1 Ağustos 2024 Perşembe

MİNİ DİZİ SEÇKİSİ 6

 




JAPONYA

GRIMM VARIATIONS

2024 yılı anime dizisi.

Grimm Kardeşlerin bildiğimiz hikayelerinin modern versiyonları ilginç animeler. Hikayeler normalden daha sert, gerilimli, korkulu, karanlık. Anime ve hikaye sevenler kaçırmasın. Not:3/4


ALMANYA

MAXTON HALL

2024 yılı romantik gençlik, okul dizisi başarılı, heyecanlı, havalı.

Konu klişe ancak dizi çok zarif, sürükleyici. Yoksul kızın hayali var, üniversite. Okulda zengin bir oğlan var. İkisi çekişirler, anlaşamazlar. Zengin oğlanın ailesi de işe karışır. Not:4/4


İSPANYA

NU UNA MAS (Susmayanlar)

2024 yılı taciz, gençlik, okul dizisi.

Okulda genç bir kızlar tacize uğrar, öğretmenler de erkek öğrenciler de tacizcidir. Kızlar hep gizler bu durumları. Kızlardan biri daha cesurdur. Ailelere, öğretmenlere, öğrencilere rağmen sesini çıkarmaya çalışır. Sürükleyici dram. Not:4/4


İSVEÇ

HUSS

2021 polisiye, suç dizisi.

Huss, çaylak kadın polis. Usta polislerin arasında kalır. Bunların arasında yozlaşmışlar da vardır. Bir yandan polis kuvvetleri diğer yandan uyuşturucu çeteleri ile uğraşmak zorunda kalır. Sürükleyici dizi. Not:3/4


STHLM BLACKOUT

2024 yılı terör dizisi.

Eğlenceli aksiyon. Gerçek suç hikayelerini seven bir kadın ile medyada teknik işlerde çalışan bir adam internetten birbirlerini bulup randevulaşırlar. İlk randevularında elektrikler kesilir, şehir kararır. Bu ikisi de mecburen bu olayın içine düşerler. İçinde romantizm de olan kovalamaca dizisi. Not:3/4

Foto: Maxton Hall

30 yorum:

  1. konuları gerçekten ilginç Deepcim eline ssağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      hep değişikli konuları izlemek istiyom zateen :)

      Sil
  2. Maxton Hall'i izledim. Bence tüm dünyanın bu klişeye ihtiyacı varken geldi. O yüzden fazla sevildi. Başrol erkeğin bir başka dizisi de karşıma çok çıkıyor bu aralar umarım 2. sezon hemen gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      hımm başrolün diğer dizisine bakayım :) 2. sezon evet yaa :)

      Sil
  3. Sthlm Blackout'u izledim güzeldi, özellikle kadın profesör çok iyiydi. Huss'u da gördüm ama ilk etapta ilgimi çekmedi yeniden bakayım:) Gençlik dizileri pek bana göre değil diğerlerini pas geçiyorum:) Keyifli seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      suç dizileri en heyecanlıları ivit yaa :)

      Sil
  4. Hmm birini secsem son diziyi secerdimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük kara balık.

      heyecanlı diziler en iyisi ivit :)

      Sil
  5. Animeyi merak ettim, bir araştırayım. :)

    YanıtlaSil
  6. GRIMM VARIATIONS ilgimi çekti, bir ara bakayım. Öneriler için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkay.

      değişik bakış açıları ivit :)

      Sil
  7. Son ikisi ilgimi çekti. Bir bakayım. Bu arada geçen gün bahsettiğim kitabı kütüphanede buldum ve başladım. Şıp diye okunacak bir kitap değil. sindire sindire okumam gerek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix.

      eveey ders kitabı gibi ama çok faydalı :)

      Sil
  8. STHLM BLACKOUT ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      o tür diziler çok heycanlı oluyor :)

      Sil
  9. Hiçbirini duymamıştım, biraz cahil hissettim. :) Ama Maxton Hall'a şans verip başlamak isterim. Ellerine sağlık deeps! :)) <3

    YanıtlaSil
  10. Almanya dizisi konusunun bütün dünya için klişe olması, ister türkiye ister kore ister alamanya olsun her yerde bu hikayenin dönenilmesi biraz siir bozucu, kahrolası zübbe zenginler :D İspanya dizisi izlenebilirmiş, ya okul ortamının böyle lanet bir suç yuvası olması... Allah korusun </3
    Japon animesi korku bilim kurgu falanmış benlik dil tek bir bilim kurgu izlemiştim o da mangaka eski hikayelerinde falan da çok iyi seinen yazıyor diyeydi, güzeldi: Pluto
    Dünya dizi-film sektöründe neler olduğunu senin yazılarından okumayı seviyorum. Kendim oturup izleyecek değilim, senden okudukça öğreniyor, merak ediyorum bakalım bakalım hangilerini izliycem yakın gelecekte.

    YanıtlaSil
  11. Film ve kitap yorumumu okumak isterseniz buyurun ;https://hmeyraoz38.blogspot.com/2024/08/kitap-ve-film-yorumlari.html

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. su.

      mini diziler hemen bir gecede bitiyor :)

      Sil
  13. Japon animesine bir bakayım :) Bu arada Deep BCP Temmuz yazım ben. Linki bırakıyorum arkadaşım. (https://kitapseninarkadasin.blogspot.com/2024/07/zeynep-selvili-pembe-fili-dusunme-bcp.html)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurgül k.

      hıhım ivit okuduydum yazını :)

      Sil
  14. Hiçbirini daha önce izlemedim. Maxton Hall'ü görmüştüm ama pek ilgimi çekmemişti. Epeydir de anime izlemedim Grimm Variations'a bi bakayım. Bi' de nu una mas'ı merak ettim. Teşekkürler Deep. 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrar şeyban.

      o kadar çok sayıda dizi var ki yetişemeyiz zaten :)

      Sil
  15. Anime ilgimi çekti:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil