18 Şubat 2022 Cuma

ÇİN DİZİLERİ

 



MY GIRLFRIEND IS AN ALIEN

2019 yılı 28 bölümlük Çin romantik fantastik dizisi. Genel olarak dizilerde 16 bölüm ideal oluyor. Bölümler de 40 dakika olunca iyi oluyor. Bu dizi gibi tatlı şeker dizi olursa uzunluk tabii pek fark etmiyor.

Başrolde Wan Peng, yeni oyunculardan. İlk dizisi olan When We Were Young’ı (2018) izlemiştik. O günden bu yana dört yılda altı adet dizi çevirdi. Dizinin jenerik müziği unutulacak gibi değil. Dizi de gülümseyerek izleniyor.

Dünya dışından bir uzaylı kız, dünyaya geliyor, keşif amacıyla. Dünyaya indiğinde bir adamı ölümden kurtarıyor ve kıza yaşam özü veren bir boncuk adama geçiyor ama kız bunu fark etmiyor. Adam ile yeniden karşılaşıyorlar. Adamın da bir rahatsızlığı var. Arada bir hafızası gidiyor. Bu ikisi birbirlerine aşık oluyorlar.

Bir uzaylı kız ile hafızası zayıf bir erkeğin aşkları oldukça keyifli elbette. Uzaylı olduğu uzun süre anlaşılmıyor. Adamın erkek kardeşi de uzaylıya aşık oluyor. Kız da gezegenine dönmek üzere.

Eğlenceli, mutlu eden dizilerden. Not:4/4




CRUSH

2021 yapımı Çin romantik dizisi, 24 bölüm, bölümler yaklaşık 40 dakika.

My Girlfriend Is An Alien, When We Were Young dizileriden sevdiğimiz Wan Peng bu kez bir öğrenci, ilerde radyoda sunucu ve programcı olmak ister, staj yapar. Hayran olduğu bir müzisyen vardır, bu adam kendini göstermez sevenlerine. Kız, bir adamla tanışır, hoşlanır ondan, adam kördür. Bir süre sonra kör adam da ondan hoşlanır. Kız anlar ki kör adam o sevdiği müzisyendir. İkili birbirlerine aşık olurlar ancak ikisinin de aileleri sorunludur, o yüzden dizi bir drama dönüşür.

Sakin ancak ikilinin aşkları mutlu ediyor. Dizide bol müzik ve şarkı var ve çok duygusal şarkılar. Not:4/4

37 yorum:

  1. Bu dizileri bilmiyordum deep :) not aldım güzel bir hafta sonu seninle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      iki dizi de şeker gibi :) sana da iyi haftalar :)

      Sil
  2. çok tatlı bir dizi gibi my gf alien :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet ozan.

      eveeet :) jenerik müziğini de hep dinliyorum artık :)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Gerçek hayattan ve romanlardan uygulanan diziler hariç (Yaprak dökümü, Fatmagül'ün Suçu Ne? vs) Türk dizilerini, daha doğrusu dizilerimizi hiç sevmedim, sevemedim. Çünkü aklımızla ve zekamızla alay eden ve bizleri salak yerine koyan dizilerimiz var. Elbette film ve dizi çekmek öyle kolay bir iş değil, çok masraflı ve beceri isteyen yapımlardan. Kardeşim gücün yetmiyorsa, beceremiyorsan yapma. Kabiliyetin yoksa, aklını zorlama, zorlanan akıl sonucu izleyicinin de aklıya zekasıyla alay eden bir dizi meydana geliyorsa yapma!..

    Hayatımda ne Çin, ne de Kore dizisi seyretmedim. Hayal ve doğaçlama üzerinden kurgulanan diziler içerisinde gerçekten çok başarılı dizler de olabilir.

    İzlediğiniz bu Çin dizilerini hangi kanaldan izlediğinizi sorabilir miyim? Şimdi merak ettim, en azından birer bölümlerini izleyerek kendim için bir değerlendirme yapmak isterim.
    Paylaşım için teşekkür eder, emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      avrupa dizileri, kuzey avrupa dizileri çok iyi :) tayvan tayland kore japon çin filipinler endonezya malezya pakistan dizileri de hoş :) bu bütün diziler netteki birçok sitede var. gugula, "kore dizisi izle", "çin dizileri izle" gibi yazarsanız dizilerin ve filmlerin olduğu siteler çıkıyor, bir dolu. örnekler vereyim:

      https://www.asyadizileri.net/diziler/cin-dizileri/
      https://bestdizi.com/diziler/japon-dizileri
      https://asyafanatiklerim.com/

      :)

      Sil
    2. Deeptone.
      Verdiğiniz bilgi ve kaynaklar için çok teşekkür ederim.
      Selamlar.

