27 Nisan 2021 Salı

ARABA MODEL KAMYON LEGO

 



Oyuncakları hep sevdim. Küçükken de onları konuşturur, oynar, onları hayallerimin, masallarımın kahramanları yapardım. Şarkı da söylerler, müzikaller yaparlardı, garden party verirler, ben de org çalardım. Halen onlarla oynuyor, hep yenilerini alıyor, onlara hikayeler uyduruyor, onlarla konuşuyorum. Birçok öykümü da onlardan yola çıkarak yazıyorum.

Bu yıl oyuncaklarımın arasına çilek bebek Ece ve ışıklı gözlü bir alien katıldı. Bebekler, onların kolyeleri, gözlükleri, tokaları, panda, snoopy, şimşek McCuinn, misketler, çakıltaşları, küçük deniz kızı ve benzerleri. Pandemiden dolayı onlar da dışarı çıkamıyorlar, parka gidemiyorlar. Ben de onları düşünüp onlar için iki taşıt aracı aldım, evin içinde gezsinler diye. Bunun için bir Corvette spor araba ve bir büyük canavar kamyon aldım.

Legoları, monte gemi tren arabaları, yapbozları hep sevdim. Bebeklerime hediye olarak bir 2014 model Corvette Stingray Coupe araba aldım. 38 parça. İçindeki broşüre bakarak parçaları yapıştırmak zor olunca YouTube videosu bularak yaklaşık iki saatte monte ettim. Bir de Lego City Monster Truck aldım. 192 parça, parçaların çoğu çok minik. Onu da broşüründen yapamayınca Youtube videosu yardımıyla birkaç saatte yaptım.

Artık sırada penguen, koala, April, buzdan at üzerinde Elsa var, oyuncaklarını alacağım.





55 yorum:

  1. Kalp kalp kalp minnoş diyippp:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve zamanı.

      oyuncaklar ne tatlı şeyler yaa :)

      Sil
  2. Oğluma diye alıp araba koleksiyonuma kattığım hotwheels sayısını inan bilmiyorum:-))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bende kizkardesimde ve annemde oyuncak bebek hastalığı var, annem görünce dayanamıyor, mutlaka satın alıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      ne güzel bişey ki oyuncaklara ilgi duymak :)

      Sil
  4. Çok ilginç deep:D ve çok tatlı bir ayrıntı

    YanıtlaSil
  5. Çok şirinmiş oyuncakların. Bende sadece kendi ördüklerim var, süs olarak kullanıyorum onları da. :)
    Naruto figürlerini almayı çok istiyorum ama pahalı da bence, paraya kıyamıyorum bir türlü minik figürler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      senin yün bebekler tabii yaa :) ah evet öyle şeysiler çok paalı :)

      Sil
    2. Hayır onları kastetmedim. Biblo gibi küçük karakter figürleri oluyor ya onları dedim. :)

      Sil
    3. duygu emanet.

      hıhım tımams anladıım :)

      Sil
  6. Belki de çocukların epey bir oyuncağı olduğundan bilmiyorum çok da sevmem ben. Sevmemek değil de belki etrafta olsun istemem. Peluş ayıları severdim eskiden vardı da birkaç tane. Kimini verdim kimi baza altında.

    YanıtlaSil
  7. Ay tam benlik bir yazı, en son bimden denizkızı barbie aldım, şimdi bulabilirsem bir snoopy ve peluş olmayan bir unicorn bakıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren.

      unicorn ben de alcam :) deniz kızı barbie bi bakayım ona da :)

      Sil
  8. Bende deepsii.
    En çok peluş ayıcıklarımı severim. Ama çok oyuncak biriktirmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi dünyasında.

      peluş ayıcıklar en biriciklerden :)

      Sil
  9. Orhun'un bir çok oyuncağı hâlâ durur. Kimi ortada, kimi sandıklarda:)

    YanıtlaSil
  10. Benimkiler de hala duruyor, misafir gelince onların çocukları ile oynuyordum pandemiden önce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berra.

      misafir çocuklarla oynamak çok tatlı bişey ki zaten :)

