LUKAS DHONT FİLMLERİ
Henüz iki filmi olan Belçikalı genç yönetmenin iki filmi de başarılı ve haklı olarak bol ödül aldılar.
KIZ
Girl, 2018, Belçika
Genç bir kız baleye tutkuyla bağlıdır, en iyi bale okullarından birine girer, başarılıdır ancak bedenini çok zorlar. Kız aslında kız değil bir erkektir yani kendini bir kız gibi hissetmektedir, ameliyat ile kız olmak ister. Etkileyici bir dans, cinsiyet, aile filmi. Not:4/4
YAKIN
Close, 2022, Belçika
İki küçük ergen oğlan çok iyi arkadaştır, aynı okula giderler, okul dışında da hep birlikte oynarlar, zaman geçirirler. Sınıf arkadaşları onları eşcinsel sanıp alay edince oğlanlardan biri diğerinden uzaklaşmaya başlar ve bu durum da hayatlarını etkiler ve değiştirir. Çok etkileyici. Not:4/4
KORKU
KARABASAN
Marerittet, 2022, Norveç
Genç bir evli çift çok güzel bir eve yerleşir. Kadın, geceleri kabuslar görmeye başlar. Bir canavar rüyasına gelmekte ve doğmamış çocuğunu ondan almaktadır. Karanlık film. Bir halk inanışından yola çıkıyor. Korku sevenlere. Not:3/4
TEKSAS KATLİAMI
Texas Chainsaw Massacre, 2022, A.B.D.
Ünlü korku filmleri serisinin son örneği. Bir kasabada deriyüzlü bir adam elektrikli testere ile dehşet saçar. Gerçek olaylardan yola çıkan film çok kanlı. Not:3/4
KOMEDİ
ZORAKİ İKİLİ
De L’autre Cote Du Periph, 2012, Fransa
Başrolde Omar Sy. Birbirinden farklı iki polis birlikte bir suçun peşine düşerler. Eğlenceli aksiyon. Filmin devamı da çekildi. Not:3/4
DRAM
LA LIGNE
Ursula Meier, 2022, Fransa
Genç bir kız, evde annesine saldırır ve annesine yaklaşmama cezası alır. 100 metre sınırı vardır. Kız ise ailesinden uzaklaşamaz ve 100 metre sınırında yaşar, hep eve girmek ister. Anlamlı film. Not:3/4
BİYOGRAFİ
MOLLY’NİN OYUNU
Molly’s Game, 2017, A.B.D.
Gerçek yaşam öyküsü. Olimpiyat kayakçısı Molly, sakatlandıktan sonra zenginlere kumar oynatmaya başlar. Haksız para kazanınca devlet peşine düşer. İlginç bir hayat. Oyuncu kadrosu iyi. Jessica Chastain, Kevin Costner, Idris Elba. Not:3/4
AKSİYON
ANNELER GÜNÜ
Dizen Matki, 2023, Polonya
Oğlunu kaçıran gangsterlerin peşine düşen eski bir anne ajan bol aksiyon ve dövüş, kurşun ile hedefine ulaşmak ister ve eski günlere de döner. İzlemesi keyifli. Not:3/4
GERİLİM
ANNE
The Mother, 2023, A.B.D.
Jennifer Lopez aksiyon, gerilimi heyecanlı. Kiralık katil bir anne, gençken kızını bir aileye verir, yıllar sonra kızının hayatı tehlikeye girince ortaya çıkıp kızını korumak zorunda kalır. Not:3/4
KORUYUCU
The Protector, 2022, Kanada
İlginç bir gerilim filmi. Islahevinden çıkan bir genç kız bir kasabaya yerleşir. Ona bir kutsal kitap verilir, Koruyucu adında. Kasabada bir tür din vardır. Kız ise hayatına devam etmeye çalışır ancak o bir kurbandır. Not:3/4
girl ve close iyiydi eveet duygusal :) karabasan çok iyiydi sonu da garip bitti :) teksas katliamı testerenin kasaba versiyonu gibi :D oo diğerleri de güzeel yine iyi filmler seçmişsin canımcım :)
YanıtlaSilsessiz gemi.
Silkasabalı testereee :)
Kız filmi on numara beş yıldızdır :)
YanıtlaSildada.
Sileveet bütün galaksi :)
2 film izlemişim, koruyucu dikkatimi çekti önceliği ona verebilirim sağol deep
YanıtlaSilyüreğimin iklimi.
Silkeyifle izlenen filmlerden :)
Kız iyiymiş👍. Zaten en yüksek notu ona vermişsin Deep😊🤚
YanıtlaSilyıldız.
Silfransa, belçika çok iyi sinemalar :)
gerilim falan ters bu aralar bana, :) maceraperest hissettiğim zamanlar :) yok mu macera türünde ille de izle diyeceğin bir şeyler:)
YanıtlaSilkitap eylemi.
Silmacera aksiyon uuuu çok vaar :)
Yakın ve Koruyucu ilgimi çekti. Konuları farklıymış. :)
YanıtlaSilduygu emanet.
Silyakın çok iyi dram koruyucu ise oldukça ilginç ve heyecanlı :)
Güzel bir seçki ve çoğu da yeni film. Molly'nin Oyunu filmindeki kadın bayağı bir akıllıydı. İzlenir. Close'u bulup aldım ama daha başlayamadım deep. La Ligne'nin konusu ilgimi çekti. Fragmanına bir bakayım. :)
YanıtlaSilfoto hasta siempre.
Silclose çok iyi, ligne de iyi dram :)
Çok güzel filmler var Deepcim eline sağlık bakıcam:)
YanıtlaSileren.
Sililk iki film :)
Anne yi izledik geçenlerde. Biraz vasat ama j lo nun da yaşlandığını görmek moralimi yükseltti 🤣🤣🤣
YanıtlaSilderya.
Silhaa haa o bile yaşlanıyorsaaa saaa :)
Zoraki İkili benlik :)
YanıtlaSilyaşamdan yazılar.
Silçok eğlenceli film yaa :)
Listeden bir tek Close'u izlemişim. Duygusal bir roman tadındaydı.
YanıtlaSilklio.
Silçok doğru yorum :)
Çoğu yeni filmlerden galiba, bir bakayım:)
YanıtlaSildiary of meri.
Silyeni filmleri tercih ediyorum :)
İlginç olduğu kadar güzel filmler de varmış. Bilgi ve paylaşım için teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık olsun.
YanıtlaSilnazlı.
Silyaşasın filmler :)
Her çeşitten var maşallah. :)
YanıtlaSilshe is tha men.
Silbio diversity :)
tarık.
YanıtlaSilkomedi filmi çoook :)
Girl ve Close filmlerini izledim. İkisini de çok sevdim ben.
YanıtlaSilada deniz.
Sileveet ikisi de çok iyi :)
Jennifer Lopez'li olanı izledim yakın zamanda, beğendim de. Yine aynı oyuncunun Yeter isimli filmini de çok sevmiştim.
YanıtlaSilbücürük ve ben.
Silyeter bakayım hangisiydi :)