıtlaSil
  3. iyi kalpli güzel ruhlu ponçik deepsii bir jedi olarak fiyuuv fiyuuv müdahale etmişsiin :) dikkatli yaklaş tabi bu durumlarda etrafta manyak örümcekler filan oluyo :) deepbond senii :) o foti de ne güzel yaaa masal gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      örümcek avcısı kelle avcısı derin jane bond :)

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsın, bravo ülkemizin senin gibi insanlara gerçekten ihtiyacı var 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten çapkın..

      ya bunlar ufak şeyler ama yaa :)

      Sil
  5. Ay Deep haklisin da korktum okurken sana bir şey olacak diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevkoz.

      maallemde bişi dapamazlaar hihihi :)

      Sil
  6. Güzel kapli deepsi :) herkes senin gibi olsa keşke.

    YanıtlaSil
  7. Ya görünmez duvarların ardında yaşananlar...
    Keşke herkes duyarlı olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      oyy evlerde evet aman aman valla :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      yaa ufak şeyler ama kiii :)

      Sil
  9. Ne güzel. Ama her insan böyle medeni karşılık vermiyor müdahaleye. Bazen de çekiniyoruz sanırım. Oysa çekinmeden müdahale etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada denizi.

      evet valla ülkemizde insanlardan korkuyoz artık :)

      Sil
  10. Ne güzelsin, ne cesursun.. Keşke herkes böyle şeylere ses çıkarabilse Deep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      mahallede olunca korkmadım :)

      Sil
  11. Keşke bunlara hiç gerek kalmasa. Kadınlarımızı ve kızlarımızı hakları konusunda bilinçlendirmeli ve erkeklere de nerede durmaları gerektiğini hatırlatmalı.

    YanıtlaSil
  12. Adamı duyunca bir an tedirgin oldum ve eyvah dedim... Neyse ki babası çıkmış 🙏 bir kaç sene önce benzer bir olay yaşamadım ama benim rastladığım adam babası değildi.. Ve farklı diyaloglar yaşamıştık.. Bir de ergenler, bende çok rastlıyorum bu tarz şeylere son yıllarda ve üzücü gerçekten :-(

    YanıtlaSil
  13. Çok iyi yapmışsınız ama kendinize dikkat edin. Ülke tümden aklını yitirdi bu taciz, tecavüz sarmalının sonu ne olacak bilemiyorum. sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      valla evet ülkece cinnet geçiriyoz de mi :)

      Sil
  14. Süpersin helal olsun ben de yapardım valla aynısını dayanamıyorum artık sabırlar tükendi bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemin takvimciği.

      oleey aferim sana da o zamaaan :)

      Sil
  15. Herkes sizin gibi olabilse keşke sevgili deeptone...

    YanıtlaSil
  16. Bende diyorum herkes sizin gibi düşünceli olsa kötülük yaşanmaz. Tebrik ederim sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanat penceresinden.

      valla öyle dedi, demekki öyle olabilirmiş yani :)

      Sil
  17. Müslüman, kayıtsız kalmayan kişinin adıdır. Sağ olunuz. Kısacık da ben anlatayım. Yolda üç oğlan çocuğu gördüm, yanlarına gittim ve hemen konuşmaya başladık. Sonra onlara, YouTube kanalımın olduğunu söyledim ve peşimi bırakmadılar. Kafalarını okşadım, tam gidiyordum ki koca bir adam önümü kesti. Siz kimsiniz dedi. Ne konuştunuz diye sordu. Olduğu gibi anlattım. Ama anladım ki bu taciz haberleri ülke halkını diken üstünde tutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa özbek.

      evet tabii taciz tecavüz cenneti oldu ülkemiz :)

      Sil
  18. Halam torununu parka götürmüş,yaramaz oğlan eve dönmemek için öyle bir yaygara koparmış ki zavallı halam derdini anlatincaya kadar bi hal olmuş.Polis alıyormuş neredeyse şikayet yüzünden. Çok karmaşık ve üzücü bir durum. Diken üstünde olduk hepimiz :(

