23 Haziran 2023 Cuma

MİNİ DİZİLER 2

 


ALMANYA

Souls

2022 gizem/bilimkurgu dizisi. Üç zamanlı dizide geçmiş, bugün, gelecek bulunmakta. Üç zamanda yaşayan üç ayrı kadının hayatı birbiri ile bağlantılı. Bağlantıyı da bugün yaşayan ergen bir oğlan sağlıyor. Oğlan, bir trafik kazası geçiriyor ve geçmişte yaşayan bir pilotun anıları onun zihnine yerleşiyor. Pilot da kaza yapıyor. Üç kadın da bu oğlan ile ilintili. Türü sevenler için. Not:3/4

İNGİLTERE

Without a Sin

2022 yılı suç dizisi. Bir karı kocanın kızları öldürülür. Bir adam yakalanır, hapse atılır. Ölen kızın annesinin içi rahat etmez. Katille gider konuşur, hapiste. Katil suçsuz olduğunu iddia eder. Kadın araştırmaya başlar. Keyifli dizi. Not:3/4

Steeltown Murders

2023 yılı suç dizisi. Gerçek olay. Güney Galler’de 1970’lerde genç kızlar kaybolur, öldürülür. Aradan uzun yıllar geçer, o yıllarda da o yörede polis olan biri, yeni DNA yöntemleriyle o günün katilinin peşine düşer. Türü sevenlere keyifli. Not:3/4

AVUSTRALYA

The Clearing

2023 gizem/gerilim/tarikat dizisi. Gerçek olay. Aile adındaki bir tarikat ve onun lideri olan kadın, minik çocukları, çoğunlukla kızları toplar ve çiftlik tarzı bir yerde onları barındırır ve yetiştirir. Çevrede kızlar kayboldukça bu durum dikkat çeker. Çocuklar da şikayetçi gibi değildirler ancak bir minik kız kaçar. Sürükleyici. Not:3/4

İTALYA

LIDIA POET

2023 yılı hukuk/dönem dizisi. Gerçek olaydan esinlenme. Lidia Poet, 1800’lerde yaşamış ilk kadın avukat, İtalya’da. Poet, hukuku bitirir ancak mahkemelere giremez, erkekler onu ciddiye almaz, alay da ederler. Ancak o inatla mücadele eder. Mahkemelere avukat abisinin yardımcısı olarak girer. Dizi eğlenceli, sürükleyici. Oyuncu, giysiler çok iyi. Not:4/4

ROMANYA

Spy/Master

2023 yılı Soğuk Savaş dönemi casusluk dizisi. Gerçek olaydan esinlenilen dizide Romanya’nın lideri Çavuşevsku’nin sağ kolu olan Victor, iki taraflı casustur. İki taraflı çalışmaktan bıkan adam, bir Almanya resmi gezisinde A.B.D. elçiliğine sığınır ve A.B.D.’ye iltica etmek ister. Romenler, Ruslar, Almanlar, Amerikalılar, hepsi peşindedir, bildiklerinden dolayı. Çok heyecanlı dizi. Not:4/4



Fotolar: Spy/Master ve Lidia Poet

31 yorum:

  1. Not aldım deep güzel bir hafta sonu seninle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      iyi bayramlar sana da ciciş :)

      Sil
  2. Without Sin'e talip oldum onun da altyazısı yokmuş :)) Kara bahtım kör talihim diyorum :) Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      hımm evet her filmin altyazısı bulunmuyor de mi bazen de filmi bulunmuyor da altyazısı oluyor :)

      Sil
    2. Bazen de altyazı önce oluyor sonra kaldırıyorlar. O yüzden bazı önemli filmlerini altyazıların tazeyken gördüğümde hiç affetmiyorum deep hemen indiriyorum :))

      Sil
    3. film gündemi.

      hihihi pekiiii :)

      Sil
  3. Sürekli dizi izliyorsun, iyi seyirler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      geceleri film veya dizi hıhıms :) şimdi bayramda bol kitap film dizi :)

      Sil
  4. LIDIA POET bu dizi karşıma çıkıp duruyor, bakacağım :)

    YanıtlaSil
  5. İlk ikisi tanıdık geliyor ama izledim mi emin değilim. Onun dışında Lidia Poet çok ilgimi çekti bakacağım. Keyifli seyirler elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      lidia poet tatlı şeker dizi :)

      Sil
  6. Geçen adam beni sinir etti.
    Daha da film dizi önermek gelmiyor o yüzden ona. :))
    Ama diziler iyi gibi.
    Lazım olursa dursun kenarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      sen kendin izle mademsi :)

      Sil
  7. Mini dizi dedin beni çektin:)))

    YanıtlaSil
  8. Senin tabirinle; "pekuuu" :))

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de izlemek isteyeceğim türden filmler ama en çok sonuncuyu merak ettim ve bir devlet başkanının en yakınının casus olması kadar felaket bir şey olamaz herhalde dedim. Acaba şu anda kim bilir kaç ülkede böyle facia bir durum yaşanıyordur?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      evet yayın bir durum olmalı. spy master çok iyi dizi yaa :)

      Sil
    2. Bu arada ben de çok uzun bir aradan sonra tekrar baştan başlayıp House of the Cards'ı bitirdim.

      Sil
    3. bücürük ve ben.

      pekiii :)

      Sil
  10. ilk film tam benim tarzım. not aldım izleyeceğimm. tavsiye için teşekkürler deep

    YanıtlaSil
  11. Lidia Poet, ilham veren bir diziymiş Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      eveeet ilk italyan kadın avukat ve micadelesi :)

      Sil
  12. tarık.

    ben de her gece bir sezon bitiriyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Deep The Patient var o da mini dizi seversin gibi geldi 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saltcık.

      the patient, tımams izliycam, pikiş :)

      Sil
  14. Netflix te var mı acaba bakayım ☺️

    YanıtlaSil