22 Temmuz 2022 Cuma

GÜNCEL DERGİLER

 




Haziran Temmuz Dergileri:

BİLİM VE TEKNİK

Haziran sayısı tümüyle matematik üzerine. Pi sayısı, müzik ve simetri, ünlü matematik problemleri, çözülememiş problemler, Mobius şeridi, matematik dallarının aralarındaki bağlantılar, Hilbert’in sonsuz otel paradoksu, sihirli kareler, Moessner mucizesi gibi matematik konuları dışında çeşitli bilimsel konular ve hayvanlar dünyası ile ilgili yazılar bulunmakta. Ayrıca, yeni çekilen Kara Delik fotoğrafı da var dergide.





Diğer dergiler:

OKSİJEN GAZETESİ: Her zamanki gibi kültür sanat ağırlıklı yazılar bulunuyor ve ünlü kalemler de var. Ayrıca, dünyaya en uzak galaksilerin de fotoları bulunuyor.

MİLLİYET SANAT: Her zamanki gibi kültür sanat yazıları bulunuyor dergide.

HERKESE BİLİM TEKNOLOJİ: Bilim konulu yazılar her zamanki gibi ilgi çekici.

BÜTÜN DÜNYA: Popüler genel kültür dergisi hafif ve keyifli okumalar için.

EVİM: Her zamanki gibi renkli, zarif, iç açıcı ve pratik.

Not: Sürekli aldığım dergiler bunlar.



36 yorum:

  1. Güzel dergilermiş. Teşekkürler deep ;)

    YanıtlaSil
  2. Oksijen gazetesini duymamıştım, teşekkürler paylaşım için deep :)

    YanıtlaSil
  3. Milliyet Sanat , Bütün Dünya ve Evim Dergilerini zaman zaman ben de okuyorum. Kanaatımca dergiler eskiden daha kaliteli ve daha ucuzdu.
    Varlık Dergisi vardı.Sanat ve edebiyat konulu. Okulda öğretmenlerle derste konu bile olurdu. Hayat, hafta dergileri de da magazini güzel işlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      varlık dergisi tabii çok güzel eski dergi :) dergiler çok pahalı evet :)

      Sil
  4. Matematikle hiç aram yok ama kültür sanat dergileri tam bana göre Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      o zaman al oku işte ne güzel :)

      Sil
  5. Gençliğimde Bilim Teknik dergisi tutkunuydum. Aldığım sayıları hala saklarım. Bu matematikle ilgili ilginç konulara yer vermişler. Nette de arattım merak ettiklerimi :) Milliyet Sanat almak istiyorum ama araba yolculuğu yapmam lazım bunun için yakınımda ne migros var ne de avm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      bilim teknik, milliyet sanat, ne güzel dergiler :)

      Sil
    2. Yapılacaklar listeme yazdım Milliyet Sanat almayı, alınca bir yayın bile yapabilirim :)

      Sil
    3. film gündemi.

      ağustos sayısına az kaldııı :)

      Sil
  6. Bütün dünya alırdım bir dönem, hala olduğunu bilmiyordum çok sevindim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts.

      hımm yenisini biliyom, hafif hoş dergi :)

      Sil
  7. Ben de Bütün Dünya'nın eski okurlarındanım, acaba bir nostalji yapıp alsam mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş bahar mimozası.

      yenisi hoş, genel kültür :)

      Sil
  8. Oksijen gazetesini bilmiyordum:)

    YanıtlaSil
  9. Deep işlerim yoğun hiç vakit yok

    YanıtlaSil
  10. Dergi konusunda sıfırım, tastamam sıfır. Ne alsam nerden başlasam acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      migrostan herhangi bir dergi seç işte :)

      Sil
  11. Matematiği severim, güzelmiş bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet.

      hıhıms ben de seviyorum :)

      Sil
  12. dergi okumak ayrı bir keyif, uzun zamandır almıyorum ben, özlemişim:)

    YanıtlaSil
  13. müfred.

    :) haklısııın, karışık konular :)

    YanıtlaSil
  14. ilkay.

    migrostan alıyoruum :)

    YanıtlaSil
  15. Bilim ve Teknik ile Milliyet Sanat uzun yıllar her hafta alırdık. Sonra evler taşındı...şimdi hayat dergi alamayacağım kadar pahalı benim için maalesef....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      haklısın herşey pahalı, dergiler de :)

      Sil
  16. Kitaplardan sıra gelmiyor okumaya ama arada edebiyat dergileri alıyorum ben de😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      edebiyat dergileri zaten en güzeli :)

      Sil
  17. Uzun zamandır dergi okumadım 🙄

    YanıtlaSil