31 Mayıs 2024 Cuma

KİTAPLAR 2

 


THE NEED

Helen Phillips

Simon & Schuster, 250 sayfa

Molly, küçük çocukları olan bir anne. Kocası iş gezisinde. Molly bir paleontolojist. İşine gidip geliyor. Evine yardımcı kadın geliyor.

Bir gece evde sesler duyuyor. Hayal gördüğünü düşünüyor. Annelik korkuları olduğunu sanıyor. Sesler başka gecelerde de devam ediyor. Daha sonra sesin sahibi ortaya çıkıyor. Kendisi. Bir Molly daha. Ona da Moll diyoruz. Başka evrenden gelen kendisi. Çocuklarını kaybetmiş bir Moll. Çocukların iki annesi oluyor.

Çok sakin ilerleyen bir gizem, bilimkurgu, gerilim romanı. Not:3/4


THE THURSDAY MURDER CLUB

Richard Osman

Penguin, 390 sayfa

Emeklilerin yaşadığı bir mahalle ve emekli evleri. Evleri yapan şirketler, iş adamları. Mahallede bir emlak girişimcisi öldürülür. Bir tane daha öldürülür. Emekli amca ve teyzeler olayın peşine düşerler. Polis ile işbirliği yaparlar. Keyifli, şirin, esprili roman.

Roman bugünlerde filme alınmakta. Başrollerde Helen Mirren, Pierce Brosnan. Not:3/4


JACK REACHER BLUE MOON

Lee Child

Random House, 470 sayfa

Lee Child yaklaşık otuz adet Jack Reacher romanı yazdı. Artık Reacher romanlarını kardeşi Andrew Grant yazacak. Reacher, filme ve diziye de çekildi.

Bu romanda Reacher, ufak bir şehirde bir karı kocayı Ukrayna ve Arnavut mafyalarından korumaya çalışıyor. Bar kızı Abby de Reacher’a yardım ediyor. Karı koca, hasta kızları için tefecilerden para alıyor, geri ödeyemeyince iki mafya da onların peşine düşüyor. Şehirden tesadüfen geçen Reacher aileyi koruyor. Sürükleyici bir dil ve bol aksiyon ve bol zeki cevaplar. Not:3/4

30 yorum:

  1. Osman'ı anlayamadım. :)

    Deniz kabukları ilginçmiş. Bu büyüklükte ve ikisini bir arada görmek çok nadirdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      yazar saf ingiliz, osman türk ismi gibi gözükse de avrupadaki eski isimlerden belki osmond'dan veya usman dan türemiş olabiler :) geçen bir kafede bişey içerken gördüm ben de masada :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim bilgi için Deep.
      :)

      Sil
    3. müfred.

      hıhıms :)

      Sil
  2. Aman da aman güncel bir blog buldum iyi yayınlar

    YanıtlaSil
  3. Üçü de dizi film senaryosu gibi. Eşyalar da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. ilk kitabı merak ettim tam benlik konu paralele evren falan :) deniz kabuğu mu fotideki ne o çok ilgiinç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      denizin kabuğu varmış ben de bilmiyordum hihihi :)

      Sil
  5. Reacher'ın dizisini seyrettim kitabı olduğunu bilmiyordum. Richard Osman'ın kitabının da filmine bakayım H. Mirren'ı çok severim. İlk kitapta ilginç görünüyor, bu tip konular güzel oluyor. Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      reacher roman serisi :) film henüz çekilmekte, ben de kaçırmam zaten :) gizem iyi oluyor ilk kitaptaki gibi :)

      Sil
  6. The Need çok ilginç görünüyor, merak ettim kitabı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      eveey, biraz annelik korkuları biraz da bilimkurgu :)

      Sil
  7. Teşekkürler paylaşım için deep:)

    YanıtlaSil
  8. THE THURSDAY MURDER CLUB bunu merak ettim doğrusu. bakayım kütüphaneye. Ama artık çok kitabı orada bulamıyorum malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      eveet türkçede de var bu yazarın kitapları :)

      Sil
  9. Deep'in hızına yetişilmiyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ay kitaplar en büyük tutkum yaa :)

      Sil
  10. hepsini not ettim deepcim:) need ilgimi çekti bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      ivit ilginçli zateen :)

      Sil
  11. Google'da Richard Osman kitaplarına baktım şimdi, sizdekiyle birlikte üçlü seri kitapmış. Bu seriyi not edeceğim. Yazarı da bilmiyordum. İyi oldu öğrendiğim. :)
    Okuyan gözlerinize sağlık olsun sevgili deeptone. Teşekkür ediyorum değerli paylaşımınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      eveet var kitapları türkçede de :) eğlenceli, okunur :)

      Sil
  12. Richard Osman' ı beğeneceğini tahmin ediyorum, keyifle oku ☺️

    YanıtlaSil
  13. Richard Osman'ın kitabını görmüştüm galiba.Merak ettim bakayım bir ara, teşekkürler🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      deli kızın bohçasında görmüştüm ben de :)

      Sil