17 Ağustos 2024 Cumartesi

MİNİ DİZİ SEÇKİSİ 7

 




AVUSTRALYA


THE TWELVE

2022 yılı hukuk temalı mini dizi. Başrolde Sam Neill.

Bir davanın jürisi olmaları için 12 kişi mahkemeye çağırılır. Uzun süren davada karar vermeleri de zordur bu dava sürecinde kendi özel yaşamlarını sürdürmeleri de.

Sürükleyici mahkeme dizilerini sevenlere. Not:3/4


FISK

2021 yılı komedi dizisi.

İş ve özel yaşamında sıkıntı yaşayan avukat Helen küçük bir yerleşim merkezinde küçük bir hukuk firmasında çalışmaya başlar. Sıradan insanların minik sorunları ile uğraşır. İş arkadaşları da ona hayatı zorlaştırırlar. Not:3/4


HIGH COUNTRY

2024 yılı polisiye dizisi.

Bir kadın detektif, ormanlık, dağlık bir arazideki kasabaya atanır. Kasabada cinayetler işlenmektedir. Kasaba halkı da ilginçtir. Cinayetler aslında çok eski yıllarda başlamıştır. Gizemli ölümler ve sırları olan halk detektifin işini zorlaştırır. Not:3/4


KANADA


SOMETHING UNDONE

2023 yılı gizem dizisi. Başrolde çok sayıda filmini, dizisini izlediğimiz Billy Campbell.

Podcast sunucuları gerçek suç hikayelerini sevmekte ve anlatmaktadırlar. Kasaba ile ilgili geçmişteki bir cinayeti de anlatırlar. 40 yıl önceki bu olayın gündeme gelmesi ortalığı hareketlendirir.

Gizem dizilerinde alışık olduğumuz karanlıklar, gölgeler, tanımlanamayan olaylar ve motivasyonlar, doğaüstü durumlar, psişik, psikolojik olaylar, büyüler, tarikatlar gibi fenomenler bu dizide de bulunmakta. Türü sevenlere. Not:3/4


TIN STAR

2017-2020 suç, polisiye dizisi. Başrolde Tim Roth her zamanki gibi harika.

Bir İngiliz polisi Kanada’nın dağlık bölgesine atanır, ailesi ile gider. Bölgede suç yaygındır, bölgenin zenginleri suça karışmıştır. Ancak polisin kendi de ailesi de çok masum değildir. Polisin yöntemleri çok serttir. Adam, bir yandan suçu önlerken diğer yandan da ailesini korumaya çalışır.

Çok heyecanlı, çok sürükleyici dizi. Not:4/4


CARDINAL

2017-2020 yılları polisiye dizisi. Başrolde tanınmış ve başarılı aktör Billy Campbell. Dizi bol ödüllü.

Cardinal, usta polis ama tüm iyiler gibi asi, kendi kurallarını yürüten biri. Polis geçmişi de aile geçmişi de uyumsuzlukla dolu. Kontrol edilemeyenlerden.

Genç bir kızın öldürülmesini incelemeye başlayınca hayatı iyice zorlaşır. Vahşilikle savaşması için kendisi de sert olmalıdır.

Klasik polisiye dizilerini sevenler kaçırmasın. Not:4/4

30 yorum:

  1. Not aldım deep, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil

  2. THE TWELVE ve SOMETHING UNDONE'a başladım ama gitmedi nedense o yüzden bıraktım. HIGH COUNTRY ve TIN STAR'ı bilmiyorum bakacağım. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Hiç birini izlememişim listeye ekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Yine polisiyelerden gitmişsin. İyi seyirler dilerim ve önerilerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      polisiyeleri gizemli veya heyecanlı yapıyolar :)

      Sil
  5. Yine kıskandım. Sonra kendimi kandırdım; nasıl olsa çok imrensen de izlemeyeceksin dedim. Şu gerçek sinema perdesi dışında ekranda bir şey izleyememe arızamı bir tamir ettirebilsem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros.

      yani haftada birkaç filme gitmek lazım en azından :) pahalı olur :)

      Sil
  6. Hİçbirini izlemedim. Seyrettiğim bitince bakayım. Severim ben minileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada deniz.

      eveey mini diziler iyi oldu vallası :)

      Sil
  7. Bayağı polisiye izlemişsin. Heyecanlı, gerilimli olmaları güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu özkan.

      heyecan, gerilim bir dizide en önemli özellikler :)

      Sil
  8. Misafirler var da İstanbul dan deepcim ondan vaktim kalmıyor yazıları programlamıştım bloglar boş kalmasın diye 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      anladııım :) belki de kadıköydeki arkadaşlarındıır :)

      Sil
  9. Bu sefer hiçbirini izlemediğim diziler çıktı karşıma :) Bücürük'ten sonra Netflix pek izleyemiyorum :( bugün tam 3 ay oldu ama hâlâ depresyondayım...müzik dinleyemiyorum...film çok zor beğenip izliyorum sadece YouTube'da eski Yeşilçam filmlerine bakabiliyorum onların da mutlu sonla bitenlerine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      haklısın daha zamana ihtiyacın vaar :)

      Sil
  10. Sevdiğim alanlar sevdiğim yorumlar. İlki özellikle hoş göründü bakacağım, teşekkürler :T

    YanıtlaSil
  11. Something Undone ve Fısk dışındaki diziler tam benlikmiş, izlemeyi çok isterim. İzleyen gözlerinize sağlık olsun sevgili deeptone. Not edeceğim dizileri. Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      sizeee özellikle tin star ve cardinal i öğütlüyorum :)

      Sil
  12. Hepsini ilk kez burada gördüm, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. the twelwe ve cardinali izlemiştim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş tasarımcısı.

      cardinal çok iyi yaa :)

      Sil
  14. Fısk'ı merak ettim. Gülmeye ihtiyacım vardıysa demek😂 Böyle kıyıda köşede kalmış cevherleri bizimle paylaştığın için çok teşekkürler deep! 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annabell.

      izlemediysen, mom, abishola, office, modern family, süferler :)

      Sil