2 Kasım 2021 Salı

DEMONYAK 5

 




Annecüğüm, çok kilo aldım pandemide evde, şişman vampirler uçamaz olmaz öyle şey, hemen diyete giriyorum, ama diyete başlamadan önce bir jübile yapmam lazım. Şimdi jübilem için sen bana şöyle hımm çikolata parçalı kakaolu kek yapsan yaa, kakaolar aksın kenarlardan. Magnolia yapsan az gelir şimdi olmaz kek doyurur yani yoksa seni de yemem lazım ama annecüğüm sen bana lazımsın.

Sevgili annikom, ya dişlerime bir şey olursa nolcak, dişsiz vampir, ya anneannem gibi olursam, dişleri yok yaa, hep rondoda çorba yapmam lazım, mantıları ısırmadan yutmam lazım, blender filan meyve suyu, ya olmaz ki, dişlerim yapılıncaya dek aç kalcam demektir yani, kansız vampir mi olurmuş, kan yerine insan pekmezi bulmam lazım, yanına da tahin, hani sen yapıyon ya, nohutlu salata, üstüne de tahin, sen bunu yapıp rondodan geçirirsin demi, dişsiz kalırsam.

Tamam annecim yaa, hep de bana hatırlatmak zorunda değilsin, biliyom, bünyem güçlü değil, çabuk hasta oluyorum, biraz hizlı uçsam, terleyip üşütüyorum, çok çabuk yoruluyorum, enerjisi düşük vampirim napayım, biliyorum, küçükken akraba gezmesine Elazığ’a gittiğimizde amcamın bahçesinde yerden çok kar yedim de gece üşüttüm, o günden beri bünyem zayıf. Napayım ama vampirlik öyle bırakılabilen bir şey değil ki?

Tamam annesi, biliyorum, uçarken, av peşinde koşarken seni arayacağım, haber vereceğim sana, eve geç kalacaksam, geceleri avdayım tabii haliyle, ah ah evet biliyorsun telimi hep düşürüyom yere havada uçarken, kaç kere düşürdüm, hatırlıyor musun ki, düşürdüm sanıp da yere inip bir insandan telefonumu aramasını istedim, evde sen açtın, meğerse yanıma almamışım.

Annecim, işsiz bir vampir olarak napsam, üniversite mezunları asker oluyormuş ya işsizlikte, sonra da Irak’a filan gidiyorlarmış, yazık onlara de mi, ben gitsem nasıl olsa ölmücem, gitsemmi ki, yoksa bordo bereli mi olsam, onlar savaşta ölmeyenler, bordo bere yakışır bana, sonra altıma kot giyerim, üstüme de crop top, ya biliyon şimdi böyle giyiyolar ama, üstüne de ceket de normalde modası ceket kapalı olcak da nedense kapatmıyorlar yaa, ben kapatırım, altıma da skinny fit giyerim de ama önce diyet yani ama ondan önce sen jubile keki yap da.

37 yorum:

  1. Sizin hikayede vampirler vaz geçilmez anlaşılan.:) Güzel olmuş öykü. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı.

      bu öyküde eveet öyle gidiyor, vampir, şeytan, cadı :)

      Sil
  2. rejime başlamadan önceki son gün. Ben de nasılsa yarından itibaren yemiycem diye ne bulsam yerim. :) Eee ne anladık o rejimden. Vereceğim kiloların yerine stok yapmış oluyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs. crumplebottom.

      eveet öyle oluyoruuz :)

      Sil
  3. Bir vampir benden arama yapmamı istese yekten telefonu eline verir arkama bakmadan kaçarım kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ha haa, filmlerde bize zarar vermiyolar neyse ki :)

      Sil
  4. Gittikçe ilginçleşiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      şeytan çıkaran vampir kız eveeet :)

      Sil
  5. Diyetten önceki günün son hali:)

    YanıtlaSil
  6. Alemsin deep :)) Bana da bir jübile keki lazım ;)

    YanıtlaSil
  7. O yukardaki tas kebabı tam rejimlik zaten, rahat ol Deeppp, yalnız değilsin ;))

    YanıtlaSil
  8. Kısa kısa anneye notlar.. diyete mi giriyon, ırak' a mı gidiyon belli değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      bu öykü komikli gidiyo eveey :)

      Sil
  9. Deep, bu arada sayfanda neden arama kutusu yok? Ekler misin, okuyucuların için yararlı olur =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayıp fısıltı.

      hımms pekuu bi bakayıms :)

      Sil
  10. Jübile keki hepimize lazım.)))

    YanıtlaSil
  11. vampirler kilo almaz neyse ki :-))))

    YanıtlaSil
  12. Jubile keki yiyen vampir olabiliyor mu sonra?

    YanıtlaSil
  13. Vampirleri genelde hep zayıf, ince kemikli falan hayal ederdim ben :)

    Bir de, kullanıcı adımı değiştirdim, Küçük Hanım'dan Küçük Kara Balık'a geçiş yaptım. Epey çocuksu kaldığını düşünüyordum, pek memnun değildim bu yüzden. Bir de yeni bloglara yorum yazınca kullanıcı adım yüzünden küçük olduğum düşünülüp hemen senli benli bir üslup kullanılıyordu. Derken değiştirdim ben de, çok sevdiğim, zaman zaman kendimi ozdeslestirmekten alamadığım bir hikayenin protagonist karakteri, canım Küçük Kara Balık yeni kullanici adım olsun istedim :)

    Öyle haber vermek istedim kısaca, ben benim yani yeni biri değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveet haklısın tombul vampir yoktur herhaldesi :) ismin anladım eveet :)iyi yapmışsın, küçük kara balık eveet o da çok güzel haklısın :) hıhıms evet hemen anlamıştım zateen :)

      Sil
  14. Ya çok güldüm "biraz hızlı uçsam, terleyip üşütüyorum" kısmından sonrası çok komikti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      hehe pekuu, sevindim o zamansa :)

      Sil
  15. Bu öykünün öncesi de var galiba ama ben kaçırmışım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      şeytan çıkaran ve kendini vampir sanan bir kız. her yazı ayrı bir hikaye :)

      Sil
  16. Vampirlerin en şirini:))

    YanıtlaSil
  17. Pandemi vampirlere de iyi gelmedi anlaşılan🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      ha haaaa eveet komikçiiii :)

      Sil