20 Kasım 2021 Cumartesi

MALEZYA DİZİLERİ 4



BLACK

Malezya dizileri genellikle aşk, evlilik, aile, dram, komedi konulu oluyor. Bu dizi ile çizgi dışına çıkmışlar. Fantastik dizinin konusu son zamanlarda izlediğimiz Kore fantastik dizilerine benziyor. Bu dizi de zaten Kore uyarlaması. Başka dünyalardan bir ölüm meleği, bir tür hayalet gelir dünyaya, bir misyon ile. Misyonu daha önce gelen insanları bulmaktır. Bir dünyalı kız ile tanışırlar, sonra da birlikte çözülmemiş davaların peşine düşerler. Ağır tempolu dizi. Not:3/4




DAN CALONNYA ADALAH

And The Nominees Are

Dizinin ismi, ve şimdi koca adayları, anlamına geliyor. Kısa, beş altı dakikalık bölümlerden oluşan komedi dizisi, Web dizilerinden. Genç bir kıza annesi baskı yapar, evlenmesi için, ona adaylar bulur, kız hiçbirinden hoşlanmaz. Kendisi evlilik sitelerinden adaylar bulur, adaylarla buluşsa da onları da beğenmez. Eğlenceli, hafif dizi. Not:3/4




HATİMU SEDİNGİN SALJU

Kalbin Kar Kadar Soğuk

Tipik Malezya aşk, evlilik, aile dramı. Yeni dizilerden.

Rania’yi nişanlısı terk eder, Rania’nın kalbi kırılır. Oğlu olan başka bir anne, Rania’yı beğenir ve oğluna almak ister, oğlu Arman ile Rania bir zamanlar okul arkadaşı da olmuştur, Arman’ın hoşuna gider bu fikir, Rania ise hala çekimserdir. İkisi evliliğe doğru giderken, Arman’ın erkek kardeşi de Rania’ya aşık olur ve abisinin işini bozmaya çalışır.

Her zamanki keyifli Malezya dizilerinden. Not:4/4

28 yorum:

  1. Güzel diziler, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tam puanı son diziye vermişsin👍. Teşekkür ederiz Deep🤗🤚.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      aşk evlilik aile dizileri tatlı oluyor malezyalıların :)

      Sil
  3. ben hiç alışkın olmadığım dillerin konuşulduğu filmleri izlerken çok zorlanıyorum. bir ara bir Tayvan dizisi izledim. O kadar kulağım tırmalanmıştı ki:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma nil.

      uzak doğu dilleri ve kuzey avrupa dilleri öyle oluyor yaa :)

      Sil
  4. Hint filmleri hastasıyım ama hiç yabancı dizi izlemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      alışırsın belki bir gün sen de :)

      Sil
  5. Malezya dizilerine uzun bir ara vermişken bu liste iyi oldu benim için bir ara bakarim bunlara:) Son diziden Pinggan Tak Retak Nasi Tak havası sezdim belki ondan uzak durabilirim henüz o tarz bir dizi izlemeye hazır değilim çünkü :D Emeğine sağlık Deep:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buffiy.

      pinngan tak bundan daha yoğun diziydi :)

      Sil
  6. Sakın bunlardan anneme bahsetme
    :)

    YanıtlaSil
  7. Kalbin Kar Kadar Soğuk, ismi bile ilgi çekiyor. Bugün başlayacağım bu diziye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      sevmezsen başka diziler önerebilirim malezyadan :)

      Sil
  8. Black, Kore dizisinden uyarlama bildiğim kadarıyla.
    HATİMU SEDİNGİN SALJU yu bende ara ara izliyorum. Şimdilik güzel gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      eveet belki orijinali daha iyidir, bu ortalama idi :) eveey tatliş dizi :)

      Sil
  9. Sanırım ben hiç Malezya olayına girmedim. Komedi kısmına bakılabilir sanırım.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Dizilerle ilgili bir paylaşımla karşılaştığım zaman hemen dizilerle aramın iyi olmadığından bahsederim. Bundan böyle bahsetmeyeceğim ve bu konuda haksız olduğumu düşünmekle birlikte en azından dizinin çekildiği ülke hakkında, sanatı ve kültürü hakkında bilgi sahibi olmak için yabancı dizilerin de seyredilmesi kanaatine vardım.

    Bilgilendirici dizi paylaşımlarınız için emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      evet tabii, farklı ülkelerin dizilerini izlemek hem keyifli hem de yaşantıları görmek açısından öğretici oluyor :) malezya dizileri de sevimli, masum :)

      Sil
  11. And The Nominees Are dizisine dizi demekte zorlandım. 5-6 dakikalık süreler çok kısa pilot gibi. Çok tutulanların uzun versiyonlarını çekerler belki. :) Düşündüm de en çok Amerikan, İngiliz ve Alman dizilerini izlemişim hep. Diğer ülkelerin dizelerini de keşfetmek lazım aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      evet olabilir, ikinci sezonu da çekildi bu dizinin, kısacık ve komik :) kuzey avrupa dizilerini öğütlerim özellikle :)

      Sil
  12. Merhaba. Böyle dizileri izlememiş olsam da fan videolarını izlemeyi çok seviyorum. Hepsinin konusu güzele benziyor. Ama en çok 2.'yi merak ettim. Farklı bir havası varmış gibi geldi. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      komik ve sevimli evet, eş seçemiyo bi türlü hihihi :)

      Sil
  13. Sanırım ben hic Malezya dizisi izlememisim. Tesekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
  14. Sende de yok yok Deep maşallah. Malezya'ya bile yetişmişsin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      malezya dizileri çok hoş amaaa :)

      Sil