1 Şubat 2022 Salı

ACEMİ

 




Filmlerdeki ütopik kasabalar gibi bir yerde bir büyü ustasının yanında öğrenciyim.

Kasaba eğri büğrü çimenler ve ağaçlarla kaplı tepelerin arasında ve bir adada idi, yıl 1800’ler. Evler taştan ama çatıları, pencereleri, kirişleri ahşaptan. Sokaklar Arnavut taşı döşeli. Parlak bir güneş var gökte. Gökyüzü çok ince, çok açık.

Büyücü ile adadaki ormanda eğitimdeyim. Bana bitkileri öğretiyor, doğal yaşam, hayvanlar hakkında bilgi veriyor. Bu bilgileri daha sonra büyücülükte kullanacağım herhalde. Etrafta yılanlar da vardı, endemik yılanlar. Rahat rahat geziyorlar. Büyücü de rahat da ben rahat değilim. Kim saldı bu yılanları?

Hava da biraz karardı. Kısa boylu ağaçların birinden üzerime bir yılan düştü. Ondan kurtulmaya çalışırken ayağım takıldı ben de yere düştüm. Sonra yılan bacağımdan ısırıp kaçtı. Büyü ustası, bir şey olmaz, zehirli yılan değil o, dedi. Hiç umursamadı büyücü.

Büyücüye, eğer yılan yüzünden bayılırsam ambulansı ara dedim, büyücü dedi ki, adada ambulans yok, üstelik 1800’lerdeyiz. Hay aksi, dedim. Zehirlenirsem ne olacak? Büyücü de, ben zehiri emer tükürür atarım dedi. Söz mü dedim, söz dedi, ben de gönül rahatlığıyla bayıldım.

Uyandığımda hala vahşi doğa belgeseli devam ediyordu televizyonda.

43 yorum:

  1. Yine sıradışı bir paylaşım. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı.

      hafta sonu gördüğüm rüya evet :)

      Sil
    2. Anlaşılan cinlerle Periler ile hayaletlerle yatıp kalkıyorsun:)

      Sil
    3. eğitim pınarı.

      eveet :)

      Sil
  2. 1800lerdeyiz ambulans bulamazsın diyo hahaha ben zehri emerim söz diyo tamam o zaman diye bayılıyon hahah allahıım nerden geliyo bunlar aklına yaa :D hep o belgesel izleyerek uyuduğun için bunlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      evet nat geo wild rüyaları :)

      Sil
  3. 7/24 hayal dünyasındasın:) Büyücünün sözüne güvenip bayılman iyi olmuş ama güvenmeseydin rüyanın devamında güzel bir öykü çıkarmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaplan diary.

      evet yaaa uykuda bilene :) gelir bir gün görürüm devamını :)

      Sil
  4. Bir ada dolusu yılan mı? Düşüncesi bile ürperti. En iyi fazla düşünmeyeyim mazaallah sonra benim rüyama da gelirler ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      aman aman evet unut gitsin :)

      Sil
  5. Fantastik, şaşırtıcı ve hoş... :)

    YanıtlaSil
  6. Büyücü de ne rahatmış, aradaki diyaloglar da çok hoş. TV izleyerek uyuma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      hep tv izlerken uyuklamaktan :)

      Sil
  7. Fantastik bilim kurgu olmaya az kalmış:d asgdhhdjdj Bence bunun devamı gelmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. louder than mataphors.

      hoşgeldin. rüyalarım belki bir gün devamını da görürüm :)

      Sil
  8. eğlenceli bir rüyaymış:)

    YanıtlaSil
  9. keşke ben de böyle rüyalar görsem:))

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Siz televizyonda bir doğa belgeseli seyrederken uyuya kaldınız ve uykunuzda hikaye ettiğiniz rüyayı gördünüz, daha sonra uyandınız ve bakıyorsunuz ki, televizyon hala açık ve belgesel devam ediyor...

    Gerçekten çok ilginç ve paylaşılacak değerde bir hikaye olmuş. Hani doğaçlama yapayım deseniz, çok zor...
    Kaleminize, rüyanıza ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      evet hep nat geo wild kanalı ile uykum geliyor :)

      Sil
  11. Neyse ki kurtlar vadisi vs açık değilmiş :D

    YanıtlaSil
  12. Bazen izlediklerimizden etkileniyoruz. :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten keşke ben de böyle bir rüya görsem. Bu aralar hep kabus görüyorum.

    YanıtlaSil
  14. yaaa çok hoş, çok tatlı bir yazı olmuşş~ nedense mutlu etti beni :3

    YanıtlaSil
  15. Yaaaa, bu benim kesin rüyamam girecek. Nerden çıktı o yılanlar neden düştü kafana. Allahım okurken bile içim ürperdi. Kabus görürsem sebebi sensin Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      aman aman hoş bişiler izle, unut hemen, gitti hepsiii :)

      Sil
  16. Hem amanda yolculuk hem de gizemli süper bir rüyaymış👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      evet evet tarihte vahşi doğa rüyası :)

      Sil
  17. müfred.

    ya kitabın adını ve yazarını söylesene, yayınevini, alayım ben de :)

    YanıtlaSil
  18. müfred.

    hımmm doğrudur :)

    YanıtlaSil
  19. Ambulans ne çekirge diye sormamış sana büyücü iyi ki :)

    YanıtlaSil
  20. müfred.

    teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  21. ilkay.

    hımmm sakin rüyalar görüyon demekkisi son zamanlarda :)

    YanıtlaSil
  22. müfred.

    oluyor bazen bloglarımızda böyle ufak hatalar ama blogger düzeltiyor sonra :)

    YanıtlaSil
  23. Hep rüyalarımı yazacağım deyip unutuyorum 😅

    YanıtlaSil