      Sil
    3. recep altun.

      hıhım, bişey değil :)

      Sil
  4. Asya dizilerini seyrederken sanki gerçek çizgi filmi ya da anime izler gibi hissediyorum. Bu karakterler gerçek birer insan olamaz hissi geliyor bana. O kadar değişik ki hal ve hareketleri. Konuların fantastik olmasını geçtim normal bir konu olsa bile tepkileri uçuk kaçık oluyor genelde. Ben bu aralar Sweet Magnolias, Resident Alien ve In from Cold dizilerini izliyorum. Bir de Ağaç Ev konusu buldum, haftaya yazabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manxcat.

      çok şekerler de ondan evet, tepkileri, konuşmaları çok tatlı hıhıms :) resident alien izliyom, çok seviyom :) sweet magnolias ile in from the cold da sırada :) suspicion da güzel, aklında olsun :)

      Sil
  5. İlk diziye bir yerlerde rastlamıştım ama Çin dizileri nadiren izliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      sessiz gemi izleyip yazmıştı, bcp için :)

      Sil
  6. My Girlfriend Is An Alien dizisini duymuştum hatta listemdeydi sen de önerdiğine göre hemen izlemeliyim :) Bu aralar Çin dizileri izlemek istiyodum zaten iyi oldu bu ikisini görmem. Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buffiy.

      sessiz gemi izleyip yazmıştı, bcp için :) çin dizilerinden daha hiç kötü dizi çıkmadı karşıma :)

      Sil
  7. Ben de hep Kore dizileri izliyorum şu sıralar ondan sonra da Çin dizilerine bakacağım, saol deepcim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      kore çin japon tayvan tayland, hepsi hoş :)

      Sil
  8. Alien çok uçuk kaçık olmasına rağmen tatlı bir diziydi mantıklı düşünmeden biraz rahatlamak ve stres atmak için izlenecek dizilerden ama ben crushı daha çok sevdim en azından yere daha sağlam basan bir diziydi :) sonlara doğru kızın triplerini hiç anlayamadım gerçi gerilimi yaratmak isterken biraz ipin ucunu kacirmislar ve zekice bir kurgu değil ama hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      iki dixi de çok hoş yaa, wang pen de şekerlik :) ikisinin de müzikleri çokzeeel :)

      Sil
  9. My Girlfriend is an Alien dizisinin konusu çok tatlı geldi bana. Yt'de varmış ilk bölümün 10 dakikasını izledim. Tam stres atmalık :) Mavi boncuğun sırrını merak etmiştim onu da çözdüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      şeker gibi diziler yapıyorlar yaa :)

      Sil
  10. Ay benim bu yazıyı gördüğüm iyi olmadı, sonra fena sarıyorum bu tarz dizilere içinden çıkamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      hihi, hiç başlama o zamansa :)

      Sil
  11. İzlemedim ama bu ara ilk kez bir Kore dizisi izledim çok da beğendim (halbuki epey önyargılıydım Kore dizilerine) ismi Misty. Tv haber sunucusu bir kadının başından geçenlerdi.

    YanıtlaSil
  12. Crush dizisi aklımda olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      şarkıları ne güzel yaaa :)

      Sil
  13. İlk diziye youtubeda denk gelip opening müziğini epey sevmistim, çok sirindi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveeet açılış müziğini hep dinliyorum :)

      Sil
  14. İki Çin dizisi biliyorum sadece. Animesini izlediğimden biraz göz gezdirdiğim The Untamed ve blogumda yorumladığım The Wolf. İkisi de -50 bölüm. 5 Japon dizisi ediyor o yüzden uzak duruyordum ama 28,24 bölüm ha, iyiymiş. İzleyebilirmişim :D En son the oath of love'ın çıkmasını bekliyordum Xiao sevdiğimden :) orada kalmışım. O da 30 bölümmüş.
    Vay be korkmama gerek yokmuş. Ben bakayım biraz
    Buradaki ilk diziyi kardeşim izlerken biraz bakınmıştım. Crush da fena değilmiş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefrika.

      sen tam bir uzakdoğu dizi anime manga seversin valla :)

      Sil
  15. Yaa Deep isminle müsemma resmen derin bir kuyu gibisin Çin Dizisine de mi el attın. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      ya farkllı farklı şeyler okumak izlemek dinlemek çok hoş amaa :)

      Sil
  16. müfred.

    aynı hıhıms, saç ve kaşı değişik :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel dizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. Bir türlü izleyemiyorum Çin dizilerini🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      aaa, ilginç, belki çinceye alışamıyorsundur :)

      Sil