16 Aralık 2022 Cuma

MALEZYA DİZİLERİ 6


LOVE ELSA

2021 Yılı her bölümü 40 dakikalık 24 bölümlü Malezya aile, dram, aşk, evlilik dizisi. Başrolde Titian Cinta, Rindu Awak, Seribu Rindu gibi dizilerden tanıdığımız popüler oyuncu Zul Ariffin.

Ammara, genç bir kız ve insanlara dokununca onların geçmişini görebiliyor ve bayılır gibi oluyor, o yüzden dokunmamak için çabalıyor. Rıdza ise uzun yıllar Kore’de kalıp ülkesine dönen bir iş adamı. Bu ikisi tanışırlar, Ammara’nın eli Rıdza’ya değince ona bir şey olmaz ve oğlanın da geçmişini görür. Bu ikisi zamanla evlenirler, ancak, aileler ve arkadaşları onlara sorunlar çıkarırlar.

Her zamanki gibi şirin, duygusal, temiz bir Malezya dizisi. Not:3/4





TUAN DANIAL

2019 yılı her bölümü 40 dakikalık 13 bölümlü Malezya aşk ve dram dizisi. Dizinin adı Bay Daniel anlamında.

İki aile büyükleri iyi anlaşırlar, bir ailenin kızı olan İsma’yı diğer ailenin oğlu Danial’ın evine hizmetçi olarak yerleştirirler, belki ilerde evlenirler diye. Danial’ın bu plandan haberi olmaz. Bu durum birçok hoş an yaşatır.

Şirin dizilerden. Not:3/4




KAU YANG PERTAMA

2019 Yılı her bölümü 40 dakikalık 28 bölümlü aşk, evlilik, dram dizisi. Başrolde sevilen oyuncu Fikri İbrahim. Dizinin adı sen ilksin anlamında.

Farhan’ın giyim şirketi vardır, nişanlıdır, nişanlısı biraz paragöz, havalıdır. Rose şirkette işe başlayan stajyer kızdır. Farhan ile Rose iyi anlaşırlar. Ancak nişanlısı, arkadaşlar, iş arkadaşları, aileler, ikisi arasında çok sorun çıkartırlar.

Her zamanki gibi bir edebiyat uyarlaması. Malezya dizileri romanlardan uyarlanıyor. Bu dizi de yumuşak, tatlı dramlardan. Not:3/4

31 yorum:

  1. Deep malezya dizilernin 5. Serisini yapiyorsun ben daha yeni goruyorum. Ben kulturel küresellesmeden, özellikle 7. sanat olan sinema ve uzantisi olarak dizilerin küresselşmesinden tek tipleşmesinden hoşlanmıyorum. O nedenle malezya dizileri yazınca sen ihtiyari olarak bir umut malezyaya özgü söylence, mitolijil unsur, ya da oraya özgü birçok meseleden birine değinen bir şey aradım ama demek ki daha zamana ihtiyaçları var diye dusundum. O bölgede çevresine nazaran tarihte islamı benimsemis ve gunumuze kadar getirmis iki ülke olan malezya ve endonezyanın aslında kultur ve tarihi o kadar zengin ki....iki ülkeye de gittim ve gercekten cok etkilendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz.

      malezya dizileri aşk evlilik dram daha çok :) eğlence amaçlı yani :) iki ülke de islam konusunda iyiler gibi gözüküyor, dizilerinden dolayı :)

      Sil
    2. Malezya sonrası jakartaya gittiğimde o bölgenin her ne kadar islamı benimsemis olsa da kültür olarak bize tanıdık olmayan çok derin boyutları olduğunu görmustum ama daha sonra bu konu zihnimde hep yarım kalmış üstüne okuma yapamamıştım. Eminim biraz içe dönseler oldukça orjinal senaryolar üretir, dünyanın dikkatini çekecek çok ilginç projeler yapabilirler (belki yapıyorlardır da) diye düşünüyorum. Böyle böyle kopya dizilerle başlayıp gelisirler. Önce kopya çekip kendilerini gelistirip sonra özgün eserler verirler belki.... bolywood da oyle yapmadi mi 😊

      Sil
    3. deniz.

      hıhım evet. malezyalıları çok şirin buldum bu arada, dizilerden, endonezya ve pakistan da :)

      Sil
  2. Bu aralar dizi, fillm vs izleme dünyalarında hiç yokum ya. Gidip canlı izleyeceğim şeylere bakıyorum hep. Önümüzde iki adet çocuk tiyatrosu var hadi bakalım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      çocuk tiyatrosu daha iyi tebi :)

      Sil
  3. Bu Diziler hakkında bilgim yoktu teşekkürler hocam kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Hiç izlemedim Malezya dizisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      malezya endonezya pakistan dizilerini seviyorum :)

      Sil
  5. Malezya dizisi,hiç aklıma gelmezdi yazıyı görmesem :))

    YanıtlaSil
  6. Nasıl konu buluyorlar bu kadar diziye ona şaşıyorum ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      amerikalılar nasıl buluyor yaa o kadar çok ki dizileri :)

      Sil
  7. Malezya dizilerine pek bakmıyorum ama sen önerdiysen eminim çok iyilerdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      çok tatlı malezyalılar. :)

      Sil
  8. hiç malezya dizisi izlememişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      saydım 23 tane izlemişim :)

      Sil
  9. Love Elsa'nın konusuna benzer bir Kore dizisi izlemiştim. Ama o hayaletliydi. Bu da güzele benziyor.
    Tuan Danial'in çıkış noktası güzelmiş. Oğlan kız birbirinden hoşlanmazsa kız işten çıkar, söz nişan bozulması dedikodu vesaire şeyler de olmaz :)
    Malezya dizilerinin süreleri hoşuma gitti. 40 dakika ideal yani. Çok teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya 40 dakika, beş dakkası da özete gidiyor :) kolay izlemesi :)

      Sil
  10. Uzun süredir izlemedim Malezya dizilerinden. Bir ara göz atayım tekrar. :)

    YanıtlaSil
  11. müfred.

    annem de yerli dizici :)

    YanıtlaSil
  12. Böyle okuyunca güzel ama izleyemiyorum nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada.

      olsun ya çok da önemli değil yani :)

      Sil
  13. Love Elsa'yı izlemek şaşırtmıştı :) Daha önce evlilik dramalarına fantastikliği katan bir Malezya dizisi görmemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      evet haklısın :) ben de bulduğum tüm malezya dizilerini izliyorum :)

      Sil
  14. Bir ara ben de izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      malezya endonezya pakistan dizilerine iyice alıştım :)

      Sil