27 Aralık 2022 Salı

NİYET



Niyet etmek lazım öncelikle. Yalnızsak arkadaşımız olsun diye, tedirginsek huzur için, parasızsak para için. Bu tür niyetlerin gerçekleşmesi için öncelikle elbette olumlu enerji gerekiyor.

Kendimizden çıkmadan, isteksizce, gülümsemeden, rahatlamadan niyet etsek de niyetimiz gerçekleşmez tabii ki.

Tedirginlik, yalnızlık, kızgınlık gibi duygularımızın temeline inmek lazım. Bir şekilde bunların nedenleri olmalı. Belki geçmişten, aileden gelebilir neden. Para konusunda şanssız bir babanın çocuğunun da bu konuda sorunlu olabileceği gibi. İletişim problemi olan bir annenin çocuğunun da aynı durumda olabileceği gibi.

Bu tedirginlik, kızgınlık, hatta belki takıntılar gibi ya da ağrılar gibi, bunların mutlaka bir nedeni, çıkış noktası var. Başımıza gelen bir olay olabilir. İşyerindeki bir tartışma veya babamızın en gereken yerde bize yardımda çekinik olması gibi.

Her ne olursa olsun bize bu durumları yaşatan o olayı bulmalı, o olayın bize yaşattığı duyguyu saptamalı ve o duyguyla savaşmaya niyetli olmalıyız.

Hepimizde eksikler kusurlar var. Bunlara odaklanırsak, hep böyle düşünür söylersek zaten hep öyle kalırız. Gerçekten de duygu duyguyu enerji enerjiyi getiriyor. Hepimiz ne yaşamış olursak olalım iyiliği güzelliği hak ediyoruz. Bu dünyada yaşıyorsak hak ediyoruz.

Yeni yıl bahanesi ile niyet edelim, niyet etmekten korkmayalım. Huzurlu olmak da ayıp değil bu arada.

44 yorum:

  1. Ne güzel söyledin Deep. Niyet edelim.

    YanıtlaSil
  2. Ginseng :)

    Sahiden ne güzel söyledin deep.. güzel niyetlerimiz olsun hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakti dem.

      ginseng, gribe filan bağışıklık için :) eveey olsuun :)

      Sil
  3. O zaman hemen burada ve de içtenlikle niyet ediyorum yeni yılda mutlu ve huzurlu olmaya:)

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum, yaşayarak tecrube ediyorum, sık sık da unutuyorum.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      hepimiz senin gibiyiz :)

      Sil
  5. Çok güzel dile getirmişsin, ben de yeni yılı huzurla ve güzel dileklerle niyetlerle karşılamayı seviyorum 🤗

    YanıtlaSil
  6. Psikolog değilsen müneccimsin bence fazla nokta atışı yapıyorsun dikkat et 😶

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ters pabuçlar.

      ayol ne psikolojisi, çeviri yapıyom ben :) tesadüf sadece, genel durumlar bunlar, hepimize oluyor işte :)

      Sil
  7. Ben anlamadım şimdi Ginseng alıp veya içip - hap mı, şurup mu bilmiyorum - neye niyet edeceğiz?:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      yazı ile foto farklı konular :) fotoda macun şeklinde olan ve aktarlarda satılan ve grip gibi hastalıklarda kullanılan ginseng var :) niyet ise değişim ve yenilikler için :)

      Sil
  8. Değil mii? İyi düşün iyi olsun demeyi hatırlattı yazı bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      hıhım işte bu ivit :)

      Sil
  9. Başımda iki olay var. İnşallah soruna dönüşmeden hallolur. Niyet edip uyuyayım. 🙂🙏

    YanıtlaSil
  10. Sende bu sıra farklı bir hava seziyorum Deep. Sanki faklı türden okumalar yapmaya başlamışsın gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada.

      yıl sonu hesaplaşmaları gibi oluyo bunlar :)

      Sil
  11. Evet umutla niyet edersek daha iyi olur tabii

    YanıtlaSil
  12. Tam da birşeylere güzel güzel niyetler ettiğim bu sırada üstüne böyle bir yazı okumak da çok hoş oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      niyetlerin hep gerçekleşsiin :)

      Sil
  13. Atalarımdan gelen olumsuz aktarımları serbest bırakıyorum. Kendi hayatımı yaşamaya ve zincirlerimi kırmaya niyet ediyorum. Atalarımın korkularını ve tedirginliklerini terk ediyorum şifa olsun aldım kabul ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dear monarosa.

      heey sen bu konuları biliyorsun işte. evet dediğin gibi yapmalı de mi :) şifa yöntemleri elbette bunlar aynı zamanda :) bu yıl sana ne mucizeler getirecek bakalım hadi oleey maşallah sanaaa :)

      Sil
  14. Çok derinlere inmeyelim, çok deşmeyelim. Ne gerek var?:)
    Mutlu seneler tatlı Deep...

    YanıtlaSil
  15. Bayılıyorum bu yazılarına, yine süper Deepcim eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      motivasyon yazıları, yeni yıla doğru :)

      Sil
  16. İyi yıllar olsun Deep!
    Umut hep olsun.

    YanıtlaSil
  17. "Umut tükenirse hayat bitmiştir." der bir düşünür. Tabii her yeni gün yeni şeyler düşündürüyor insana. Karamsarlığa kapılmadan, hatalarımızı sorgulayarak, hayata anlam katmaya çalışarak yola devam. Ama mutsuzluklara neden olan olayları, davranışları da irdelemek lazım sevgili Derin. Sıkıntılar da, acı ve kaygılar da yaşanabilir elbette. Dirençli olmak gerek, hayata dört elle tutunmak gerek. Yoksa hayatın rotası hep fırtnasız bir denizde pırıltılı limanlara yolculuklarla ilerlemiyor.
    Niyetlerimizin büyük ölçüde gerçekleşmesi dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      çok güzel bir yorum bu. teşekkür ederim. eveet hepimizin niyetleri gerçekleşsin :)

      Sil
  18. Son yıllarda bu enerji ve terapi olayları çok yaygınlaştı deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli özne.

      eveet ihtiyacı olanların sayısı artıyor çünkülüm :)

      Sil
  19. "Ameller niyetlere göredir," bence de niyet önemli <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      eveet tabikide :)

      Sil
  20. müfred.

    hıhım öyle tabisi :)

    YanıtlaSil
  21. ilkay.

    oleey ben de zaten huzur vermek için böyle yazıyom :)

    YanıtlaSil