    Bu arada iyi ki tepki almamissin.Oluyor çünkü , maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      valla bu örnek de ilginçmiş, şanssız hala :)

      Sil
  19. Deep kurgu mu gerçek mi bu diye sorsam? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem k.

      kurgu değil tabiside, baksana yazının altında öykü demiyo ki :)

      Sil
    2. Hmm o zaman tebrik ederim iyi yapmışsın :)

      Sil
    3. özlem k.

      pikuuuu :)

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      vatan sağolsun hihihi :)

      Sil
  21. Eğitim, Eğitim, Eğitim ama yok! Olmuyor, işte, umarım bir gün olur ne diyelim. Aşırı sahiplenme, kendini üstün görme gibi cahil davranışları ancak eğitimle aşılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif kerim çalışkan.

      hadi işallah maşallah :)

      Sil
  22. Normalde bu kadar anlayışlı karşılamıyorlar gidip bir şey dendiğinde :) Herkes insanların sınırlarına saygı göstermeyi bilse keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      evet evet bizim ülkedeki eksiklik saygı evet :)

      Sil
  23. ause esua.

    yapsın herkes bana neee :)

    YanıtlaSil
  24. müfred.

    ah biz türkler herşeyin suyunu çıkarırıız :)

    YanıtlaSil
  25. ilkay.

    valla yaa bi uygarlaşabilseydik :)

    YanıtlaSil
  26. Evet, saygı büyük eksiklik. Herkes birbirine saygılı olsa zaten böyle durumlar yaşanmaz. Helal olsun deep, ben olsam korkardım. Ama vicdanım da sızlardı ☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      sayı evet ülkemizdeki eksiklik :)

      Sil
  27. Hindistan’da pembe tişörtlü teyzeler var, kadınlara veya kız çocuklarına yapılan her türlü taciz ve şiddete karşı sopalarla girişiyorlar 😁, bize de lazım. Mahalle kültürü geri gelmeli, öyle olunca herkes herkesi tanır, kötü olaylar başlamadan engellenmiş olur. Helal sana çocuğum 🧿😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş sevdası.

      ooo iyimiş eveet bizde de olsun o teyzelerdeeen :)

      Sil
  28. Ne kadar cesursun Deep, artık insanlar bu tarz olaylara müdahale edemiyor, korkuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berra.

      valla, yorumlardan sonra ben de korktuum şimdiii :)

      Sil
  29. Şu veletlerden bana da denk geliyor parklarda sesli sesli konuşuyorlar, bende emekli amcalar gibi bağrınıyorum hahahahaha :D

    YanıtlaSil
  30. Deepsi, hala hayatta olmana sevindim:))bu kuyuyu daha önce de paylaşmıştın değil mi? O zaman karsızdı. Her hali ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbapa günlüğü.

      taam bi daa böle şeyler yapmıcam, tehlikeli demekki :)

      Sil
  31. Ama Deep! Sen çok tatlısın iyiki varsın...

    YanıtlaSil
  32. Bazen uyarmaya da korkuyor insan. Uyarana da şiddet oldukça yaygınlaştı ve normalleştirildi.

    YanıtlaSil
  33. Maalesef gençlerimizin çoğu kendilerini düzetmek için çabalamayıp bulaştıkları saçma yollara her ne kadar ailenin payı da olsa suçun tamamını aile bireylerine atıp olaydan sıyrılmaya çalışıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeymanur çalışkan.

      ne güzel söyledin yaa :)

      Sil
  34. Çocuklara mahremiyet eğitimi vermek çok önemli. İstemediklerinde dokunmamak, eşyalarını izinsiz almamak da bunun bir parçası. İyi demiş :)

    YanıtlaSil
  35. Ne kadar doğru insanın kendi öz kızı bile olsa istemediği sürece ona dokunamazsın.

    YanıtlaSil
  36. çok iyi yapmışsın bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      iyi ama dikkat etcem bundan sonra, yorumları okuduktan sona :)

      Sil
  37. Keşke herkes senin gibi olsa deep ☺️

    YanıtlaSil