30 Nisan 2021 Cuma

RÜZGARA DOKUNMAK

 



RÜZGARA DOKUNMAK

K.Kübra Berk

Ephesus Yayınları

Romanın yazarı, Ankara’da üniversite öğrencisi, 23 yaşında ve birkaç romanı bulunmakta.

Doktor Rüzgar, İstanbul’da yalnız yaşıyor. Annesi, babası ve kardeşi Yağmur uzakta. Baba cahil ve şiddet gösteren babalardan. Rüzgar, üniversite için evden ayrılıyor ve kardeşi Yağmur’u da üniversite için yanına alacak. Daha sonra annesini de yanına almak istiyor.

Rüzgar, başarılı, titiz, çalışkan, hırslı ve iyi bir doktor. Çalıştığı hastanede gözde bir asistan. Diğer asistanlar onu kıskanıyor. Oturduğu apartmana Tuna adlı bir adam taşınıyor. Onunla önce iyi geçinemese de zamanla araları düzeliyor. Bir süre sonra evine notlar gelmeye başlıyor, takip ediliyor, rahatsız ediliyor. Rüzgar, önceleri kim olduğunu bulmaya çalışsa da sonunda polise haber veriyor.

Roman, biraz dram, biraz romantik, biraz gerilim, biraz komik, biraz da sosyal. Bir anlamda, taciz edilen kızlara yol gösteriyor. Tacizci ve onun ortaya çıkması bölümleri heyecanlı ve gerilimli. Kahramanlar arası sohbetlerde espri ve sıcaklık da bulunuyor. İşyeri rekabeti ise dram. Ayrıca, Rüzgar’ın romantik anları da var.

Çok rahat okunan bir kitap. Dili temiz ve düzgün. Yumuşak bir gerilim dozu taşıyor. Gerçek bir olaydan kurgulanmış. Kitabın devamı da gelecek. İkinci kitapta herhalde Rüzgar’ın maceraları devam edecek.

Not:3/4

52 yorum:

  1. Her yerde karşıma çıkan bir kitap. Ona rağmen konusuna hiç bakmamıştım. Fena değilmiş. Ellerine sağlık🍓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vintage inci.

      dil ve anlatımı pek keyifli :)

      Sil
  2. Konusu bile aşırı gerdi beni.
    Genç yaşta kitaplar yazmak da iyi cesaret doğrusu.
    Metis, Jaguar, Say Yayınları kitaplarım bitince bu tarz romanlara başlamayı düşünüyorum de biterlerse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serkan aydemir.

      metis, jaguar, say, ayrıntı, kırmızı kedi, sel, iyi yayınevi çok, her zaman da edebiyat okunmuyor :)

      Sil
  3. Kitabı hiç duymamıştım. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      wadped romanlarını andırıyor :)

      Sil
  4. Genç yazarların yolu açık olsun. Kapağı da güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Kitabı duymamıştım. Genç yazarın yolu açık olsun diyelim.Kitaba bir ara göz atacağım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      evet valla ne güzel birşey daha yirmi yaşının başında romanı çıkmış :)

      Sil
  6. öyle çok yazar var ki duymamak normal artık.Ben de duymamıştım ama genç bir yazar olması çok hoşuma gitti, yolu açık, okuyucusu bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap.

      evet yaaa işallah bol bol yazar ilerde de :)

      Sil
  7. 23 yaşında ve bir kaç romanı var... bravo gercekten

    YanıtlaSil
  8. Ah, gençlik ! Bütün ümidim gençliktedir. Boşuna dememiş canım Ata'm.
    Kapak ve anlatım dili ne kadar benzer. Hafif, uçucu, yormayan yani. Teşekkürler canım. Yazayım kenara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tülin.

      eveet böyle romanlar okumak hoş zaman geçirttiği için insana iyi geliyor :)

      Sil
  9. Kapağına rastlamıştım ama konusunu ilk defa okuyorum. Akıcı gibi görünüyor. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. genç yazarlara destek olmak lazım yolu açık olsun...

    YanıtlaSil
  11. Yaşına rağmen bir kaç romanı olması harika, tebrikler gerçekten:-)

    YanıtlaSil
  12. İlk defa senden duydum, kurgu okumak istediğim zaman düşünebileceğim bir kitap oldu. Yazı için teşekkürler Deep.

    YanıtlaSil
  13. Genç bir yazarmış, yolu açık olsun.
    Kitabın konusunu gerçek bir yaşamdan alıyor olması üzücü gelse de yol gösterici niteliği taşıması da iyi bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      evet ya yol göstermesi birçok ergen kıza örneğin faydalı olabiler :)

      Sil
  14. Rüzgar'ın başına neler gelecek merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lerzan kara.

      kötü şeyler ama neyseki mutlu son :)

      Sil
  15. Mrb Deepsi okumaya sonra geleceğim, Duygu bana şiir yarışmalarında şansını deneyebilirsin diye yorum yazmış ama benim bilgim yok bu konuda nerden bilgi alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      netteki gaste dergilerde ilan ediliyor şiir yarışmaları :)

      Sil
  16. Böyle genç yaşta roman yazabilmek ne kadar güzel birşey:) Yolu açık olsun inşallah

    YanıtlaSil
  17. Deepcim karantina günlerin nasil geçiyor canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      evdeyim ponçik :) uyku alışveriş yemek blog kitap film dizi müzik :)

      Sil
  18. kapak resmi de çok hoşmuş ama yaa temam okurum ben dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      evet içi de hoş :) yaprak dolması gibi :)

      Sil
  19. Yaşı gerçekten çok genç, helal olsun. Rüzgâr erkek mi kız mı onu anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      taciz görüyor ya, kız tabisideki :)

      Sil
  20. Yazarı hiç duymamıştım. Ne güzel genç yaşta eserler vermek, üretebilmek. Kitap kapağı ve başlığı da çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynadaki yansıman.

      eveet, rüzgara herkes dokunamaz :)

      Sil
  21. Gençlik romanlarında bu tip toplumsal olaylara değinilmesine bayılıyorum! Senin de incelemen ve beğenmen çok mutlu etti. Gözlerine ve kalemine sağlık! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül su.

      evet tabii faydalı bişey :) çok beğendim bu romanı :)

      Sil
  22. Karantina damisin umarım herşey yolundadır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülten.

      17 gün kapandık ya hepimiz, iyiyim ev tatili işte ne güzel, uyku blog kitap dizi alışveriş, hep aynı yani :)

      Sil
  23. genç ve başarılı bir yazar, ne güzel:)

    YanıtlaSil
  24. İlk defa görüyorum bu kitabı, konusu çok hoşuma gitti. Böyle genç yazarları okumayı ben de seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berra.

      evet yaaa en güzeli en yeni yazarları okumak :)

      Sil
  25. Kurgu açısından eskiden yayınlanan kalp atışı dizisine benziyor, biraz da gündeme farkındalık yaratmak için göz kırpmış tabii ki. Kitap okumaya başlamak isteyenler için ideal diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barış doğan blog.

      evet evet bütün söylediklerinde haklısın ki :)

      Sil
  26. Çok güzel anlatmışsın😉

    YanıtlaSil