      Sil
  11. Biz de de çok oyuncak var daha da kalacaklar gibi😀

    YanıtlaSil
  12. Geçenlerde televizyonda bir marketin ürünlerinin reklamı çıkmıştı, arada da Barbie gösteriliyordu. Ben gayri ihtiyari "Aa, Barbiee" deyiverdim annemlerin yanında. Sonra kendime şaşırıp "Gerçi bizden geçti" diyerek gülmeye başladım :D

    Şimdi de küçük yeğenim büyüse de çeşit çeşit kız oyuncakları alsam , beraber oynasak diye hayal kuruyorum :D Büyük yeğenimle araba yarıştırıyoruz ama kesmiyor beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      aa barbieee, gerçi bizden geçti, utangaç bir gülümseme hihi :) evet evey az daha büyüsün oynarsınız :)

      Sil
  13. ben de çok severim ve uzun süre de saklamıştım oyuncaklarımı..

    YanıtlaSil
  14. Bebeklerim hâlâ durur benim de onlara elbise dikmeyi, örmeyi çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      eveey hep çocuk ruhlu kalalım :)

      Sil
  15. oyuncaklar çok tatlıymış yaşım kaç olursa olsun bunlardan vazgeçmeyeceğimi biliyorum. Geçenlerde eski oyuncaklarım aklıma geldi çok duygulandım ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamzeli kız.

      duygulanmaz mı insan tabii :)

      Sil
  16. Çilek bebek Ece ve ışıklı gözlü bir alien favorim :) Hem adları hem kendileri... Oyuncak olarak en sevdiğim aslında uzaktan kumandalı arabalar ama benimkileri artık yaşı tutan çocuklar sebeplensin diye vermiştim. Yazıyı okuyunca içim gidip bir tane kendime alma isteğiyle doldu tekrar :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş senede devrialem.

      al tabii ya ne zevkli olur ki :)

      Sil
  17. Böyle bir merakın olduğunu bilmiyordum :) Çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      oyuncaklı yazılarıma denk gelmemişsin :)

      Sil
  18. Tam kapanma olmadan onları parka götür Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      kapanmada götürürüm gizlice :)

      Sil
  19. Yedi yaşıma kadar hiç oyuncağım olduğun hatırlamıyorum.Sonra babam Kıbrıs'tan bir dolu oyuncak getirdi, ama ne oyuncak.Pilli bebekler, trenler falan. Anacığım çoğunu vitrine süs yapıp oynatmadıydı:) Sonra ne oldu ama iki yıl sonra doğan kardeşim,oynamaya kıyamadğımı o oyuncakların hepsini parçik pirçik etti. Bir ikisini kurtarmıştık:) Hey gidi günler. İyi sakla oyuncaklarını..

    YanıtlaSil
  20. Akşam televizyonda bir adamın 20 bin oyuncağı olduğunu öğrendim. Çocukluğundan beri biriktirmiş. Evini onlara göre dizayn etmiş ama yinede yerde yığınla oyuncağı vardı.
    Seninde var mı böyle bir hedefin.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      yok takıntılı diyilim :)

      Sil
  21. müfred.

    hımm anladıım :)

    YanıtlaSil
  22. yaa hepsi çok tatlı senin oyuncakların seçemiyorum hangisi en sevdiğim diye :D bu yılki aldıkların da çok şiriin :D ben de denizkızı ve elsa bebek bulacağım bir de tosbik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ay evet tospik de bulmalı :)

      Sil
  23. Aaaa çok güzel, oyuncak koleksiyonun olduğunu bilmiyordum, imrendim valla, çok iyi, içindeki çocuğu hiç kaybetmemek ne güzel. :)

    YanıtlaSil
  24. Ya ben oyuncaklarımı saklamadım şimdi çok pişman oldum sende böyle görünce...:( :(

    YanıtlaSil
  25. Çilek bebek ne kadar da tatlı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      hıhım evet ece piremses :)

      Sil
  26. Alemsin deep. Ben de yıllarca sakladım ama çok taşınınca artıkelimde kalmadı bir şey. Neyse 3 çocuk olunca onların bol bol oyuncağı var 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      evet evdeki oyuncaklar yeter sana :)

      Sil
  27. Ben de oyuncaklarla oynamayı severdim🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      ben hala seviyom, sık sık oyuncak alıyoms :)

      Sil