4 Eylül 2024 Çarşamba

TATLI RÜYALAR

 


Tepsinin yarısını yerim dedi adam. Dediler, tepsi 8 kilo, yiyemezsin. Su getirin dedi. Baklavaları teker teker yedi, her bir dilimde su içti, 4 kilo yedi yani. Biz de kazandibi yerken izledik. Tatlı bir rüyaydı. Neyse ki rüyada kilo alınmaz.

……………………

Somunları tutmak için ne alayım diye sordu kadın. Tornavida mı, pense mi, İngiliz anahtarı mı?

Somun anahtarı, dedim. Vidanın ölçüsüne göre.

Bauhaus Hırdavat bölümündeyim bu kez de rüyamda. Vidalar filan. Boya bölümü var, banyo bölümü var ama hırdavat daha ilginç. O yüzden burada çalışmak istedim, rüyamda tabii.

Korku filmi gibi. Hani korkularda adamın yüzüne çivi atarlar ya matkap gibi bir aletle. Kapı kolları, halat, ip, zincir. Tam seri katil aletleri. Sayım olunca vidaları sayıyorum.

Kural şu. Hiçbir müşteriyle göz göze gelmeyeceksin. Gelirsen, mağazanın öbür ucundan koşarak gelip soru soruyorlar. Kapı kolu seçer misin?

Banyo bölümünden bir kadın geldi, klozet alacakmış. Banyo bölümüne gitseniz ya teyzeciğim dedim. Ben gidemem dedi. Utanıyormuş klozet hakkında konuşmaktan. Beni gönderdi.

………………

Gece aya bakıyordum. Avuçlarımı aya doğru uzattım. Avuçlarımın arasına aldım. Ellerimi sürttüm aya. Ayın ışığını topladım. Sonra o ışıkla yüzümü yıkadım. Artık ışığım hiç bitmez diye gülümsedim. Mistik bir hareket yapmış gibi oldum bu rüyamda.

32 yorum:

  1. Suyla beraber 8 kilo olmuştur. :)

    Bugün rebiülevvel ayının birinci günü. Resulullah efendimizin (s.a.v.) dünyaya teşrif ettiği aydır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      teşekkür ederim bu önemli bilgi için :)

      Sil
  2. Harika rüyaların var deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      gece hayatım çok renkliiii :)

      Sil
  3. ya ne rüyalar varmış dedim ben de eve kedi giren bir rüya görürken bir uyandım kedi girmiş eve kapı önünde sokak kedilerine verdiğim mamanın poşetini bırkalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      ha haaa bu da iyiymiş hihihi :)

      Sil
  4. çılgın detaylar :D klozetten utanmak da neymiş :D ay ışığı bence de mistik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      oooo sessiz sessiz bir gemi gelmiş ooooo :)

      Sil
  5. Tamirat tadilat işlerine mi gireceksin rüyalar da hep onlarla ilgili. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      yok etrafta var inşaat gürültüsü :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. diary of meri.

      eveey benim rüyalar öyle :)

      Sil
  7. İlk rüya gibi yarışmalar da oluyor gerçek hayatta. Bursa’da tahinli pide yeme yarışması görmüştüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      tahinli pide nefis bir şey yaaa :)

      Sil
  8. İlk ve son rüyalar dışında çok da tatlı değil galiba. (Adı tatlı olsa da.) Hatta biraz ürktüm bile.
    Rüyalar genellikle gerçek hayatta görüp yaşadıklarımızın izleridir derler.
    Bu rüyalara göre görsel daha tatlı geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      bunlar benim yumuşak rüyalarıım :)

      Sil
  9. Bize de biraz ay ışığı bıraksaydın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      gece seb de yaaap :)

      Sil
  10. Değişik rüyalar ilkinde adam tanıdık falan değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hümeyra.

      yok rüyalarımda hiç tanıdık olmuyor :)

      Sil
  11. Ahhahah hepsi birbirinden ilginç ve güzel :) Ben niye böyle rüyalar görüyorum ya. Geçen karman çorman bir şey gördüm ama kabusumsuydu.

    YanıtlaSil
  12. Rüyada yemek yemek gibisi yok ya 😍 rüyaların çok ilginç ama en güzeli ay olanmış ve yazılarınla da ışık saçıyorsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya.

      rüyada yemek evet kolay ve ucuzz :) teşekkürler şekerlik :)

      Sil
  13. Baklava çekmiş canın. :) Ben öyle yorumladım. Bence hemen bugün en iyi baklavacıya gidip yarım kilo al. Afiyet olsun şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      yaa üstelik yani ben sütlü tatlıcıyım :)

      Sil
  14. Ay ışığıyla yüzünü yıkamak ne harika bir rüya :)) Teyzeye güldüm, fantastik rüyalarda gerçekçi esintiler😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annabell.

      genelde fantastik rüya görüyorum :)

      Sil
  15. ışığın hiç bitmesin deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      senin daaaaa ciciiii :)

      Sil
  16. böyle rüyalar gören bir zihin nasıl bir zihindir:)

    YanıtlaSil