24 Ağustos 2024 Cumartesi

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 8


Blogları Canlandırma Projesi etkinliğimizin Ağustos temaları yapay zeka hayvan hakları eğitim romantizm hukuk tıp webtoon idi.

Bu temalar arasında en tatlı en minnoş olanını seçtim, romantizm ve üç tane birbirinden iyi ve şekerlik Güney Kore dizisi izledim.


ROMANCE IN THE HOUSE

2024 yazı aile dramı dizisi. Başrollerde, Son Na Eun, Ji Jin Hee, Kim Ji Soo, Choi Min Ho.

Bir anne, kızı, oğlu bir apartmanda yaşarlar. Apartmanın adı Aile Apartmanıdır. Oğlan sempatik ama tembel, anne markette çalışır, kız ise iyi bir işte çalışıp evi geçindirir.

Bir gün apartmanda bir daire yanar, evde yaşayan da ölür. Sonra biri apartmanı satın alır. Alan da kadının eski kocasıdır. Adam çok başarısız olduğu için kadın onu yıllar önce evden atmıştır.

Adam eşini ve ailesini yeniden kazanmak ister. Kız ise babasına karşı koyar. İlgiyle izlenen aile ve aşk dramı. Not:3/4


LOVE NEXT DOOR

2024 yazı romantik komedi dizisi. Başrollerde Jung So Min, Jung Hae In.

İşinde başarılı bir genç kız, işini bırakıp doğduğu şehre döner. Şehirde miniklik arkadaşı oğlan ile karşılaşır. Anneleri arkadaştır, onlar da birlikte büyümüştür. İkisi de birbirlerinin çocukluk hallerini bildikleri için komik durumlara düşerler, birbirlerini de utandırırlar ama çocukken birbirlerini çok sevmişlerdir.

Güney Korelilerin en iyi bildiği tür romantik komedi ve bu diziyi izlemeye doyum olmuyor. Not:4/4


SERENDIPITY’S EMBRACE

2024 yazı romantik komedi dizisi. Başrollerde Kim So Hyun ve Chae Jong Hyeop.

Genç bir kız lise yıllarında bir aşk yaşayıp aşk acısı çektikten yıllar sonra lise yıllarındaki başka bir erkek arkadaşı ile karşılaşır. Oğlan o yıllarda kıza aşıktır. Bu ikilinin karşılaşması yeni bir aşk doğurur.

Şeker gibi yazlık aşk ve komedi dizisi. Not:3/4

37 yorum:

  1. Ne aşk dizileri, ne kore dizileri seviyorum. Bu yüzden pas geçiyorum bu sefer, yine de sağ ool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayıp fısıltı.

      benim blogda her türden her ülkeden dizi var :)

      Sil
    2. Evet, biliyorum! Bazen sırf o yüzden uğruyorum zaten bloğuna, önerilerini alıp izliyorum :)

      Sil
    3. kayıp fısıltı.

      pikuuu :)

      Sil
  2. Kore dizileri hakkında hiçbir fikrim yok ama romantik komedi severim. Yazdım bunları bi kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annabell.

      romantik komedide korelilere kimse yaklaşamaz bile :)

      Sil
  3. LOVE NEXT DOOR'u izledim güzeldi, özellikle çocukluk halleri çok iyiydi:) Kore dizileri bana pek uymuyor ama bunu sevdim. Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      korede gençlik, lise, rom comlar gözdem :)

      Sil
  4. Kore dizileri çok tatlı, romantik komedide çok iyiler gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  5. Jung so min çok tatlı hatun zaten kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      eveeey, my roommate is a gumiho, what's wrong with secretary kim, the smile has left your eyes :)

      Sil
  6. Kore dizileri romantizm konusunda çok iyi gerçekten. Jung So Min de bir başka iyi bence. Çok seviyorum onu. Bu diziyi görüyorum twitterda. Teşekkürler öneriler için. :)

    YanıtlaSil
  7. İlk film çok hoş merak ettim doğrusu😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hümeyra özkan.

      eveey bunları izlemek kolay yaa uzun değiller :)

      Sil
  8. Bu ay ben de yazayım. kore dizileri olabilir evet. Senin seçimlerin de çok hoşmuşşşş

    YanıtlaSil
  9. Serendipity’s Embrace izledim. Çok güzeldi :) Diğer ikisine de bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurgül k.

      love next door ondan da güzel :)

      Sil
    2. Senin sayende ona da başladım :) Bu arada Ağustos Bcp yazdım Deep :)

      Sil
    3. nurgül k.

      okuduydum bikaç gün önce yakında raporunu da yazıcem :)

      Sil
  10. Hepsini not aldım deep, izleyeceğim, kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      özellikle son ikisi süfer tatlı :)

      Sil
  11. Hakikaten romantik komedi en iyi bildikleri tür. Ve benim de en sevdiğim tür. Demek bu yüzden düştüm 😂
    Ayy bu ay yazcam demiştim di mi ya 😅 okuyamadım daha tamam yetişcem 😭

    YanıtlaSil
  12. Love Next Door'u bir arkadaşımla beraber izleyeceğiz, sezonun tamamlanmasını bekliyoruz. Diğer öneriler için de teşekkürler Deep:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili deeptone, ikinci filmdeki yorumunuzda miniklik kelimesini kullanmışsınız. Sevdim bu kelimeyi. :)
    İzleyen gözleriniz dert görmesin. Bu tarz dizi severlere güzel bir seçenek gibi görünüyor. Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı toaç.

      minik minnak ne şirin sözler di mii :)

      Sil
  14. Ben en çok SERENDIPITY’S EMBRACE olanı merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      çok tatliş o love next door ile aynı gibiler :)

      Sil
  15. Bende yazdım Ağustos BCP yazımı deep hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hümeyra özkan.

      biliyorum ayolcum. nurgül de unutmuş yazısını okuduğumu, yorum yaptığımı ondan öyle yorum yapmış. unutmam zaten her şeyi not alıyorum :) raporu yakında yazcam da makbule abalı ve okurix i bekliyorum :)

      Sil
  16. Love Next Door, başlamak konusunda çok kararsızım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      öyle tatlı kii, en sevdiklerim arasında artık :)

      Sil