30 Ağustos 2023 Çarşamba

RÜYALAR

 




Dünyayı uzaylılar bastı. Marstan geldiler. Ben de uzay görevine gidiyordum. Bir uzay mekiği ile gidip orada uzaylıların dünyaya gelmesini engelleyen bir bomba bırakacaktım. Marstan dünyaya gönderilen yok edici bir ışın vardı onu da durduracaktım.

Ama beni göreve gönderenler, NASA da, dünyaya ulaşan uzaylılarla savaşmaya odaklanıp beni uzayda unuttular, iletişimi kestiler. Mars’a ulaştım ama bu taraf ile haberleşemiyordum. Haber alamayınca ordaki görevimi de yapamadım.

Uzaylılar ve yok edici ışın dünyayı sardı, her şey yok olurken neyse ki uyandım, dünya kurtulmuş oldu.

……………………….

Lise kampındayım. Kamp da bir baraja yakın. Baraj duvarının içi de tesis. Suyun tutulduğu duvarın içi yatakhane ve yemekhanenin olduğu bölüm.

Önceleri etrafı gezip eğlendik.

Günler geçerken, yemeklere bir şeyler koyduklarını fark ettim. Kampta kalanlar hastalanmaya başladı. Bizleri hasta edip, bayıltıp, güçten düşürüp yatakhaneleri hastane haline getirip bizi orda tutmayı planlıyorlardı.

Gizlice bir telefon buldum. Kampta telefonlarımızı kullanmıyorduk çünkü. Polisi aradım, konum verdim. Kamp görevlileri beni de yakaladı, yatağa bağladılar. Hareket edemiyordum.

Girişte polis aracını gördüm, gelmişlerdi. Kapıya hemşire kılığında biri baktı. Polis, burdan bizi aradılar dedi. Kadın da, burda herkes iyi, sorun yok, hastalarımız iyi durumda.

İlacın etkisindeyim ama bağırdım son gücümle. Bizi hapsettiler, yardım edin diye.

Böbreklerimizi alacaklardı.

Polis inandı sanırım, bana göz kırptı gitti, yardım getirmeye. Gitmese onu da öldüreceklerdi.

Ama uyandım. İnşallah kurtarmışlardır.

34 yorum:

  1. İlki normal de diğeri düşündürücü
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      annee düşünmeyelim :)

      Sil
  2. Çok korku ve gerilim dizisi izlemekten bence Deep :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah kurtulmuşlardır. Buna bayıldım. Değişik rüyalar imiş. 😊

    YanıtlaSil
  4. İkinci rüya kötüymüş bence de inşallah kurtarmışlardır:)

    YanıtlaSil
  5. Yaa ben niye böyle rüyalar göremiyorum... Önceden az buçuk yine görüyordum, şimdi hiç yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      sen neler görüyon yazsana sen deee :)

      Sil
  6. İlkinde dünya sen uyanınca kurtulmuş ne güzel ama ikincisinin akıbeti meçhul. Hayır olsun bakalım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      amanin evet neyse ki uyanınca bitti :)

      Sil
  7. Sen bence senaryoya dönüştür bu rüyaları Deep :)

    YanıtlaSil
  8. Ben ne zaman karmaşa ağırlıklı şeyler izlesem bu tarz görürdüm. Normal yani o kadar dizi film izliyorsun. Bilinçaltına işliyor bir şeyler. :))

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğim rüya türlerinden kompleks olay sarmallı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      ohooo böyle rüya çok bende :)

      Sil
  10. Hep dizi-film izlemekten bunlar :) ben de geri kalmıyorum senden bu konuda..misal küçük bir yılan gibi ama yılana benzemeyen bir şey ağzından böcek gibi bir şey çıkardı ve o böcek yeni konak olarak benim peşime düşmüştü dün gece... yaratık bilmem kaç isimli film olur benim rüyadan.. İyi kaçtım ama, süpürge ile kovaliyordum bı de yapışmasını diye,yakalayamadı neyseki😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      ha haa sen doğa belgeselleri izliyon ya ondan işteee :) süpürge ile hihi çok komik :)

      Sil
  11. ay ne izledin de yattın, çok ilginçmiş rüyaların Deepcim:))

    YanıtlaSil
  12. Rüyalar herjeşlere ankatılmaz,sünnet olan kötü rüyayı akan suya anlatmak,iyi rüyayı da hayra yoracak birine anlatmaktır ki rüya çıksın Hayrolsun :)

    YanıtlaSil
  13. Dün geceki rüyalarım çeşitlilikte seninkileri aratmıyordu Deep. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      oooo yazsan yaa sen deee :)

      Sil
  14. uzayda unutulmak mı barajda hapsedilmek mi nasıl rüyalar bunlaar :)

    YanıtlaSil
  15. Dünyadaki çılgınlar yeter bi de marslılarla uğraşmayalım 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
  16. Uzayda unutulmuş olmanıza çok güldüm. :)
    Siz çok yaşayın emi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      hihi ivit komik sahiden dee :)

      Sil