28 Ekim 2021 Perşembe

KİTAP ÇIKARAN BLOGCULAR 2

 



Hale Nur Durmuş (Sessiz Gemi)-Vincent Konağı

Makbule Abalı (Uçun Kuşlar)-Geriye Kalan

Hanife Mert (Yaren)-Düş Batımı

Ece Evren-Kara Pazarlar

Mehmet Osman Çağlar-Mavi Mısralar

Gülsen Varol-Albümdekiler/Cehennem Deresi

Mert Ofluoğlu (Kafa Dergi)-Ters Düz

Büşra Nebati-Benden Duymuş Olma Da

Kezban Şahin Taysun-Aynadaki Göz/Kelebekten Sığınak

Deniz Moralıgil (Vladimir’in Derdi)-Gölge Falı/İki Mükemmel Boşluk

Erdi Karadeniz-Pesimisyon/Beni Sevmek Zorundasın/Bu Şartlar Altında Ölemem

Berkay Daçe-Gökdelenin Tepesinden İnsan Manzaraları

Nurşen Şenol Güllüoğlu (Leylak Dalı)-Mutfağın Hatıra Defteri

Tolga Yazıcı-Parçalanmış Gülüşler/İçimde Ölen Biri Var

Hamiyet Akan (Yürekten Kaleme)-Göçebe Şehrin Efendisi

Gonca Keskin-Gül Kurusu Öyküler

Ezgi Duran-Altın Çağ

Eren Özeren Özgül (Okuma Günlüğüm)-Girişim

Benokız-Sevgiler Beno’dan

Birgül Özen-Ev Anası

Sezer Özşen (Momentos)-Anıltı


Bu liste de pandemi öncesinde kitap çıkaran blog arkadaşlarımızın listesi. Arada unuttuğum veya bilmediğim varsa arkadaşlarım söylesin, hemen eklerim. Bu kitapların nerdeyse hepsini okuyup yazmıştım blogumda. Okumadığım birkaç tane var, sevgili Momentos'un kitabı, sevgili Vladimir'in kitapları, sevgili Tolga'nın ikinci kitabı.

24 yorum:

  1. Ooo nostaljii ^^ ponçik deepsii :)

    YanıtlaSil
  2. Ne çok arkadaşımız var listede. Bir kısmını hiç tanımıyorum. Tebrik ederim hepsini. :)

    YanıtlaSil
  3. Herkesi tebrik ediyorum,birgün kitabım olmasını ben de çok isterim:)

    YanıtlaSil
  4. Gün gelip ben de kitap çıkarırsam listede ismimi görmek isterim Deep :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel liste. Sağolasın cancağızım

    YanıtlaSil
  6. Bu listeden de iki kitabım var. :) Bilgilendirme için çok teşekkürler deep. Kitapları incelemek için referans bir post olmuş. Emeklerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. Deep biz çok eskide kalmışları da yayına aldığın için teşekkürler. 95 Aralık sonunda baskıya girmiş, 96 da çıkmıştı :)) Eyvallah <3

    YanıtlaSil
  8. Birkaçını biliyordum ama ne kadar çok arkadaşımızın kitabı varmış. Derlediğin için teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
  9. Derin gene bir güzel iş yapmışsın. Pandemi öncesi, Pandemi sonrası diye ayırmak da ilginç. Sayende bilmediğimiz durumları öğreniyoruz. Bir kez daha teşekkürler.
    Emek harcayan tüm arkadaşları kutluyoruz.

    YanıtlaSil
  10. sevgili arkadaşlarım, inşallah hepimizin herkesin kitabı olur, blog yazanlar arasında kitap çıkarabilecek çok arkadaşımız var zaten, bu liste de hep dursun, bu listeden, isteyen arkadaşlarımız, kitap çıkaran arkadaşlarımızın kitaplarını okuyabilirler, ben de önceki yazımdaki daha yeni yazılan kitapları okuyacağım, pandemiden sonra inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel😍Birkaçını biliyordum ama bilmediklerim de vardı aralarında tebrikler👏

    YanıtlaSil
  12. Çok naziksin Déepcim kendimi görünce çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  13. Deep kızım. Kara Pazarlar miadını doldurdu. Asıl kitabım Geçmişten Gelen Adam
    Yazayım dedim. Belki değiştirebilirsin. Ayrıca bana da yer ayırdığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      onu da yazdım kii, ilk yazıda :)

      Sil
  14. Deep bu ay bahsedeceğim bir iki arkadaş var bu yazına da link vereyim silmezsen tabii 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      ayolcum, bunlar temel yazılar, dursun da herkes baksın, ben de alıp okumayı unutmayım diye :)

      Sil
  15. https://masalsiarazi.blogspot.com/2022/04/kitap-yazdm-dut-agacnn-altnda.html

    sevgili sanat penceresinden arkadaşımızın kitabısı.

    "Dut Ağacının Altında"

    :)

    YanıtlaSil
  16. https://serhira.blogspot.com/2017/01/mustafa-necatinin-mubadillerle-ilgili.html

    sertaç öztepe cihan (serhira)

    memleketten vatana sessizlerin hikayesi

    YanıtlaSil
  17. düş tasarımcısı.

    sevil çevirgen (ya başka bir hayat mümkünse)

    YanıtlaSil
  18. hayat yazıyor

    handan kılıç

    çam ağacının gölgesinde

    akışına bırak

    YanıtlaSil
  19. nurten yiğit tartaç

    sığırcık zamanı

    YanıtlaSil