20 Mayıs 2022 Cuma

PAKİSTAN DİZİLERİ 3

 


EHD-E WAFA

Bağlılık

2019-2020 yılları Pakistan TV dizisi. 25 bölüm. Bölümler yaklaşık 40 dakika. Arkadaşlık, dram, komedi dizisi.

Dört erkek arkadaşın öyküsü. Okul yıllarında başlayan arkadaşlık uzun yıllar devam ediyor. Okulda iken çalışkan ve hareketliler. Okuldan kaçarlar arada bir. Mezuniyetten sonra hepsi bir tarafa gider, iş hayatına başlarlar. Bazıları zengin, bazıları yoksul ailelerden gelmiştir. Arada bir aralarında da anlaşmazlıklar olur. Zaman içinde hepsi farklı işlerde başarılı olurlar. Aşklar evlilikler de gerçekleşir. 

Komik, duygusal dizi. Arkadaşlığın değerini vurguluyor. Keyifle izleniyor. Not:3/4




FİTOOR

Güvensiz

2021 yılı Pakistan TV dizisi. 47 bölüm, bölümler 30 dakika. Aile, dram, aşk dizisi.

Dilnasheen ile Hamza evlilik planları yaparlar. Hamza çok sevmesine rağmen ailesini evliliğe ikna edemez. Hamza zengin ailedendir çünkü.

Haidar, Mehmal’i sevmektedir. Mehmal, zengin biriyle evlenmek istediği için Haidar ile evlenmez. Mehmal zengin biriyle evlenir, rahata kavuşur ancak sevgiye kavuşamaz.

Haidar, Dilnasheen’i görür sever ve evlenirler. Dilnasheen ailesi nedeniyle kabul etmiştir. Hamza ise Dilnasheen’i unutamaz. Mehmal de sevgisizlikten evini terk eder.

Haidar ile Dilnasheen evliliği yürütmeye çalışırlar. Ancak, Hamza ile Mehmal çifte rahat vermezler. Mehmal ile Haidar akraba olduğu için Mehmal de eve gelir.

Bu dörtlü arasında ağır dramatik olaylar meydana gelir. Aileler de hiç rahat bırakmaz.

Oldukça dramatik dizi. Ağır dram sevenlere göre. Not:3/4




AYE MUSHT-E KHAAK

Bir Avuç Toz

2021-2022 Pakistan TV dizisi. 36 bölüm, bölümler 30 dakika. Aşk, evlilik, aile dramı.

Dua, dinine bağlı bir genç kızdır. Müstecap ise Amerika’dan ülkesine tatil için dönmüş bir genç işadamıdır, din ile ilgisi yoktur. Müstecap’in annesi oğlunu evlendirmek ister. Müstecap kendini beğenmiş biridir. Annesi onu ikna eder ve Dua’yı istemeye giderler. Dua reddeder.

Reddedilince Müstecap Dua’ya aşık olur ve onunla evlenmeyi aklına koyar. Dua’sız yaşayamaz hale gelir. Bu arada, Amerika’dan Müstecap’ın kız arkadaşı gelir. Müstecap ne yapacağını bilemez. Yine de çeşitli dramlar ve kandırmacalarla, vaatlerle Dua ile evlenir. Amerika’ya döner ve eski kız arkadaşı ile ilişkisini bitirir. Dua ise ülkesinde kalır.

Dua, Müstecap’ın dinsiz olmasını kabul edemez. Boşanırlar. Ailesi Dua’yı başka biriyle evlendirmek ister. Dua ailesine karşı çıkamaz. Bu arada Müstecap, dindar olmuştur, bu kez de dinine çok bağlı olduğu için Dua’dan uzak durur.

Tam bir aile, din, evlilik, aşk dramı. İlgiyle izleniyor. Heyecanlı. Not:4/4

36 yorum:

  1. Not aldım deep :) Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      malezya, endonezya, pakistan dizilerini seviyorum :)

      Sil
  2. Ya ben Pakistan dizilerine siftah yapamadım hala. :) İlk ve son diziyi merak ettim. İkincisi fazla dramatik:)))

    YanıtlaSil
  3. İlk film olan Bağlılık'ta arkadaşlıkların seyri fazla drama kaymadan anlatılmış gibi. Bu cümleden sonra filmin 24 . bölümüne başladım. Dram kısmı daha ağırmış hissine kapıldım.
    Bir Avuç Toz'a da baktım iki dakikada sardı beni, bu güzelmiş. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      evet pakistan dizileri genelde dram ve sürükleyici :) bizim türk dizilerini de böyle kısa yapsalar :)

      Sil
  4. Hint filmlerini çok seviyorum, Pakistan dizileri de güzeldir ama dizilere hiç vaktim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      evet dizi izlemek uzun iş tabii :)

      Sil
  5. Aklımda olsunlar Deep. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Deep, yorum kutusu görünüyor mu, bir bakabilir misin rica etsem. Bir şeyler denedim de :))

    YanıtlaSil
  7. Hiç birini izlememiştim, filmleri güzel oluyor diziler de güzeldir sanırsam

    YanıtlaSil
  8. Fitoor dizisindeki ilişki ağını anlamak için birkaç kere okudum. Yetmedi sesli düşündüm. :D Konular ilginç. Kültürden sanırım hep bir evlilik draması var. Bizde yayınlanan Hint dizileri aklıma geldi. Teşekkürler öneriler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      eveet fitoor da dramı abartmışlar :) hıhıms hep evlilik dramı :) hint dizisi izlemedim ama benziyordur herhalde :)

      Sil
  9. izlemek lazım, farklı kültürler bakalım bize yakınlar mı? Ne de olsa ülkemizde oralardan gelenlerle birlikte yaşamaya başlayacağız pek yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap.

      evet yaa alışcaz pakistanlılara :)

      Sil
  10. Çok izlemediğim türler ama bakmak lazım, teşekkür ederizzz

    YanıtlaSil
  11. :))))))tüm dinlerin çok yaygın bir tür akıl hastalığı olduğunu kanıtlamış senaryo:)))ben izleyeyim bunu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      dini işlerine geldiği gibi kullananlar var işte :)

      Sil
  12. Farklı kültürleri tanımak gerek . Tavsiyelerin için teşekkürler deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya.

      farklılıkları tatmak iyi oluyor :)

      Sil
  13. Çok uzağım bu dizilere :))

    YanıtlaSil
  14. valla bravo Deepcim tüm dünyaya hakimsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      bütün ülkelere yetişemedim henüz :)

      Sil
  15. pakistan dizisi daha önce izledim dersem yalan olur :)
    bu fitoor un konusu bizim türk dizilerine benziyor sanki.
    deepcim bu arada BCP mayıs etkinliğini yazdım haber vereyim dedim sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      evet bizimkiler daha abartılı dramlı ve çok uzun :) bcp mayıs oooo çok erkencisin :)

      Sil
  16. Bu dizilerin de çok takipçisi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      evet, pakistan dizileri seviliyor ülkemizde :)

      Sil
  17. Sondaki dizi muhtemelen kendi içinde oldukça dramatik bir işleyişe sahiptir ama ben konusunu okurken çok güldüm ya :) Din yüzünden ayrılıp sonra yine din yüzünden kavuşamamak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure.

      evet sahiden de komik demi bana da öyle geldi ama işte dramdı :)

      Sil